خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک


دستگیری مواد فروش سابقه دار با 4 کیلو و 500 گرم تریاک در ساوه

یک مواد فروش سابقه دار حرفه ای در ساوه دستگیر و 4 کیلو و450 گرم تریاک کشف شد.

در پی تحقیقات فنی و اطلاعاتی ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوه از فعالیت فردی در زمینه تهیه و توزیع انواع مواد مخدر در سطح این شهرستان مطلع شدند.

در تحقیقات تکمیلی پلیس محل فعالیت مواد فروش در یکی از محله ها ی ساوه شناسایی و ماموران انتظامی در عملیاتی مواد فروش را که قصد فرار از منزل خود را داشت دستگیر کردند.

در بازرسی از منزل متهم 4 کیلو و 450 گرم تریاک و 115 گرم سوخته تریاک و دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر کشف شد و متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف 5 هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه

5 هزار لیترسوخت قاچاق در شهرستان ساوه از یک دستگاه کامیون کشف شد.

در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق سوخت، ماموران کلانتری 19 ساوه ،حین گشت زنی در محور قدیم ساوه- همدان به یک دستگاه کامیون الوند مشکوک و آن را مورد بازرسی قرار دادند .

در بازرسی از خودرو مقدار 5 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد و خودرو توقیف و راننده و سرنشین آن دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند .

شهروندان محترم در صورت اطلاع از هرگونه ناهنجاری مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به دستگیری قانون شکنان اقدام شود.

عامل مزاحمت تلفنی یکی از شهروندان اراکی در این شهر دستگیر شد

شخصی که با درج آگهی فروش خودرو در سایت های اینترنتی موجب مزاحمت تلفنی برای یکی از شهروندان اراکی شده بود، توسط کارشناسان پلیس فتا استان شناسایی و دستگیر شد.

سرگرد "مصطفی نوروزی" رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت:در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر مزاحمت های تلفنی مکرر ،موضوع در دستورکار کارشناسان پلیس فتا استان مرکزی قرار گرفت.

وی افزود:در ابتدای تحقیقات در خصوص موضوع پرونده از شاکی اذعان کرد :" مدتی است افراد زیادی تحت عنوان فروش خودرو با اینجانب تماس گرفته و خواهان خرید خودرو هستند که با بررسی های انجام شده متوجه شدم فرد ناشناسی اقدام به درج آگهی فروش خودرو با شماره تلفن من در یکی از سایت ها کرده است .

سرگرد نوروزی بیان کرد :در این راستا پس از بررسی ها و اقدامات فنی صورت گرفته توسط کارشناسان این پلیس آگهی یاد شده مورد بررسی قرار گرفته و متهم شناسایی شد .

در ادامه روند پیگیری پرونده با هماهنگی مقام قضایی متهم دستگیر و در بازجویی های صورت گرفته اذعان کرد :برای انتقام جویی شخصی اقدام به این عمل مجرمانه کرده ،که در این راستا متهم برای صدور قرار قانونی به دادسرا معرفی شد.

سرگرد نوروزی به برهم زنندگان نظم در فضای مجازی هشدار داد که پلیس فتا با بهره گیری از نیروهای متخصص ،متخلفین فضای وب را شناسایی و با همکاری دستگاه قضایی کشور نسبت به دستگیری آنها اقدام می کند.

  • ۹۴/۱۰/۲۲
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.