خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

کشف 58 فقره سرقت و دستگیری 14سارق حرفه ای در اراک

با تلاش ماموران انتظامی شهرستان اراک 14سارق سابقه دار دستگیر شدند و به 58 فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ "مصطفی ویسمه ای" فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت:در پی شکایت تعدادی از شهروندان اراکی از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سرقت منزل ،کیف قاپی،کابل برق ،محتویات خودرو و موتور سیکلت طی هفته گذشته این موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود:پس از اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده 14نفر سارق سابقه دار شناسایی و با هوشیاری پلیس دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک با اشاره به اعتراف متهمان به 58 فقره انواع سرقت منزل،اماکن خصوصی،کابل برق،گوشی موبایل،محتویات داخل خودرو،موتور سیکلت،کیف قاپی خاطر نشان کرد:برخی از اموال مسروقه کشف شد و به مالباختگان تحویل داده شد.

سرهنگ ویسمه ای در پایان از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدار های پیشگیری از سرقت، هرگونه فعالیت مجرمانه افراد را از طریق تماس با مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

سارق سیم های برق در شهرستان آشتیان شناسایی و دستگیر شد

سرهنگ "رضا قائد رحمت" فرمانده انتظامی آشتیان گفت: یک گشت انتظامی در حین گشت زنی در سطح  روستای سیاوشان از توابع شهرستان آشتیان متوجه کم شدن نور قسمتی از سطح این روستا شدند.

وی در ادامه افزود: بلافاصله اکیپی از ماموران به سطح روستا اعزام و متوجه شدند سارقان قصد سرقت سیم برق را داشته و بعد از بریدن و کلاف کردن سیم های برق در صدد خارج کردن کابل ها از روستا هستند.

سرهنگ قائد رحمت بیان کرد : با حضور به موقع پلیس و گشت زنی در اطراف روستا و اجرای طرح مهار، سارقان بلافاصله دستگیر شدند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: طی بررسی های انجام شده سیم های برق کشف شده از محل سرقت به مقدار 350 کیلو در قالب 11 فاصله تیر برق 5 رشته ای که توسط سارقان بریده شده و به صورت کلاف کرده بوده است کشف و تحویل اداره برق شهرستان آشتیان شد.

سرهنگ "قائد رحمت در پایان اظهار داشت :2 نفر سارق سیم برق پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

کار در منزل وعده کلاهبردار فراری برای استخدام در شرکت تولیدی

فردی که با تبلیغات گسترده و با وعده استخدام و تحویل دستگاه برای کار در منزل، از 48 شهروند اراکی کلاهبرداری کرده بود، در عملیات کارآگاهان پلیس استان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ "یوسف سپهوند" جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: پلیس آگاهی استان در روند تحقیقاتی مطلع شد که شرکتی در یکی از خیابان های شهر اراک با تبلیغات گسترده و با عنوان استخدام با حقوق ماهیانه 15 میلیون ریال و انجام کار در منزل ، کلاهبرداری هایی از تعدادی شهروند اراکی انجام داده است.

وی اضافه کرد: با آغاز تحقیقات مشخص شد که مسئول شرکت، در زمینه مونتاژ قطعات خودرو در منزل فعالیت می کند که مدتی است با اخذ مبالغی از 10 تا 300 میلیون ریال از تعدادی شهروند اراکی، قرار بر تحویل دستگاهی برای تولید فیلتر هوا به آنان را می گذارد که ضمن عدم تحویل دستگاه و با پیگیری مشتریانش، متواری می شود.

سرهنگ سپهوند ادامه داد: با تشکیل پرونده و استعلامات اولیه مشخص شد که این شرکت بدون اخذ مجوز از سازمان صنعت و معدن و به صورت غیرقانونی فعالیت داشته است که بلافاصله محل کار و فعالیت وی پلمب می شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود:با توجه به اهمیت پرونده تیمی از کارآگاهان مجرب اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان تحقیقات خود را بر روی این پرونده آغاز کردند و تحقیقات از شاکیان آغاز شد.

وی ادامه داد: با اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس و در تحقیقات شبانه روزی مخفیگاه متهم فراری در یکی از استان های همجوار مرکزی شناسایی و با اعزام تیمی از ماموران انتظامی ، متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی استان انتقال شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان خاطر نشان کرد: در بازجویی های انجام شده متهم اعتراف کرد که با وعده تحویل دستگاه برای کار در منزل از 48 نفر کلاهبرداری کرده است.

سرهنگ سپهوند خاطر نشان کرد: تاکنون مقدار کلاهبرداری هایی که توسط این فرد انجام شده است در حدود یک میلیارد و 33 میلیون ریال برآورد شده است که ادامه تحقیقات از وی در حال پیگیری می باشد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی در پایان با تاکید بر هوشیاری شهروندان نسبت به اطلاعیه های استخدام با وعده های حقوق و مزایای خوب از مردم خواست در صورت مشاهده چنین اطلاعیه هایی از صحت و سقم آن اطمینان کافی حاصل کرده و برای پرداخت هر گونه ودیعه و ارائه مدارک اقدام کنند

 

توقیف خودرو پژو پارس با بیش از 20 میلیون ریال خلافی در محلات

یک دستگاه خودرو پژو پارس با خلافی بیش از 20 میلیون ریال در شهرستان محلات توقیف شد.

سرهنگ " فرامرز گودرزی" گفت: پلیس راهور شهرستان  هنگام روان سازی ترافیک و کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه خودروی پژو پارس را به علت داشتن خلافی متوقف کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در استعلام‌ به عمل آمده مشخص شد دارای 25 میلیون و هفتصد هزار ریال خلافی پرداخت نشده است.

سرهنگ گودرزی تصریح کرد: خودروی مذکور توقیف و روانه پارکینگ شد.

وی هدف پلیس را ارتقاء ایمنی و فرهنگ ترافیک دانست و گفت: امیدواریم این توقیف ها سبب بازدارندگی رانندگان از انجام تخلفات راهنمایی و رانندگی شود.

 

  • ۹۴/۰۹/۲۵
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.