خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک


کشف محموله 3 میلیارد ریالی پارچه های قاچاق در اراک


سرهنگ " سید نورالدین حسینی" رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی در تشریح این خبر گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان از تردد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در اراک مطلع شدند.

وی افزود: با اعلام این خبر بلافاصله ماموران برای متوقف کردن خودرو وارد عمل شدند و اکیپی از ماموران انتظامی در محور مورد نظر اسقرار و به یک دستگاه کامیون مظنون و در ورودی اراک کامیون را متوقف کردند و مقادیری کالای قاچاق از نوع پارچه کشف کردند.

سرهنگ حسینی بیان داشت: در بازرسی از این خودرو مقدار 7 هزار و 300 گیلوگرم پارچه شامل 55 کیسه چرم مصنوعی و 45 کیسه پلی استر رنگی به وزن 23هزار و 260 کیلو انواع پارچه پیراهنی و چادری به ارزش 3 میلیارد ریال کشف شد.

وی در ادامه تصریح کرد: در این راستا راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: همانگونه که در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی تجربه ثابت نموده مشارکت عمومی برکات و ثمرات فراوان داشته است لذا برای مقابله با پدیده قاچاق مردم و مسئولان بایستی با تمام وجود در صحنه حاضر شده و فضای موجود را برای عده ای قاچاقچی و فرصت طلب ناامن نمایند.

دستگیری عامل برداشت غیر مجاز از حساب شهروند ساوجی

فردی که با سوء استفاده از اعتماد صاحب کارش اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب این شهروند ساوجی می کرد شناسایی و دستگیر شد.

سرگرد "مصطفی نوروزی" رئیس پلیس فتا استان مرکزی در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان ساوجی مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی این شهروند موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که یک ماه قبل مبلغ 2 میلیون ریال از حساب شاکی به صورت غیر مجاز برداشت و صرف خرید شارژ تلفن همراه شده است.

این مقام انتظامی بیان داشت : پس از تحقیقات فنی و اطلاعاتی گسترده کارشناسان، متهم شناسایی و دستگیر شد.

سرگرد نوروزی خاطر نشان کرد: در بازجویی های ابتدایی متهم که یک تبعه خارجی ساکن شهرستان ساوه و شاگرد مغازه شاکی بود از هرگونه اتهام اظهار بی اطلاعی کرد ولی پس از روبرو شدن با مستندات کارشناسان پلیس فتا به برداشت غیرمجاز از حساب کار خود اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

رئیس پلیس فتا  استان مرکزی از شهروندان خواست به هیچ عنوان اطلاعات حساب خود را در انظار دیگران قرار نداده و از درج این اطلاعات بر روی اجسام خودداری کرده و به صورت دوره ای نسبت به تغییر اطلاعات حساب خود اقدام کنند.

دستگیری مواد فروش سابقه دار در ساوه

در عملیاتی غافلگیرانه مواد فروش سابقه دار در شهرستان ساوه استان مرکزی دستگیر و 682 گرم کراک از وی کشف شد.

سرهنگ "علی اصغر طالبی" فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در تشریح این خبر گفت:در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با معضل مواد مخدر و مبارزه با قاچاقچیان، ماموران انتظامی ساوه فردی را که در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در منزل فعالیت می کرد شناسایی کردند.

وی افزود: با اعلام این خبر چند اکیپ از ماموران انتظامی به آدرس متهم اعزام و پس از کنترل نامحسوس فعالیت های این فرد و اطمینان از خرید و فروش مواد مخدر در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی های به عمل آمده از منزل متهم مقدار 682 گرم مواد مخدر صنعتی از نوع کراک و دو عدد دستگاه توزین مواد مخدر کشف شد.

وی در پایان اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد

2 کشته در تصادف استان مرکزی

حادثه رانندگی روز گذشته استان مرکزی 2 کشته در پی داشت.

درحادثه ای که در ساعت 14 و 15دقیقه روز گذشته در محور قدیم ساوه -سلفچگان در اثر برخورد یک دستگاه خودروی نیسان و یک دستگاه کامیون ایسوزو رخ داد،هر 2 راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت شدند.

کارشناس تصادفات پلیس راه،علت تصادف مذکور را تجاوز به چپ راننده خودروی نیسان اعلام کرد.

سرهنگ" ایرج کهریزی" رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی از تمامی شهروندان خواست با توجه به لغزنده بودن سطح جاده ها به علت بارش نزولات آسمانی،با آرامش بیشتری در محورهای مواصلاتی به رانندگی پرداخته و همیشه ایام،رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را سر لوحه رانندگی خود قرار دهند.

کاهش 30 درصدی تصادفات فوتی در فراهان

فرمانده انتظامی شهرستان فراهان استان مرکزی از کاهش 30 درصدی تصافات فوتی و رشد 52 درصدی توقیف خودرو وموتورسیکلت های متخلف در هفت ماهه نخست سال 94 در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ "صفر علی روشنایی" گفت: در سال جاری اقدامات گسترده ای در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی ، انضباط ترافیکی، آموزش فرهنگ ترافیک و جلب مشارکت های مردمی در سطح شهرستان فراهان صورت گرفته است.

وی افزود: با توجه به اقدامات صورت گرفته، 30 درصد کاهش تصادفات فوتی و 5 درصد کاهش مصدومین تصادفات ، نسبت به مدت مشابه سال قبل از طریق آموزش های همگانی و اطلاع رسانی و برخورد قاطع و مناسب با رانندگان متخلف و تعامل و همکاری شهروندان با پلیس نتیجه حاصل شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اجرای به موقع طرح های انتظامی و ترافیکی و برخورد با تخلفات حادثه ساز از رشد 52 درصدی توقیف موتور سیکلت و خودروهای متخلف در 7 ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه که نتیجه آن کاهش چشمگیر تصادفات فوتی در سطح شهرستان بوده است خبر داد.

سرهنگ روشنایی گفت:با توجه به اینکه فصول سرد در پیش رو بوده و هشدارهای هواشناسی نیز گویای این مطلب می باشد، پلیس شهرستان برای کاهش آمار سوانح و حوادث رانندگی و افزایش تلاش کارکنان در محورهای درون و برون شهری در فصل زمستان و نهایتا رضایتمندی مردم، اعلام آمادگی می کند.

وی در پایان یاد آور شد: شهروندان توصیه ها و هشدارهای پلیس را در زمینه پیشگیری و کاهش حوادث جاده ای با بازدید فنی و تجهیز خودروها به تجهیزات ایمنی جدی بگیرند و ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی پلیس را در راستای ماموریت یاری نمایند، تا شاهد صحنه های دلخراش تصادف و تلفات انسانی در سطح شهرستان نباشیم.

  • ۹۴/۰۸/۱۹
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.