خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک


کشف یک میلیارد ریال پودر لباسشوئی غیر مجاز در ساوه

2 هزار کارتن و کیسه پودر لباسشوئی غیر مجاز به ارزش یک میلیارد ریال از یک انبار در شهرستان ساوه کشف شد .

سرهنگ "علی اصغر طالبی" فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت:در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده، ماموران انتظامی ساوه یک انبار نگهداری پودر لباسشوئی غیر مجاز را در اطراف این شهرستان شناسایی کردند.

وی افزود:با اعلام کشف این انبار تیمی از ماموران پلیس به محل مورد نظر مراجعه و در تحقیقات اولیه مشخص شد که انبار مربوط به کارگاه غیر مجاز تولید پودر لباسشوئی که چند روز گذشته در شهرستان دلیجان پلمب شد، می باشد .

سرهنگ طالبی بیان داشت:در بازرسی از انبار مکشوفه 860 کارتن پودر لباسشوئی، یک هزار و 150 کیسه مواد اولیه پودر لباسشوئی و یک هزار و 500 جعبه خالی به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد .

وی اظهار داشت:انبار کشف شده با هماهنگی مقام قضایی و نظارت اداره بهداشت پلمب شد.

همکار قدیمی عامل برداشت غیر مجاز از حساب بانکی

شخصی که با سوء استفاده از اعتماد همکار قدیمی خود اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب بانکی وی می کرد توسط کارشناسان پلیس فتا استان شناسایی و دستگیر شد.

سرگرد "مصطفی نوروزی" رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت:در پی شکایت یکی از شهروندان اراکی مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی اش موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان مرکزی قرار گرفت.

وی افزود:در تحقیقات ابتدایی پلیس متهم اذعان کرد طی بررسی حساب بانکی خود متوجه برداشت غیر مجاز مبالغی شده و تقاضای رسیدگی دارم.

سرگرد نورزوی بیان داشت :در این راستا و پس از انجام تحقیقات فنی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که وجوه برداشتی صرف خرید شارژ تلفن همراه شده است.

در ادامه روند پیگیری متهم شناسایی و مشخص شد که از همکاران سابق شاکی می باشد و با به دست آوردن اطلاعات حساب شاکی اقدام به این عمل مجرمانه کرده است ،در نهایت متهم به همراه پرونده و مستندات به مقام قضایی معرفی شد.

سرگرد نوروزی در پایان از شهروندان خواست کارت بانکی خود را در اختیار افراد دیگر قرار ندهند و از انتخاب رمزهای ساده که به راحتی از سوی دیگران قابل حدس زدن است اجتناب نمایند و در صورت مفقودی کارت فوراً نسبت به ابطال آن اقدام کنند.

توقیف خودروی پژو پارس با 25 میلیون ریال خلافی در اراک

یک دستگاه خودروی پژو پارس با 25 میلیون ریال خلافی توسط ماموران پلیس راهور شهر اراک توقیف شد.

روز گذشته در راستای طرح برخورد با تخلفات حادثه ساز، ماموران پلیس راهور شهر اراک هنگام گشت زنی در یکی از خیابان های سطح شهر اراک یک دستگاه خودرو پژو پارس را به علت تخلف در رانندگی متوقف کردند

پس از استعلام شماره پلاک خودرو مشخص شد که این خودرو دارای 25 میلیون ریال خلافی پرداخت نشده و 55 مورد تخلف که 15 مورد آن جزء تخلفات حادثه ساز می باشد و به موجب قانون خودرو توقیف و روانه پارکینگ شد .

طبق قانون در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، خودرو توقیف و از تردد آن جلوگیری خواهد شد.

ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان مرکزی با مردم

دفتر نظارت همگانی بازرسی فرماندهی استان ،در اطلاعیه ای از برگزاری جلسه ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی این استان با مردم در روز دوشنبه بیست و یکم دی ماه سال جاری خبر داد .

در این اطلاعیه آمده است:

جلسه ارتباط مستقیم مردم با فرمانده انتظامی استان مرکزی ، روز دوشنبه بیست و یکم دی ماه سال جاری از ساعت 9 صبح با حضور سرهنگ "کیومرث عزیزی" فرمانده انتظامی استان در دفتر نظارت همگانی بازرسی استان مرکزی برگزار می شود .

مردم استان مرکزی می‌توانند جهت بررسی مشکلات، انتقادات و ... در ارتباط با عملکرد فرماندهی انتظامی استان در محل دفتر نظارت همگانی (197) واقع در اراک، خیابان بهزیستی، روبروی نمایندگی ایران خودرو، دفتر نظارت همگانی(197) حضور و با فرمانده انتظامی استان دیدار کنند و یا با شماره تلفن های 197 (شهروندان) و  ارتباط برقرار کنند.

گفتنی است ، شماره تلفن 197 به صورت حضوری ، مکاتبه ای و تلفنی آماده دریافت پیشنهاد ، انتقاد و شکایت مردم از عملکرد پلیس است .

 

 

 

 

  • ۹۴/۱۰/۱۹
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.