خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک


به گزارش خبرگزاری امید اراک


دستگیری زورگیر مسافرکِش در اراک

شخصی که تحت عنوان مسافر بر شخصی از جوانی در حومه شهر اراک زورگیری کرده بود، در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی دستگیر و روانه زندان شد.

در ساعات پایانی یکی از روزهای نخستین تیرماه امسال گزارشی به مرکز فوریت های پلیس 110 اراک مبنی بر سرقت و زورگیری از فردی در حوالی شهر اراک اعلام شد.

با حضور تیمی از ماموران انتظامی در محل شاکی اعلام داشت که به  منظور تردد به اراک سوار یک دستگاه خودروی پژو سواری شدم که در نزدیکی های اراک خودرو مسیرش را تغییر داد و در زیر یک پل و با تهدید چاقو اقدام به سرقت مقداری وجه نقد ، تلفن همراه و دو عدد عابر بانک از من  کرد و از محل متواری شدند.

شاکی در ادامه گفته های بیان داشت که خودروی سواری پژو فاقد پلاک عقب بوده است.

بنابر این گزارش با توجه به اهمیت موضوع، بررسی پرونده به عهده تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی قرار گرفت و بررسی های تخصصی برای شناسایی فرد زورگیر آغاز شد.

سرهنگ "نورالدین حسینی" از کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی در این باره به خبرنگار ما گفت: با آغاز تحقیقات پلیس، سرانجام تیم رسیدگی به پرونده موفق شدند، فرد زورگیری را شناسایی  کنند.

وی ادامه داد: با شناسایی محل اختفای متهم ، زمانی که وی در حمام منزل یکی از بستگانش پنهان شده بود ، دستگیر و به یگان انتظامی انتقال داده شد.

سرهنگ حسینی خاطر نشان کرد: در تحقیقات از متهم، وی به جرم خود اعتراف کرد و کلیه اموالی که مورد سرقت قرار گرفته بود از وی کشف و به مالباخته تحویل شد.

وی اضافه کرد: متهم با انجام تحقیقات به مرجع قضائی معرفی شد و با صدور قرار وثیقه مناسب روانه زندان شد.

کشف 3 کیلوگرم تریاک در دلیجان

 

در دو عملیات پلیسی جداگانه سه کیلو گرم تریاک با تلاش ماموران انتظامی شهرستان دلیجان استان مرکزی کشف شد.

سرهنگ "حمزه امین نژاد" فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان در توضیح این خبر گفت:مأموران پلیس هنگام بررسی و کنترل محورهای مواصلاتی در محور اصفهان- دلیجان به یک دستگاه اتوبوس که از یکی از شهر های جنوبی عازم تهران بود مشکوک شدند.

وی در ادامه افزود:برای برسی بیشتر اتوبوس متوقف شد و به محلی مناسب انتقال داده شد و افسران پلیس به یکی از مسافران اتوبوس که مردی جوان بود مظنون شدند که پس از بازدید از وسایل شخصی وی مقدار یک کیلو گرم تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی افزود:در عملیاتی دیگر در یکی از ایستگاه های ایست و بازرسی شهرستان،مأموران موفق شدند دو کیلوگرم مواد مخدر تریاک کشف کنند که در مجموع  سه کیلو تریاک کشف شد  و باتشکیل پرونده به مرجع  قضایی تحویل داده شد.

26 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در زرندیه کشف شد

روز گذشته 26 هزار لیتر گازوئیل قاچاق از یک دستگاه کامیون در زرندیه استان مرکزی کشف شد.

سرهنگ "داود کاظمی" فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، ماموران یگان امداد شهرستان که در محور اتوبان "تهران - ساوه" در حال گشت زنی بودند به یک دستگاه کامیون کشنده تانکر دار مظنون شده و خودرو را متوقف کردند.

وی افزود:در بازرسی از خودرو و بررسی مدارک ، مشخص شد که وسیله نقلیه حامل 26 هزار لیتر گازوئیل قاچاق است.

سرهنگ کاظمی خاطر نشان کرد: به منظور سیر مراحل قانونی، خودرو به پارکینگ انتقال داده شد و راننده نیز برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.