خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرگزاری امید اراک

 

سرقت در تهران؛ فروش در خنداب

دو برادر سابقه داری که 14 دستگاه موتورسیکلت را در تهران سرقت و در شهرستان خنداب استان مرکزی اوراق می کردند، در عملیات کارآگاهان پلیس این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ " جعفر شمس بیرانوند " فرمانده انتظامی شهرستان خنداب با اعلام این خبر گفت:چندی قبل ماموران پلیس آگاهی شهرستان در تحقیقاتی دریافتند که افرادی در سطح شهر در امر سرقت موتورسیکلت فعالیت می کنند که به منظور بررسی دقیق موضوع تیمی از کاراگاهان پلیس ، بررسی موضوع را به صورت تخصصی آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب ادامه داد :با پیگیری سرنخ ها، مشخص شد که سارقان دو برادر اهل و ساکن شهرستان می باشند که با شناسایی مخفیگاه آنان ، در یک عملیاتی هر دو نفر دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ بیرانوند با اشاره به اعترافات متهمان گفت:با شروع تحقیقات تخصصی و با ارائه دلایل و مستندات پرونده، دو برادر به جرم خود اعتراف کردند و اذعان داشتند که تا کنون 14 دستگاه موتورسیکلت را از تهران سرقت کرده اند.

موتورسیکلت ها در تهران سرقت و در خنداب اوراق می شدند

این مقام انتظامی اضافه کرد : سارقان در اعترافات خود بیان داشتند که موتورسیکلت ها را از خیابان های تهران سرقت می کردند و سپس با اتوبوس های خطی به صورت شبانه آنان را به شهرستان خنداب انتقال می دادند.

وی اضافه کرد: متهمان در اعترافات خود بیان داشتند که بعد از انتقال موتورسیکلت ها به شهرستان، آنها را اوراق و شماره تنه و کارتر آنها را مخدوش می کردند.

سرهنگ بیرانوند ادامه داد: سارقان برای اینکه مورد شناسایی قرار نگیرند، تنه موتورسیکلت ها را در داخل چاه انداخته و دیگر وسایل را بر روی موتورسیکلت های مدل پایین و دارای مدارک سوار می کردند و سپس با قیمت گزاف به فروش می رساندند.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب با اشاره به کشف موتورسیکلت های مسروقه خاطر نشان کرد: در روند تحقیقات تکمیلی، تعداد 10 نفر دیگر نیز دستگیر شدند که با معرفی به دستگاه قضائی و با صدور قرار وثیقه آزاد شدند و دو متهم اصلی نیز روانه زندان شدند.

 

توقیف 384 دستگاه موتورسیکلت متخلف در استان مرکزی

384دستگاه موتورسیکلت در طرح های عملیاتی پلیس استان مرکزی توقیف شد.

سرهنگ "سیامک قاسمی" معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت: در تداوم طرح مبارزه با راکبان موتورسیکلت های متخلف و برنامه ریزی های عملیاتی پلیس در دو روز گذشته ماموران انتظامی موفق به توقیف 384 دستگاه موتور سیکلت و 24 دستگاه خودروی متخلف در استان مرکزی شدند.

وی افزود: در این عملیات  که در 19 نقطه استان مرکزی صورت گرفت همچنین 30 نفر معتاد تابلو و  4 نفر سارق نیز دستگیر شدند.

سرهنگ قاسمی در پایان اظهار داشت: طرح مبارزه با رانندگان وسایل نقلیه متخلف و همچنین سارقان انواع وسایل نقلیه به صورت مستمر ادامه دارد و پلیس با افرادی که قصد دارند با اعمال مجرمانه خود آرامش جامعه را برهم زنند، برخورد  قاطع و قانونی می نماید.

 

6 کشته و11 مجروح در سوانح رانندگی دو روز گذشته استان مرکزی

حوادث رانندگی دو روز گذشته استان مرکزی 6 کشته و11 مجروح در پی داشت.

در نخستین سانحه رانندگی که در ساعت 10و 40  دقیقه روز پنج گذشته در اثر واژگونی خودروی پژو در محور سینقان-دلیجان به وقوع پیوست، راننده خودروی مذکور به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت کرد.

علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات حاضر در صحنه تخطی از سرعت مطمئنه راننده خودروی پژو عنوان شد.

در سانحه ای دیگری که در حوالی ساعت 13و39  دقیقه پنج شنبه گذشته بین یک دستگاه کامیون خاور وخودروی سمند در محور ساوه- همدان رخ داد راننده خودروی سمند به علت شدت جراحات وارده، در صحنه تصادف فوت کرد.

علت حادثه مذکور از سوی کارشناس تصادفات تجاوز به چپ خودروی سمند عنوان شد.

سومین حادثه رانندگی در ساعت 21 و26  دقیقه  پنج شنبه گذشته، بین یکدستگاه خودروی پراید و یک دستگاه خودروی وانت پیکان در اطراف پلیس راه آهنگران به وقوع پیوست راننده خودروی پراید و یکی از سرنشینان آن به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت و دو سرنشین خودروی پراید و همچنین دو سرنشین خودروی وانت پیکان مجروح و توسط نیروهای امداد حاضر در صحنه به بیمارستان منتقل شدند.

علت این حادثه از سوی کارشناس تصادفات حاضر در صحنه تجاوز به چپ خودروی وانت پیکان عنوان شد.

چهارمین حادثه رانندگی در ساعت23 پنج شنبه شب گذشته بین یک دستگاه خودروی پژو،پیکان و کامیون خاور در آزاده راه کربلا به وقوع پیوست که  یکی از سرنشینان خودروی پژو و همچنین یکی از سرنشینان پیکان به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت و 4 سرنشین خودروی پیکان و3 سرنشین خودروی پژو مجروح وتوسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه به بیمارستان منتقل شدند.

علت این حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه حاضر در صحنه بی احتیاطی از جانب راننده خاور به علت عدم توجه کافی به جلو عنوان شد.

سرهنگ" مهدی حسنی" رئیس پلیس راه استان مرکزی از تمامی رانندگان خواست رعایت سرعت مطمئنه را سرلوحه رانندگی خود قرار داده ودر سطح محورهای مواصلاتی با احتیاط بیشتری رانندگی نمایندتا شاهد چنین حوادث دلخراشی در سطح جاده ها نباشیم.

 

دستگیری سارق حرفه ای در اراک

دستبند پلیس بردستان مردی بسته شد که گردنبند طلای زنی را در یکی از خیابان های اراک سرقت کرده بود.

سرهنگ"مصطفی ویسمه ای"فرمانده انتظامی شهرستان اراک در توضیح این خبر گفت:ماموران پلیس مستقر در یکی از خیابان های شلوغ و پرتردد اراک مشاهده کردند مردی در حال فرار است و خانمی فریاد کنان در حالی که می دود او را تعقیب می کرد.

وی در ادامه افزود:ماموران با مشاهده این صحنه و مراجعه خانمی که شتاب زده و هراسان بود و با توجه به اظهار نامبرده مبنی بر اینکه در خیابان در حال تردد بوده که مردی گردنبند طلایش را از گردنش قاپیده و متواری شده است.

این مقام انتظامی بیان داشت:افسران پلیس فورا دست به کار شدند و در یک عملیات تعقیب و گریز موفق شدند سارق فراری را در یکی از خیابان های شهر شناسایی و دستگر کنند.

سرهنگ ویسمه ای در پایان گفت:پس از دستگیری، سارق به کلانتری انتقال داده شد و طلای مالباخته به صاحبش تحویل داده شد و با تشکیل پرونده مرد گردنبند قاپ روانه زندان شد.

پلمب 8 واحد صنفی متخلف در محلات

ماموران نظارت بر اماکن عمومی شهرستان محلات استان مرکزی در بازدید از صنوف 8 واحد صنفی متخلف را در این شهرستان پلمب کردند.

سرهنگ فرامرز گودرزی فرمانده انتظامی شهرستان محلات  در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب و کنترل آنها ، طرح نظارت و کنترل بر اصناف در این شهرستان اجرا شد.

وی افزود : ماموران نظارت بر اماکن عمومی شهرستان از 220واحد صنفی بازدید کردند و هشت واحد متخلف را به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات صنفی و فعالیت بدون مجوز و نداشتن پروانه کسب پلمب کردند و از  30 مورد نیز تعهد اخذ شد .

سرهنگ گودرزی در پایان با بیان اینکه پلیس با تداوم و تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی خود بر واحدهای صنفی، درصدد کاهش ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی و پیشگیری از سوء استفاده در این زمینه است و از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

کشف حمل 17 هزار لیتر نفت کوره به جای روغن در دلیجان

17 هزار لیتر نفت کوره از یک دستگاه کامیون کشنده در شهرستان دلیجان استان مرکزی کشف شد.

سرهنگ "حمزه امین نژاد" گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز،ماموران انتظامی این شهرستان حین کنترل محورهای مواصلاتی در محور اصفهان - دلیجان به یک دستگاه کامیون کشنده که در کنار راه متوقف شده بود، مظنون شدند.

وی ادامه داد: افسران پلیس با توجه به متوقف بودن کامیون برای بازدید و بازرسی از آن اقدام کردند و از راننده در خصوص محموله ای که حمل می کرد، توضیح خواستند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان عنوان کرد: راننده کامیون کشنده به پلیس گفت که بار خودرو چیزی جز ضایعات روغن نیست و هیچ گونه مدرکی که نشانگر صحت گفته هایش باشد به ماموران ارائه نداد.

این مقام انتظامی گفت:با توجه به اظهارات ضد و نقیض راننده و عدم ارائه هرگونه مدرک گمرکی، کامیون به پارکینگ منتقل شد.

امین نژاد خاطرنشان کرد: در بازرسی از کامیون کشنده 17 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد و راننده و سرنشین خودرو با تشکیل پرونده به مراجع قضائی شهرستان تحویل داده شدند.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.