خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک


به گزارش خبرگزاری امید اراک


مرگ مرد جوان در چاه

مردی جوان که برای لایروبی به درون چاهی رفته بود بر اثر گاز گرفتگی و کمبود اکسیژن در شهرستان کمیجان استان مرکزی جان باخت.

سرهنگ "محد علی فراهانی "فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان در توضیح این خبرگفت:طی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریتهای پلیسی 110شهرستان کمیجان مبنی بر جان باختن مردی جوان در یکی از روستا های این شهر اکیپی از افسران پلیس سریعاٌ به محل اعزام شد ند.

وی در ادامه بیان داشت:با حضور مأموران پلیس در محل حادثه مشخص شد فردی حدوداٌ35 ساله برای لایروبی به درون چاه رفته است که در آنجا بر اثر کمبود اکسیژن و گاز گرفتگی جان باخته بود  که با کمک عوامل آتش نشانی فرد حادثه دیده از عمق چاه بیرون کشیده شد.

 فراهانی عنوان کرد:پس از بیرون آوردن مرد جوان از عمق چاه عوامل اورژانس مرگ وی را تأیید کردند و علت اولیه آن را ناشی از کمبود اکسیژن اعلام کردند.

این مقام انتظامی در پایان گفت:جسد متوفی جهت سیر مراحل قانونی و مشخص شدن علت مرگ به پزشکی قانونی شهرستان کمیجان انتقال داده شد و تحقیقات میدانی در خصوص مشخص شدن جزئیات آن ادامه دارد.

باز هم آتش بلای جان گندم زار شد

روز گذشته ده هکتار از گندم زارهای یکی از روستاهای شهر اراک بر اثر آتش سوزی سوخت.

"مصطفی ویسمه ای"فرمانده انتظامی شهرستان اراک در توضیح این خبرگفت:طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 درخصوص آتش سوزی مزارع گندم در اطراف یکی از روستاهای شهر اراک،مأموران پلیس برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه بیان داشت:با حضور پلیس در محل آتش سوزی دو نفر از مالکان گندم زار به مأموران مراجعه کردند و اعلام داشتند گندم زار به دلیل نامعلومی دچار حریق شده است و به فرد یا افراد خاصی نیز مظنون نیستند.

ویسمه ای اظهار داشت:در این آتش سوزی گسترده حدود ده هکتار از  گندم زار ها  دچار حریق شده بود که با کمک عوامل آتش نشانی و نیروهای مردمی آتش سوزی کنترل و خاموش شد که این حادثه خوشبختانه حادثه جانی در برنداشته است.

این مقام انتظامی در پایان گفت:علت این آتش سوزی توسط کارشناسان و عوامل آتش نشانی درحال بررسی است و از شهروندان به ویژه رانندگانی که از مسیرهای اطراف مزارع عبور می کنند خواست که به نکات ایمنی توجه کنند و از روشن کردن آتش یا انداختن فیلتر سیگار از شیشه ی خودرو به بیرون جداٌ خودداری کنند تا شاهد چنین حوادثی با این وسعت نباشیم.

هشت کیلو تریاک از خودروی سواری کشف شد

هشت کیلو گرم ماده مخدر تریاک روز گذشته در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دلیجان استان مرکزی کشف شد.

سرهنگ "حمزه امین نژاد" فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان در این باره گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان که در تحقیقاتی از عبور مقادیری مواد مخدر توسط قاچاقچیان مواد مخدر مطلع شده بودند با برنامه ریزی عملیاتی شناسایی آنان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: سرانجام صبح روز گذشته ماموران پلیس موفق شدند خودروی وانت پیکانی را  با دو سرنشین جوان در این خصوص شناسایی و در عملیاتی دستگیر کنند.

امین نژاد بیان داشت:‌در بازرسی از خودرو مقدار هفت کیلو و 900 گرم ماده مخدر تریاک که به شکل ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: هر دو متهم با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

 

چهار‌ کشته و دو مجروح در سوانح رانندگی استان مرکزی

سه سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان مرکزی چهار کشته و دو مجروح بر جای گذاشت.

در یکی از این سوانح که در ساعت 2 و 15 دقیقه در محور زالیان شهرستان شازند به وقوع پیوست، بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه اتوبوس، راننده و سرنشین خودروی پراید به علت شدت برخورد در دم فوت کردند.

در بررسی صحنه تصادف از سوی کارشناس پلیس راه ، علت این سانحه انحراف به چپ خودروی پراید اعلام شد.

در سانحه ای دیگر که در ساعت یک و 45 دقیقه بامداد در اتوبان ساوه- تهران به وقوع پیوست، بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی کامیون ایسوزو و یک دستگاه خودروی کامیون دانگ فنگ ، سرنشین خودروی کامیون ایسوزو بر اثر شدت برخورد جان خود را از دست داد و راننده خودرو نیز مجروح و به وسیله واحدهای امدادی به مراکز درمانی انتقال شد.

علت این سانحه نیز توسط کارشناس پلیس راه، عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده خودروی ایسوزو اعلام شد.

در ساعت 14 و 30 دقیقه در سانحه ای دیگر که در محور خنجین شهرستان کمیجان به وقوع پیوست، بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی نیسان وانت، راننده و سرنشین خودرو مجروح شدند که بعد از انتقال مصدومان به بیمارستان ، راننده به علت شدت جراحات جان خود را از دست داد. علت این سانحه نیز عدم توجه به جلو راننده خودرو اعلام شد.

کلاهبرداری با وعده برنده شدن در مسابقه رادیویی

مجرمی زندانی با وعده بردن شدن هزینه سفر به عتبات عالیات در برنامه رادیویی از شهروندی ساوه ای کلاهبرداری کرده بود، در عملیات کارآگاهان پلیس ساوه استان مرکزی شناسایی شد.

سرهنگ "علی اصغر طالبی" فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در تشریح این خبر گفت: مدتی قبل شخصی با ارائه یک برگ شکوائیه از دادسرای شهرستان به پلیس آگاهی مراجعه کرد و اظهار داشت که از وی کلاهبرداری شده است.

شاکی در اظهاراتش به کارآگاهان پلیس گفت: مدتی قبل شخصی ناشناس به شماره همراهم یک پیامک ارسال کرد و بیان داشت که شما برنده کمک هزینه سفر به عتبات عالیات از یک شبکه رادیویی شده اید که از بنده در خواست کرد به جلوی خود پرداز مراجعه نمایم و کارهای که گفت را انجام دهم.

شاکی ادامه داد: بعد از مدتی متوجه شدم تمامی موجودی کارت که در حدود 14 میلیون ریال بود از حسابم به کارت دیگری منتقل شده است که در آن زمان بود که متوجه شدم از من کلاهبرداری شده است.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.