خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

تجلیل از ناجا به‌عنوان دستگاه برتر در حوزه فرهنگ قرآنی

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی انتظامی به عنوان دستگاه برتر در حوزه فرهنگ قرآنی در کشور معرفی و تجلیل شد.

حجت الاسلام "ابوتراب بهرامی" در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات صیانتی و قرآنی ناجا در چندساله اخیر اظهار داشت: یکی از مهمترین فعالیت های عقیدتی،سیاسی نیروی انتظامی در چندساله اخیر فعالیت های ترویجی در حوزه قرآن کریم بوده است به گونه ای که ناجا به عنوان دستگاه موفق و برتر در حوزه ترویج فعالیت های قرآنی معرفی شد.

وی در پاسخ به سوالی درباره اقدامات ناجا در عملیاتی کردن سخنان مقام معظم رهبری گفت: نیروی انتظامی خود را موظف به تحقق و اجرای تدابیر و سخنان مقام معظم رهبری و حتی آن سخنانی که نیروی انتظامی مخاطب سخنان معظم له نیست، می داند.

حجت الاسلام بهرامی تصریح کرد: ناجا خود را موظف به اجرایی کردن تدابیر رهبری می داند و در هر ساله با تبدیل تدابیر معظم له به راهبرد اجرایی در برنامه های سالیانه آنها را گنجانده و برای تحقق آنها را در برنامه های مختلف معاونت های پلیس به عنوان یک سرفصل و اولویت قرار می دهد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر تشریح برنامه های بصیرت افزایی در این سازمان گفت: در برنامه های داخلی سال 1394 هم بر تقویت علمی و تخصصی و هم با حضور روحانیت و تقویت بینش دینی کارکنان تقویت اصول عقیدتی و دینی مورد تاکید قرار گرفته است.

وی افزود: بابرنامه ریزی و تلاش انجام شده، نهضت روشنگری در ناجا آغاز شده که با برگزاری برنامه های مختلف در فصل و بازه های زمانی مختلف برای مقابله با تهدیدات و هجمه ها از طریق آشنایی کارکنان از سایت ناجا و نیز مراکز آموزشی اقدام می کنیم.

حجت الاسلام بهرامی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره فعالیت های این سازمان برای خانواده کارکنان ناجا نیز گفت: برنامه های ویژه ای برای خانواده ها به ویژه آن دسته از کارکنان که در مجتمع های مسکونی ناجا اقامت دارند در نظرگرفته ایم که البته در کنار اینها فعالیت مجتمع های فرهنگی، اعزام خانواده ها به قم و استفاده از آموزش های مرکز بصیرت افزایی ناجا نیز برای بصیرت افزایی و روشنگری خانواده ها در دست اجرا است.

توسعه و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه فرهنگ قرآن و اهل بیت (ع)

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت:توسعه و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع) امکانپذیر است.

عباسعلی شهیدی در جلسه تودیع و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به مسئولیت خطیر نیروی انتظامی در برقراری و حفظ نظم و امنیت در اجتماع گفت:برقراری این امنیت با همکاری همه دستگاه های دولتی وغیر دولتی و مردم در کنار پلیس امکان پذیر است.

وی در ادامه افزود:پلیس دیندار و  اخلاق مدار به عنوان بازوی توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود که این دینداری و اخلاق مداری شاخصه ارزشمند نیروی انتظامی در برخورد با معضلات اجتماعی در جامعه اسلامی است.

حجت السلام شهیدی نیروی انتظامی و کارکنان خدوم این نهاد مقدس را خدمتگذار پاسداری از آرمان های والای انقلاب و اسلام دانست که با خون سرخ شهدای گلگون کفن حراست و حفاظت شده است.

رییس عقیدتی سیاسی استان با بیان اینکه این نهاد مقدس روح اسلامی را در باطن کارکنان تلاشگر پلیس پرورش می دهد خاطر نشان کرد :همواره در تلاشیم که در برخورد با مردم و اجتماع احیاگر فرهنگ اصیل اسلامی و اخلاقی  قرآنی باشیم.

حجت الاسلام "محمود نصیری یزدی" رئیس سابق عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات ارزنده فرماندهی انتظامی استان مرکزی  و ارتقاء سطح امنیت اجتماعی در این استان بیان کرد: عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان همواره  در کنار این فرماندهی در پرورش روحیه دینی و اسلامی تلاس کرده است .

 وی افزود:در همین راستا اقدامات ارزنده ای در امور قرانی و فرهنگی مانند برگزاری مسابقات حفظ و قرائت قران ، جلسات درک مفاهیم قران در ماه مبارک رمضان ، پخش آیات روح بخش قرانی و ایجاد فضای معنوی در بدو ورود کارکنان به محفل قرانی و توزیع  سی دی های قرانی در بین  کارکنان می باشد .

 حجت الاسلام نصیری یزدی به دیگر اقدامات عقیدتی سیاسی در زمینه حل مشکلات کارکنان  و سربازان نیروی انتظامی  اشاره کرد و گفت: در این زمینه 8 هزار و 33 نفر به این نهاد  مراجعه کرده اند  که هزار و 75 نفر آنان سرباز می باشند .

 وی پلیس جمهوری اسلامی ایران را پلیس دیندار ، اخلاق مدار و قانونمند دانست و گفت: آموزه های دینی و مذهبی مانند چراغی بر سر راه کارکنان نیروی انتظامی در اجرای قانون و حفاظت از آن است .

 در پایان این جلسه از زحمات حجت الاسلام"محمود نصیری یزدی "قدردانی و حجت الاسلام "عباسعلی شهیدی" به عنوان رئیس عقیدتی سیاسی  فرماندهی انتظامی استان مرکزی معرفی شد .

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.