خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک


به گزارش خبرگزاری امید اراک


رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با خانواده شهید “محسن نادعلی هزاوه”، در استان مرکزی، خانواده شهدا را چشم و چراغ راه ملت ایران اسلامی برشمرد.

حجت الا سلام والمسلمین "ابوتراب بهرامی"در این دیدار گفت:شهدا الگو واسوه بی نظیر در جامعه اسلامی ما هستند و پتانسیل های روحی و معنوی انعکاس یافته از آنان در جامعه راه گشای بسیاری از مشکلات است.

وی در ادامه بیان داشت: خانواده شهدا همواره چشم وچراغ راه ملت ایران اسلامی هستند و همگی باید به پاس زحمت ها وتلاش های این عزیزان قدردان وشاکر باشیم چرا که عزیزی را در کانون گرم و پرمهر خانواده پرورده اند و بی هیچ چشمداشتی تقدیم نهال جوان انقلاب اسلامی کرده اند.

نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی اظهار داشت:مردان سبز پوش نیروی انتظامی این افتخار را دارند که همواره در بستر فرهنگ شهادت گام بردارند واز دیگر افتخارات این بزرگواران شهادت در اجرای امنیت اجتماعی و مبارزه با ظلم است.

حجت السلام بهرامی با اشاره به اینکه شهادت سعادت است گفت:دست یافتن به چنین سعادتی جز با تقدیر الهی و لطف بیکران خداوند میسر نخواهد شد و شهدا همیشه زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می خورند و مردگان کسانی هستند که به دور از فرهنگ شهادت و دلاوری این عزیزان هستند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد:عزیز داشتن خانواده شهدا یک امر واجب وضروریست و همه باید بدانیم   که این ما هستیم به آنان در طول زندگی همیشه به آنها محتاج هستیم و شهدا در دریای بی انتهای الهی غوطه ور هستند.

قانون مداری پلیس، منبعث از آموزه های دینی و محتوابخش برنامه ریزی هاست

فرمانده انتظامی استان مرکزی قانونمداری و ولایت مداری پلیس را منبعث از آموزه های دینی در ساختار انتظامی و این رویکرد را محتوابخش برنامه ریزی ها در حوزه های ماموریتی خواند.

سردار "عزیزاله ملکی" در مراسم تودیع و معارفه ریاست عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی این استان با اشاره به دستاوردهای پلیس استان در امنیت بخشی و ارائه خدمات به شهروندان بیان داشت:در برنامه ریزی فرماندهی انتظامی استان از سال 91، جلوگیری از جرم به سمت کاهش فرصت ها و انسداد فرصت های جرم با جدیت در دستور کار قرار گرفت که در این نگاه بازخوردهایی ارزنده از شهروندان حاصل آمد.

وی اضافه کرد:کاهش هفت درصدی جرایم در سال 1393 و تداوم این روند تا کنون با همت و عزم جمعی کارکنان و از سویی همراهی و کاربردی شدن برنامه های اثربخش در مجموعه ها نظارتی و صیانتی پلیس استان (عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات) در نهادینه سازی آموزه های دینی و اسلامی در بین کارکنان و خانواده آنان فرصتی را در ارائه خدمت هر چه مطلوبتر به شهروندان ایجاد کرد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی کاهش 50 درصدی تخلفات و جرایم در بین کارکنان انتظامی را از شاخصه های مهم در توجه به مولفه های فرهنگی و دینی برشمرد و گفت: در برنامه ریزی پلیس استان، کسب سرمایه های اجتماعی و مقبولیت عمومی و ارتقاء سازمانی در نخستین گام در قانونمند سازی ساختار انتظامی نگریسته شد و با این رویکرد افزایش بهره وری و خدمت رسانی به شهروندان در ایجاد نظم و انضباط اجتماعی به خوبی در سطح استان ملموس و بازتاب دارد.

سردار ملکی در ادامه کسب رتبه هایی برتر پلیس استان در چندین شاخه مورد ارزیابی در سطح ملی را گوشه ای از قابلیت ها و توانمندی های مجموعه انتظامی استان خواند.

این مقام ارشد انتظامی تشکیل قرارگاه جهادی صیانتی در استان را از اقدامات مهم در ارتقاء بینش و آگاهی کارکنان و خانواده آنان در برابر مسائل اجتماعی عنوان کرد و افزود: توسعه و تعمیق آموزش ها در حوزه مهارت های زندگی و توجه به آموزه های دین اسلام در زندگی روزمره و حوزه ماموریتی از اهدافی است که در تشکیل این قرارگاه بدان تاکید می باشد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی استمرار برنامه ریزی پلیس در اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در کاهش کشته شدگان سوانح رانندگی را از اولویت های مهم مجموعه انتظامی استان خواند و گفت: کاهش کشته شدگان سوانح از سال 91 و تداوم آن تا کنون از مهم ترین برنامه ها در حوزه های ماموریتی پلیس استان است که کسب رتبه های برتر در سطح کشور بازتابی از عزم و اراده جمعی در این حوزه می باشد که با عنایت حق تعالی ارتقاء و توجه به  این مهم با جدیت دنبال می شود.

سردار ملکی با ارائه گزارشی مختصر از اقدامات صیانتی و فرهنگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از زحمات حجت الاسلام و المسلمین" محمود نصیری یزدی" در دوران تصدی ریاست عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی تقدیر کرد.
در این مراسم از زحمات حجت الاسلام و المسلمین "محمود نصیری یزدی" تقدیر شد و حجت الاسلام و المسلمین "عباسعلی شادشهیدی" طی حکمی به ریاست عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی منصوب شد

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.