خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک


سرهنگ محسن گلشن زاده معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران ، در نشست خبری هفته بسیج در تشریح برنامه‌های هفته بسیج گفت : امروز و در شرایط سخت اقتصادی بسیجیان با الگوسازی برای اقشار مختلف مردم و کمک به دولت در امر اقتصاد مقاومتی حضور پیدا کرده و در راستای تحقق بخشی به فرامین مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی گام بر می‌دارند.

سرهنگ گلشن زاده درادامه افزود: به فرموده مقام معظم رهبری بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوات یقین حدیث عشق می‌دهد اظهار کرد: بسیج از برکات و الطاف خداوند متعال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود که به دستور حضرت امام(ره) به ملت ایران ارزانی شد و حضرت امام(ره) امنیت کشور را بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به بسیج میلیونی مردمی سپردند و این نشان از اقتدار و عظمت این نهاد دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی اظهارکرد : باشروع هفته بسیج دراستان مرکزی بیش از 500 برنامه همزمان در این هفته در سطح استان برگزارمی شود هفته بسیج از ۲۹ آبان ماه آغاز شده و تا پنجم آذرماه ادامه دارد.

سرهنگ گلشن زاده اظهار کرد: امسال علاوه بر برنامه های هفته بسیج، برنامه هایی نیز برای پیش از شروع و بعد از شروع هفته بسیج تدارک دیده شده است. و در سال جاری پروژه های عمرانی سپاه به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شده و بهره برداری از اردوگاه شهید رحیم آنجفی با گنجایش ۴۰۰ نفر در اردوگاه شهید باکری خرمشهر از دیگر برنامه های عمرانی این هفته است.

سرهنگ گلشن زاده  درادامه بیان کرد: حضور بسیجیان در گلزار شهدای استان و گلباران قبور مطهر شهدا، دیدار با  خانواده های معظم شهیدان بسیجی، برپایی یکصد نشست روشنگری با عنوان استکبار شناسی و استکبار ستیزی، برگزاری برنامه آبروی کوچه و افتخار محله در مقابل منزل خانواده های شهید در نقاط مختلف استان و اعزام اردوهای راهیان نور از دیگر برنامه های سپاه روح الله در هفته بسیج است..
معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی افزود:اعزام تیم های جامعه پزشکی به مناطق محروم، برگزاری مسابقه های ورزشی، برگزاری همایش ائمه جماعت، روسای هیات امنا، فرماندهان پایگاه های بسیج و روسای کانون های فرهنگی مساجد، شبی با شهدا، نمایش فیلم سینمایی محمد(ص)،برگزاری صبحگاه های دانش آموزی، همایش هنرمندان بسیجی، نشست های سرگروه های حلقه های صالحین با اعضا و مربیان حلقه ها، برگزاری کارگاه های آموزشی مادران با موضوع جنگ نرم، خطبه خوانی حضرت زینب(س)، اعزام دانشجویان برای پیوستن به کاروان اربعین حسینی، اعزام کشاورزان نمونه استان به همایش سراسری، تجلیل از بسیجیان فعال، نشست های تخصصی با نخبگان، برگزاری همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی و همایش بسیجیان استان در مصلی های شهرهای مختلف استان با عنوان شکوه و پایداری از دیگر برنامه های سپاه روح الله در هفته بسیج استان مرکزی است.
سرهنگ پاسدار محسن گلشن زاده گفت: همایش علمی کردن کشاورزی، همایش فصلی امر به معروف و نهی از منکر، مهارت افزایی تلفن همراه، جشنواره خلاقیت ها و ابتکارات بسیج و همایش نقش رسانه در پوشش اخبار فاجعه منا و اربعین حسینی از دیگر برنامه های سپاه روح الله در هفته بسیج استان مرکزی است
وی هدف از برنامه ها ی هفته بسیج را تجلیل از مقام و منزلت بسیجیان سلحشور و جان برکفانی عنوان کرد که حماسه دفاع مقدس را آفریدند و پس از آن بدون مدعا سازندگی و توسعه کشور را به پیش بردند.
وی گفت: کارنامه بسیج در همه عرصه ها از جمله دفاع از میهن اسلامی در جنگ تحمیلی و مشارکت هدفمند در توسعه و سازندگی درخشان است.
معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: همزمان با آغاز جنگ تحمیلی بسیجیان با وجود سن و سال کم، به ندای امام راحل لبیک گفتند و در مناطق های عملیاتی دفاع مقدس در جنوب، غرب و جنوب غرب کشور متعهدانه حاضر شدند و با تمام وجود از کیان ایران اسلامی دفاع کردند.

  • ۹۴/۰۸/۲۴
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.