خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرگزاری امید اراک


کشف 430 میلیون ریال سیگار قاچاق در ساوه

ماموران انتظامی شهرستان ساوه استان مرکزی 430 میلیون ریال سیگار قاچاق از یک دستگاه خودرو پراید کشف کردند.

سرهنگ "علی اصغر طالبی" فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در توضیح این خبر گفت:در راستای اجرای طرح های پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز و جلوگیری از افرادی که نظم اقتصادی کشور را برهم می زنند،اکیپی از مأموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو پراید مظنون شدند.

وی در ادامه بیان داشت:با توجه به مظنونیت پلیس به خودرو در حال تردد مأموران انتظامی خودرو را در حاشیه راه جهت بررسی متوقف کردند که در بازرسی از آن تعداد 249هزار و400 نخ سیگار خارجی قاچاق کشف کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت:ارزش سیگارهای کشف شده 430 میلیون ریال می باشد که در این راستا خودروی پراید به همراه محموله اش توقیف و در این زمینه پرونده ای تشکیل شد و در اختیار مراجع قضایی شهرستان قرار گرفت.

کشف دو محموله 134 کیلویی مواد مخدر در مرکزی

دو محموله 134کیلویی مواد مخدر در استان مرکزی کشف شد.

سرهنگ "محمد حسنی" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در تشریح این خبر گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی گستردگی پلیس از تردد وانت پیکان حامل مقادیری مواد مخدر در یکی از ورودی های شهرستان ساوه مطلع شدند.

  وی افزود پس از اعلام این خبر بلافاصله ماموران مبارزه با مواد مخدر در محل حاضر شده و نظارت بر خودروهای عبوری با شدت و نظارت کامل اغاز شد.

این مقام مسئول با اشاره به شناسایی وانت پیکان مورد نظر پس از چند ساعت کنترل خودروهای ورودی به ساوه، خاطر نشان کرد:راننده که با مشاهده ماموران انتظامی قصد متواری شدن را داشت با هوشیاری و سرعت عمل پلیس متوقف شد.

سرهنگ حسنی در ادامه بیان کرد: پس از بازرسی از محموله توقیفی که از  یکی از استان های جنوبی بار گیری و به مقصد تهران در حرکت بود 70 کیلو گرم تریاک کشف و راننده دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی همچنین از انهدام یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف 64 کیلو گرم تریاک وحشیش با تلاش مأ موران مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی با همکاری پلیس استان سیستان و بلوچستان در این استان مرزی خبر داد و اضافه کرد: اعضای این باند 4 نفره که پس از تهیه مواد افیونی قصد انتقال و توزیع آن را در استان مرکزی داشتند با تلاش پلیس استان مرکزی و سیستان و بلوچستان شناسایی و دستگیر شدند.

 وی اظهار داشت: پس از بازجویی از محل اختفای متهمان 40 کیلو و200 گرم تریاک و24 کیلو گرم حشیش کشف شد.

حسنی در پایان عنوان کرد متهمان پس از باز جویی و تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

سارقان احشام مواد فروش بودند

سارقان 30 راس احشام روز گذشته در شهرستان ساوه استان مرکزی دستگیر و مقادیری هروئین از محل اختفای آنان کشف شد.

 سرهنگ علی اصغر طالبی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در تشریح این خبر گفت:در پی شکایت یکی از دامداران روستاهای توابع شهرستان ساوه مبنی بر سرقت 30 راس گوسفند از این دامدار موضوع مورد بررسی و پیگیری ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت .

 وی افزود:پس از انجام تحقیقات اولیه پلیس 2 نفر از سارقان سابقه دار ی که به تازگی از زندان آزاد شده بودند دستگیر شدند و پس از بازجوئی به سرقت 30 راس دام مفقود شده با همدستی 3 نفر دیگر  از دوستان خود اعتراف کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به دستگیر 3 نفر همدست سارقان دستگیر شده اضافه کرد: متهمان شب گذشته در محل سکونت خود شناسایی و دستگیر شدند.

طالبی در ادامه بیان کرد:30 راس گوسفند سرقتی که در داخل چهار دیواری نزدیک محل سکونت متهمان نگهداری می شدند کشف و پس از شناسایی  به صاحب آنان  برگردانده شد .

 فرمانده انتظامی ساوه همچنین به کشف 3 گرم هروئین از محل دستگیری  سارقان اشاره  کرد و اظهار داشت:هر پنج متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند .

 

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.