خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرگزاری امید اراک


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از تشکیل اتاق فکر تبیین تدابیر رهبری خبر داد و گفت:تدابیر رهبری انقلاب اسلامی، نقشه ای راهبردی برای فعالیت همه بخش های نظام است اما برای کاربردی سازی این تدابیر و فرمایشات در این اتاق فکر به دنبال تبیین و عملیاتی سازی فرمایشات معظم له هستیم.

حجت الاسلام "ابوتراب بهرامی" در مراسم تودیع و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به نعمت های الهی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت:این افتخاری بزرگ برای ما و ملت ایران اسلامی است که به برکت انقلاب اسلامی ایران در محضر قرآن از آموزه های بزرگ و ارزشمند دینی در دنیای اسلام بهره مند شده ایم.

حجت الاسلام بهرامی تصریح کرد: همه ما در دنیا موقت حضور داریم و همه مسئولیت هایی که برعهده ما می گذارند نیز موقتی است پس باید آنچه در اختیار داریم را درست و براساس آنچه خواسته شده به بهترین نحو ممکن اجرا کنیم.

انقلاب اسلامی ایران الگوی موفق دنیا اسلام است

رئیس سازمان عقدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، ایران اسلامی را الگوی ملت مسلمان جهان دانست و گفت: امروز ایران اسلامی به دلیل الگودهی به آزادگان و ملت مسلمان و استکبار ستیز از سوی دشمنان اسلام و استکبارجهانی مورد هجمه و تهدید قرار دارد که از آن جمله به تهدیدات سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی می توان اشاره کرد.

وی افزود: امروزه ایران اسلامی با مجاهدت ها و جانفشانی های ایثارگران و شهدای در خط ولایت دارای چنان عزت و اقتداری است که هیچ یک از تهدیدات سیاسی دشمنان کارساز نبوده و همواره تهدیدات سیاسی آنها با شکست مواجه شده است.

حجت الاسلام بهرامی تصریح کرد: اقتدار ایران اسلامی همه دنیا به وی‍ژه آنان که در ابتدا تحمل به رسمیت شناختن انقلاب اسلامی ایران را نداشتند را وادار کرد این نظام مقدس را به رسمیت شناخته و در مقابل اقتدار و عظمت روزافزون آن سرخم کنند.

وی خاطرنشان کرد: این درحالی است که سران آل سعود و عربستان نیز بارها اعلام کردند برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران خرج هایی زیاد انجام داده اند که البته این توطئه ها باشکست مواجه شده است.

رئیس سازمان عقدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی افزود: اما در این بین تهدیدات دشمن در دو حوزه فرهنگ و اقتصاد جدی است که در راه آسیب به این نظام مقدس با جدیت و شیوه های مختلف تلاش می کنند.

حجت الاسلام بهرامی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در حوزه مقابله با تهدیدات نظامی در سال گذشته، سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی که ماحصل ماه ها تلاش و کار علمی و تخصصی بود را ابلاغ فرمودند تا بتوان با درایت و تلاش از تهدیدات و اقدامات تخریبی دشمن در حوزه اقتصاد بتوان باسلامت عبور کرد.

پرهیز از اسراف و تبذیر راهبرد عبور از تهدیدات اقتصادی دشمنان است

وی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری به نیروهای مسلح در بحث های اقتصادی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به نیروهای مسلح ابلاغ فرمودند تا در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کنند تا شاهد تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی به عنوان سند راهبردی عبور از تهدیدهای اقتصادی دشمنان باشیم.

حجت الاسلام بهرامی افزود: براساس تدابیر مقام معظم رهبری، پیشگیری از اسراف و تبذیر، صرفه جویی در منابع مالی از جمله مهمترین وظایف قوای مسلح در بحث اقتصاد مقاومتی است تا بتوانیم با همکاری و تلاش عمومی شاهد رشد و توسعه اقتصادی کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور باشیم.

رئیس سازمان عقدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به کتاب تحریرالوسیله پیرامون عدالت گفت: امام راحل(ره) در این کتاب ارزشمند درباب عدالت که از شرایط امام جماعت، از شرایط قاضی و مهمترین شرایط در مسائل دیگر است می فرمایند" عدالت یعنی ترک گناه کبیره و اصرارنکردن در تکرار و ارتکاب گناهان صغیره."

وی افزود: امام خمینی(ره) در این مورد 43 عنوان گناه کبیره همچون زنا، قتل نفس و نسبت ناروا نسبت به بلی گناه و دیگر عناوین را نام می برد درحالیکه در کنار این گناهان از اسراف نیز به عنوان یکی از گناهان کبیره نام می برند.

حجت الاسلام بهرامی تصریح کرد: پرهیز از اسراف و تبذیر یکی از اصول مهم و راهگشا در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی است و تا آنجا از اهمیت برخوردار است که حتی دین مبین اسلام آنرا از جمله گناهان کبیره برشمرده است.

با بدعت و انحطاط در دین باید برخورد شود / اصول دینی باید از منشا تعلیمات دینی گرفته شود

رئیس سازمان عقدتی و سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی به ضرورت آمریکاستیزی و شعار مرگ برآمریکا در کشور ایران اسلامی تاکید کرد و گفت: برخی افراد توهم دوستی با آمریکا داشتند و برخلاف این ذهنیت غلطشان دیدند که چه در حین و چه در بعد از مذاکرات رئیس جمهور امریکا ایران اسلامی را دشمن این کشور دانست.

وی افزود: دشمن امروز از روحیه ضداستکباری و شعار مرگ بر آمریکای ملت ایران اسلامی و مسلمانان آزادی خواه جهان که برائت از دشمنان اسلام است واهمه دارد و می ترسد.

روحیه جهادی رمز موفقیت و عبور از مشکلات و کمبودهاست

حجت الاسلام بهرامی با اشاره به اهمیت جهاد در راه دین و انقلاب گفت: مقام معظم رهبری در سخنان ارزشمندشان از جهاد بارها استفاده فرمودند جهاد در راه علم، فرهنگ، پژوهش، اقتصاد و مدیران نباید از جهاد بترسند چراکه با توسل به روحیه جهادی می توان کمبودها را جبران کرد.

وی افزود: نیروی انتظامی در شعار خود از آیه 8سوره نسا بهره می گیرد که در آن از کلمه قوام به معنی پرکار استفاده شده و این یعنی مستمرا درحال قیام و حرکت و تلاش تا برای خدمت گزاری از هیچ فرصتی فروگذار نشد.

رئیس سازمان عقدتی و سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی برضرورت و اهمیت تقوا تاکید و تصریح کرد: تقوا درس مهم و اصلی ماه مبارک رمضان است که نتیجه و ثمره آن انجام امور براساس اصول دینی و تقوای است.

وی افزود: تقوا استقامت و ایستادگی را به دنبال دارد و این ایستادگی باعث شد تا دشمن پای میزمذاکره بیاید هرچند مدعی بودند که این مذاکرات برای جلوگیری از ساخت بمب اتم توسط ایران اسلامی بوده درحالیکه فتوای رهبرمعظم انقلاب ساخت بمب اتم را حرام دانسته و ما براساس تقوا و اعتقاد خود به ولایت فقیه نه تنها به دنبال بمب اتم نبوده بلکه به دنبال صلح و آرامش در جهان براساس آموزه های دینی بوده و هستیم.

سازمان عقدیتی سیاسی ناجا یادگار ماندگار امام راحل(ره) است

حجت الاسلام بهرامی با اشاره به فعالیت سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: این سازمان یادگار ماندگار امام راحل(ره) است که در ابتدا به عنوان سازمان سیاسی ایدئولو‍ِژی مطرح شد و در گذر زمان با دو تغییر یعنی افزوده شدن عقیدتی به جای ایدئولو‍ِژی و جابجایی سیاسی عقیدتی و قرارگرفتن عقیدتی پیش از سیاسی همراه بود.

وی افزود: براساس برنامه ها با برنامه ریزی و تلاش 840 تا 850 روحانی برای کارهای عقیدتی سیاسی در همه یگان های خدمتی ناجا حتی در دورترین و کوچکترین نقطه خدمتی حتی پاسگاه های مرزی مرزبانی بکارگیری شده اند.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.