خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

سرهنگ محسن گلشن زاده معاون پشتیبانی و هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت:هفته بسیج دانش آموزی با شعار «دانش آموز بسیجی حماسه ساز امروز، آینده ساز فردا» از هفتم آبان ماه آغاز و تا سیزدهم در استان مرکزی برگزار می شودکه به طور متمرکز در سراسر استان از روز پنج شنبه 94/8/7 شروع و تا روز چهارشنبه هفته آینده مورخ94/8/13 ادامه دارد.

سرهنگ محسن گلشن زاده درادامه افزود: بسیج دانش آموزی استان مرکزی برنامه های خود را در هفت روز برنامه ریزی کرده است به این شرح می باشد


1-دانش آموز بسیجی ، بصیرت و ولایت مداری

2-دانش آموزبسیجی،خلاقیت و نوآوری

3- دانش آموزبسیجی،اخلاق وپایداری

4- دانش آموز بسیجی، مقاومت واستکبارستیزی

5- دانش آموزبسیجی، شجاعت و آرمان خواهی

6- دانش آموز بسیجی، انتظار و عدالت خواهی

7- دانش آموز بسیجی ، ایثار و تعالی معنوی نام گذاری شده است


معاون پشتیبانی و هماهنگ کننده سپاه روح الله استان درادامه بیان کرد: عطرافشانی قبور مطهر شهدای دانش آموز، همایش استانی اعضای کمیته های هماهنگی و پشتیبانی آموزش و پرورش در کانون امام خمینی (ره) ، سرکشی به خانواده شهدای دانش آموز و ایثارگر، کوه پیمایی، حضور سازمان یافته دانش آموزان بسیجی در نمازهای جمعه از جمله این برنامه ها است.

وی درادامه افزود:  تشکیل جلسه مشترک حلقه های صالحین در مصلاهای نمازجمعه، برگزاری یادواره شهیدان «ایران قربانی» و «رضا سلیمانی ابهری» شهدای شاخص کشوری به همراه 36 هزار شهید دانش آموز کشور در شهرستان شازند، برگزاری صبحگاه مشترک سراسری و برنامه نمادین صبحگاه در دبیرستان شکرایی اراک از دیگر برنامه های تدارک شده به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی است..

معاون پشتیبانی و هماهنگ کننده سپاه روح الله استان خاطرنشان کرد: برنامه مشترک پدافند غیرعامل استانداری، حراست آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی ، اجرای رزمایش پدافند غیرعامل در شهرستان های استان و برنامه نمادین آن در دبیرستان علامه حلی اراک ، دیدار دانش آموزان نخبه با ائمه جمعه استان که برنامه نمادین آن همزمان با چهارمین روز ازهفته بسیج دانش آموزی در دفتر آیت الله دری نجف آبادی در اراک برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری همایش پیاده روی، مسابقه دوی رهروان شهدا ویژه دانش آموزان پوینده ، هم اندیشی نخبگان علمی، هنری و ورزشی با فرمانداران و تجلیل از این نخبگان، عزاداری جوانان عاشورایی در سراسر استان، راهپیمایی سراسری دانش آموزان در تمامی شهرستان های استان در روز مقاومت و استکبارستیزی و برپایی ایستگاه های مسابقه نقاشی امیدان با موضوع مرگ بر آمریکا از دیگر برنامه های تدارک شده در هفته بسیج دانش آموزی در استان مرکزی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: امروز در سایه رشادت‌های همان جوانان و دانش آموزان است که نظام اسلامی می تواند با عزت و افتخار در عرصه های جهانی و بین المللی حاضر شود.

سرهنگ گلشن زاده با اشاره به رشادت‌های شهدا و به ویژه شهدا دانش‌آموزی در پیروزی ملت ایران علیه دشمنان گفت: شهیدان ایران اسلامی با جان فشانی‌های خود توانستند توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و با خون خود سبب ساز پایندگی واعتلای ملت بزرگ ایران شوند.

درپایان یادآورمی شود 120 هزار دانش آموز دختر و پسر در 19 حوزه بسیج دانش آموزی شامل چهار حوزه در اراک ، سه حوزه در ساوه و نوبران ، دو حوزه در شازند ، دو حوزه در خمین و یک حوزه در هر کدام از دیگر شهرستان های استان مرکزی سازماندهی شده اند
  • ۹۴/۰۸/۰۶
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.