خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

امنیت عدالت و رفاه عمومی سرلوحه کار نیروی انتظامی

چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۳۰ ق.ظ

به گزارش خبرگزاری امید اراک


سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور در آیین تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی گفت : تحقق امنیت از وظایف اصلی ناجاست چراکه تحقق آن عدالت، رفاه و توسعه را به دنبال دارد.

سردار اشتری امینت پایدار کنونی را مرهون خون شهداء، رهنمون امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب عنوان کرد و افزود: خوشبختانه به برکت وجود سبزپوشان نیروی انتظامی و پاسداری شبانه روزی مرزها، شاهد وجود نظم و برقراری امنیت در جامعه هستیم.

سردار اشتری تصریح کرد: نیروی انتظامی امانت‌دار مردم می باشد این یگان از تمامی ظرفیت و توان خویش در تبدیل تحریم‌ها به فرصت و در راستای برقراری امنیت و آسایش استفاده کرده و در  میان نباید از اقتدار توأم با عدالت و برخورد با افراد خاطی غافل شد .

سردار حسین اشتری گفت: استان مرکزی به دلیل ویژگی‌هایی که داراست باید از نظر امنیت، نظم و آرامش نمونه باشد چرا که این استان زادگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و علما و شهدای بزرگ، قطب صنعت کشور و نیز مرکز ترانزیت حمل و نقل مهم کشور به شمار می‌رود.

وی افزود: امنیت اصلی‌ترین لازمه کشور است هرچند عدالت در کنار امنیت از دیگر الزامات مهم کشور به شمار می‌رود که امروز به برکت خون شهدا، هدایت مدبرانه امام خمینی(ره) و در ادامه خط ولایت مقام معظم رهبری، ایران اسلامی از امن‌ترین کشورها است.

سردار اشتری با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری و تاکید ایشان بر همدلی و همزبانی در راستای افزایش وحدت در کشور که پایه‌ای برای تحقق امنیت است،بیان کرد: فضای امن امروز کشور حاصل تلاش سرمایه‌‌های انسانی مومن، متعهد و متخصص است که هر مشکلی را در این مسیر پشت سر گذاشته‌اند. بعد از انقلاب اسلامی مردم با وحدت حول محور رهبری در مقابل خرابکاری‌های منافقان، توطئه‌های امریکا و غرب، جنگ تحمیلی، فتنه 88 و تحریم‌ها ایستادند. چنین اتفاقی در هر کشوری مطمئنا سرنگونی حکومت را به دنبال دارد، اما مردم در ایران با وحدت در مقابل مشکلات ایستادند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری جهت افزایش امنیت اجتماعی و تحقق آرامش مردم از طریق ابتکار عمل نیروهای انتظامی کشور اظهار کرد: امروز با همت فرماندهان، مدیران و پرسنل نیروی انتظامی در کنار مردم و تحت لوای رهبری آماده خدمتگزاری هر چه بیشتر به مردم هستیم و در راستای تحقق منویات رهبری ارتقای امنیت اجتماعی باید به شدت هر چه بیشتر انجام گیرد.

سردار اشتری  تأکید کرد بابیان این نکته که مردم ایران با اقتدار و عزت، تحریم‌ها، جنگ تحمیلی و فتنه 88 را پشت سر گذاشتند، اظهار کرد: اگر یکی از این موارد برای هر جامعه‌ای غیر از ایران پیش می‌آمد به تباهی کشیده می‌شد، اما مردم ایران با اقتدار در برابر این توطئه‌ها ایستادند و فریاد عدالت‌خواهی و آزادی را در جهان طنین‌انداز کردند.

سردار اشتری درخصوص فعالیت‌های قرآنی ناجا اظهارداشت: تا به امروز بیش از 80 هزار نفر از کارکنان و خانواده‌های آنها در دوره‌های آموزشی قرآن بویژه در حوزه حفظ یک تا 30 جز شرکت کرده‌اند و در این زمینه ناجا و نیروهای مسلح رتبه های خوبی در سطح کشور کسب کرده اند.

فرمانده نیروی انتظامی سردار اشتری  در پایان خاطرنشان کرد: این یگان همواره از تمامی سرمایه‌های خود در راستای رفاه حال اعضاء و عموم استفاده کرده و در این راه از تأمین هنجاری‌های اجتماعی، فرهنگی و سایبری کوتاهی نمی‌کند.

درپایان یادآور می‌شود درآیین تکریم سردار عزیزالله ملکی و تودیع سرهنگ کیومرث عزیزی به عنوان فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، استاندار مرکزی، اعضای شورای تامین استان، آصفری، رجایی و عزیزی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی انجام گرفت.

یادآور می‌شود در پایان مراسم از زحمات سه ساله سردار عزیزالله ملکی تقدیر و کیومرت عزیزی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی استان معرفی شد.

  • ۹۴/۰۵/۱۴
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.