خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک


به گزارش خبرگزاری امید اراک


90 کیلو تریاک در راه دلیجان ماند


روز گذشته ماموران پلیس شهرستان دلیجان استان مرکزی پس از بازرسی از خودروی سمند عبوری،موفق به کشف 90 کیلو گرم تریاک از آن شدند.

سرهنگ "حمزه امین نژاد" فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان اظهار کرد:  روز گذشته ماموران پلیس ایست و بازرسی این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سمند عبوری مشکوک و پس از بازرسی دقیق از آن موفق به کشف 90 کیلو تریاک که به شیوه ماهرانه ای در داخل کپسول سی ان جی آن قرار گرفته بود، شدند.

وی بیان داشت:متهم پس از انجام مرحل مقدماتی و تشکیل پرونده قضائی به همراه مواد کشف شده جهت سیر روند قانونی،تحویل مقام قضایی شد.

انتقام جویی به خاطر رد درخواست ازدواج

فردی که از طریق یکی از شبکه های اجتماعی اقدام به هتک حیثیت یک شهروند اراکی می کرد شناسایی و دستگیر شد.

سرگرد "مصطفی نوروزی" رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت:در پی شکایت خانمی مبنی بر هتک حیثیت این شهروند در فضای مجازی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا  استان قرار گرفت

 وی افزود: شاکی از طریق یکی از دوستان خود متوجه انتشار تصاویر شخصی و مطالب  توهین آمیزی بر علیه خود در فضای مجازی شده است.

 رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار داشت:پس از شکایت این شهروند بلافاصله تحقیقات کارشناسان پلیس برای شناسایی متهم  آغاز شد.

این  مقام انتظامی  با اشاره به  شناسایی و دستگیری متهم پس از تحقیقات گسترده خاطر نشان کرد: فرد مورد نظر از همکلاسی های شاکی می باشد که پس از رد درخواست ازدواج وی از طرف خانم به قصد انتقام جویی اقدام به هتک حیثیت در فضای مجازی  کرده است .

 سرگرد نوروزی اظهار داشت: متهم پس از اعتراف به جرم خود  و تکمیل پرونده  به مراجع قضایی معرفی شد .

 رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی ضمن هشدار  و مقابله با سوء استفاده برخی از افراد سودجو از شهروندان خواست که  اطلاعات و تصاویر شخصی خود را در اختیار دیگران  قرار ندهند .

 وی همچنین در پایان اضافه کرد: پلیس فتا با هر گونه انتشار مطالب  و تصاویر غیر اخلاقی و یا عمل مجرمانه در فضای مجازی که موجب هتک حیثیت و یا انحراف نوجوانان و جوانان می شود با جدیت برخورد خواهد کرد.

توقیف خودرو سمند با بیش از 30 میلیون ریال جریمه در خمین

یک دستگاه خودروی سمند متخلف با بیش از 30 میلیون ریال جریمه پرداخت نکرده در شهرستان خمین استان مرکزی متوقف شد.

سرهنگ "مهدی حسنی" فرمانده پلیس راه استان مرکزی در توضیح این خبر گفت:در راستای طرح های کنترل ترافیک و نظارت بر آمد وشد خودروها در محورهای مواصلاتی استان مرکزی،مأموران پلیس راه در محور خمین- محلات با متوقف کردن یک دستگاه خودروی سمند به بررسی سوابق آن پرداختند.

وی در ادامه بیان داشت:با بررسی سوابق خودرو از طریق سامانه های پلیس راه مشخص شد که سمند مذکور دارای تخلفات حادثه ساز بسیاری است و بارها توسط پلیس در محورهای مختلف اعمال قانون شده است.

این مقام انتظامی عنوان کرد:سوابق موجود حاکی از آن بود که خودرو تاکنون 30 میلیون و 56 هزار ریال جریمه پرداخت نشده داشته است که مأموران برای پیشگیری از هرگونه حادثه احتمالی و تخلف ترافیکی خطر ساز خودرو را متوقف کردند و خودرو  جهت انجام مراحل قانونی به پارکینگ انتقال داده شد.

 

  • ۹۴/۰۵/۱۲
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.