خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرگزاری امید اراک

کشف دو محموله 75 کیلویی تریاک در استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف 75 کیلو گرم تریاک و انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان خبر داد .

سرهنگ "عزیزاله ملکی گفت: در پی اقدامات گسترده اطلاعاتی پلیس در سطح استان مرکزی  و پیگیری های شبانه روزی  ماموران مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت باندی در زمینه تهیه و توزیع  مواد افیونی در سطح اراک مطلع شدند.

وی افزود: پس از اقدامات اطلاعاتی شبانه روزی ماموران مبارزه با مواد مخدر استان روز گذشته عامل اصلی تهیه مواد مخدر  پس از تهیه مقادیری تریاک از شهرهای جنوبی کشور با همدستی دو مواد فروش اراکی به هنگام وارد کردن محموله کیلویی تریاک به اراک شناسایی و دستکیر  شدند .

این مقام ارشد انتظامی  استان با اشاره به اینکه متهمان با وسیله 3 دستگاه خودرو ایسوزو ، وانت و سواری پژو پارس قصد منحرف کردن ماموران را داشتند  اضافه کرد: با هوشیاری پلیس هر سه اتومبیل متوقف شد و 36 کیلو گرم تریام از خودرو های توقیفی کشف شد و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند .

سردار ملکی در ادامه به کشف  39 کیلو گرم تریاک در دلیجان نیز اشاره کرد و اذعان داشت: این مواد نیز روز گذشته با تلاش ماموران انتظامی شهرستان دلیجان با همکاری ماموران مبارزه با مواد مخدر استان  از یک دستگاه کامیون  حامل چسب چوب صنعتی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در پایان خاطر نشان کرد : راننده کامیون در این رابطه دستگیر  و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی اعزام شد .


یک کشته و 3 مجروح در حادثه واژگونی پراید در استان مرکزی

واژگونی پراید در محور ساوه همدان یک کشته و سه مجروح بر جای گذاشت.

ساعت 20 و 23 دقیقه روز گذشته در محور ساوه همدان یک دستگاه سواری پراید واژگون شد و در این حادثه یکی از سرنشینان خودرو به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف جان باخت و 3 نفر دیگر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.سرهنگ "مهدی حسنی" رئیس پلیس راه استان مرکزی علت این سانحه رانندگی را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در سر پیچ اعلام کرد.

کشف جارو برقی و کولر گازی های قاچاق در ساوه

7دستگاه جاروبرقی و کولر گازی قاچاق به ارزش 46 میلیون ریال روز در شهرستان ساوه استان مرکزی کشف شد.

مأموران انتظامی کلانتری 19 غرق آباد در حین کنترل خودروهای عبوری محور قدیم ساوه همدان به یک دستگاه وانت پیکان مشکوک و بلافاصله آن را متوقف کردند.

مأموران پلیس پس از بازرسی از خودروی توقیفی 5 دستگاه جاروبرقی و دو دستگاه کولر گازی خارجی قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ "علی اصغر طالبی"، فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در این باره گفت: ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه 46 میلیون ریال ارزیابی شده است.

وی افزود: راننده که فاقد هر گونه مدارک گمرکی در این زمینه می باشد دستگیر شد.

فرمانده انتظامی ساوه با بیان اینکه متهم پس از بازجویی اذعان کرد که لوازم برقی قاچاق را از شمال غرب کشور بارگیری و به مقصد تهران در حرکت بوده است اضافه کرد :راننده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.


توقیف 7 دستگاه خودرو با 110 میلیون ریال خلافی در شازند

7 دستگاه خودرو با 110 میلیون ریال خلافی در شازند استان مرکزی شناسایی و متوقف شدند .

سرهنگ "احمد رضا چگنی" فرمانده انتظامی شهرستان شازند در تشریح این خبر گفت:در راستای اعمال قوانین راهنمایی و رانندگی در سطح شهرستان  شازند و کنترل خودرو ها عوامل گشت این پلیس روز گذشته موفق و به شناسایی  و توقیف 7 دستگاه خودرو سواری متخلف شدند .

وی افزود: پس از بازرسی مدارک خودرو های توقیفی مشخص شد این 7 دستگاه خودرو دارای 110 میلیون ریال خلافی پرداخت نشده می باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند در پایان اظهار داشت:خودرو ها متخلف پس از توقیف به پارکینگ منتقل شدند.


کشف 15فقره سرقت احشام در ساوه

15 فقره سرقت احشام با دستگیری یک سارق در شهرستان ساوه استان مرکزی کشف شد .

سرهنگ "علی اصغر طالبی" فرمانده انتظامی شهرستان ساوه  با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان، موضوع به صورت ویزه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تلاش شبانه روزی مأموران این فرماندهی در این رابطه یک نفر متهم شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با بیان اینکه متهم در تحقیقات اولیه به 15 فقره سرقت احشام گوسفند اعتراف کرد و بیان داشت: متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شد.

سرهنگ طالبی  در پایان  افزود:دامداران در صورت مشاهده افراد مشکوک در حوالی دامداری خود یا فروش احشام به صورت مقطعی و شیوه های نامتعارف با شماره تلفن 110 مراتب را به پلیس اطلاع دهند.


تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.