خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

 دستور وزیر بهداشت برای تجهیز 3 اتاق عمل مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر (عج) اراک
 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه سفر خود به اراک از مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر (عج) اراک بازدید کرد.

 دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی در این بازدید از بخش های اورژانس، ارتوپدی، عفونی و اتاق های عمل این مرکز دیدن کرد و دستور تجهیز 3 اتاق عمل این مرکز را که توسط خیرین ساخته شده است را صادر نمود.

همچنین وزیر بهداشت ضمن صحبت با بیماران بستری در این مرکز در جریان روند درمان آنان قرار گرفت و ضمن دلجویی از ایشان دستور پیگیری مشکلات آنان را داد.

در جریان این بازدید، دکتر حسن طاهراحمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز گزارش مختصری از روند فعالیت این مرکز ارایه داد؛ کمبود فضای درمانی و کمبود تخت در این مرکز از جمله موارد مطرح شده بود.

گفتنی است یکی از بیماران بستری در بخش عفونی این مرکز از پرستاران، پزشکان و پرسنل این بخش در حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قدردانی نمود.

  • ۹۴/۰۸/۲۷
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.