خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

کشف 5 کیلو گرم هروئین در اراک

ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ،3توزیع کننده عمده مواد مخدر را به همراه 5 کیلوگرم هروئین دستگیر کردند.

ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده از فعالیت باندی مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان مرکزی مطلع شدند.

ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی  در ادامه تحقیقات خود متوجه شدند اعضای باند به وسیله یک دستگاه خودروی پژو در محور قم- اراک در حال انتقال مقادیری مواد مخدر به شمت اراک می باشند که با هوشیاری پلیس و در یک عملیاتی غافلگیرانه خودروی مذکور شناسایی و متوقف شد.

پس از بازرسی از خودروی توقیفی 5 کیلو گرم هروئین که به شیوه ماهرانه ای در آن جاساز شده بود،کشف  شد و راننده و سرنشین خودرو نیز در این خصوص دستگیر شدند.

متهمان پس از بازجویی های تخصصی و تشکیل پرونده مقدماتی،برای سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شدند.

 

دزد حرفه ای به 9 فقره سرقت از منزل کهنسالان اعتراف کرد

دزد حرفه ای بعد از دستگیری در عملیات پلیس شهرستان خمین به نه فقره سرقت منزل از افراد کهنسال در این شهر اعتراف کرد.

از مدتی پلیس شهرستان خمین در جریان سرقت هایی از منازل شهروندان قرار گرفت و بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

با شروع تحقیقات از سوی پلیس، سرانجام جوانی 30 ساله در روند تحقیقات شناسایی و دستگیر شد.

جوان 30 ساله بعد از انتقال به یگان انتظامی و با مشاهده مدارکی که بر علیه بود به 9 فقره سرقت منزل در شهرستان خمین اعتراف کرد.

دزد حرفه ای در اعترافات خود اذعان داشت که ابتدا منازل افراد سالخورده را شناسایی می کرده و سپس با اطمینان از خالی بودن منزل آنان و با شکستن شیشه درب های ورودی وارد منزل آنان شده و پول و طلاجات آنها را سرقت می کرده است.

دزد حرفه ای بعد از تکمیل تحقیقات و با دستور قضایی با قرار وثیقه قانونی روانه زندان شد.

3 کشته و 2 مجروح در سانحه رانندگی استان مرکزی

حادثه رانندگی روز گذشته استان،3 کشته و2 مجروح در پی داشت.

در این سانحه رانندگی که در ساعت 11 و46 دقیقه روز گذشته در اثر برخورد یک دستگاه خودروی پژو با خودروی پراید درمحور اصفهان-دلیجان به وقوع پیوست،راننده خودروی پراید و یکی از سرنشینان آن و همچنین یکی از سرنشینان خودروی پژو ،به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت کردند و راننده و یکی دیگر از سرنشینان آن مجروح و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه به بیمارستان منتقل شدند.

علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه انحراف به چپ راننده خودروی پراید  نسبت به خودرو پژو عنوان شده است.

سرهنگ" ایرج کهریزی"رئیس پلیس راه استان مرکزی از تمامی رانندگان خواست رعایت سرعت مطمئنه را سرلوحه رانندگی خود قرار داده و در سطح محورهای مواصلاتی لغزنده،با احتیاط بیشتری رانندگی نمایند تا هیچ گاه شاهد چنین حوادث دلخراشی در سطح جاده ها نباشیم.

 

 

  • ۹۴/۱۰/۱۲
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.