خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

یک کشته در حادثه رانندگی در استان مرکزی

یک نفر در سانحه رانندگی در محور اراک- قم جان خود را از دست داد.

در حادثه رانندگی ساعت 9 و 37 دقیقه صبح دیروز که بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با یک خودروی تویوتا کاپرا متوقف شده در کنار جاده اتفاق افتاد راننده پراید در دم فوت کرد.

بر اساس اعلام پلیس راه استان مرکزی علت این حادثه عدم توجه به جلو راننده پراید و عدم به کارگیری علایم هشدار دهنده از سوی راننده تویوتا به خاطر توقف در کنار جاده می باشد.

کشف محموله 5 میلیاردی باطری قاچاق در اراک

یک محموله قاچاق باطری خودرو به ارزش 5 میلیارد ریال در اراک شناسایی و متوقف شد.

سرهنگ"سید نورالدین حسینی"رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت:در پی اقدامات فنی و کسب اطلاعات گسترده،ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزی از جابجایی یک محموله قاچاق دریکی ازشهرهای جنوبی کشوربه سمت اراک آگاه شدند.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان داشت:با اعلام این خبر چند اکیپ انتظامی در محور های ورودی اراک مستقر و کنترل خودرو های عبوری با دقت بیشتر آغاز شد.

سرهنگ حسینی با اشاره به شناسایی محموله مورد نظر خاطر نشان کرد:کامیون مذکور که با مشاهده ماموران در ورودی اراک قصد متواری شدن داشت با هوشیاری پلیس در داخل شهر متوقف شد.

وی اظهار داشت:پس از بازرسی کامیون توقیفی که به مقصد تهران در حرکت بود،یک هزار و 840 باطری خودروی قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال از کامیون مذکور کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی در پایان بیان داشت:دو نفر در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کمربندی جنوبی اراک بازگشایی شد

کمربندی جنوبی شهر اراک که به علت ریزش کوه مسدود شده بود، عصر روز گذشته بازگشایی و تردد در آن برقرار شد.

برای بازگشایی این کمربندی 200 تن لاشه سنگ و صخره جمع آوری شد و دو قسمت دیواره کوه که امکان خطر ریزش در آن وجود داشت، ایمن سازی و رفع خطر شد.

میدان سردشت تا دوربرگردان انتهای شهرک ابوالفضل و خروجی بیمارستان امام خمینی(ره) شهر اراک نیز ایمنی سازی شد.


علت ریزش کوه نفوذ آب ناشی از بارندگی به لایه های درونی سنگ و خاک عنوان شده بود و با سرد و گرم شدن هوا، آب موجود در شیار کوه باعث شکاف و جابجایی سنگ و صخره و در نتیجه ریزش کوه شده بود.


این محور ارتباطی از عصر روز شنبه به علت ریزش کوه مسدود شده بود که ظرف مدت 24 ساعت با دو نوبت کاری، ساعت 16 روز گذشته بازگشایی شده و تردد در آن جریان دارد و رانندگان می توانند با اطمینان در این محور حرکت کنند.


کمربند جنوبی اراک به طول 20 کیلومتر، ارتباط استان های جنوبی با تهران و شمال کشور را فراهم می کند.

 

 


  • ۹۴/۱۰/۲۱
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.