خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک


122منطقه در طرح عملیاتی پلیس مرکزی پاک سازی شد

روز گذشته در طرح عملیاتی پلیس استان 122 منطقه پاکسازی و 217 نفر دستگیر به علت جرایم مختلف دستگیر شدند.

سرهنگ یوسف سپهوند جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در برنامه ریزی های پلیس استان در اجرای طرح های امنیت اجتماعی که با بازخوردگیری از دیدگاه شهروندان به مرحله اجرایی می شود، روز گذشته طرحی عملیاتی در 122 منقطه مختلف در استان انجام پذیرفت.

وی اضافه کرد: در این طرح 217 نفر دستگیر شدند که در بین دستگیر شدگان 160 نفر به علت جرایم مواد مخدر، 29 نفر سارق ، 16 نفر مزاحم نوامیس مردم و به علت ارتکاب جرایم اخلاقی و ... دستگیر و برای تکمیل تحقیقات و سیر مراحل قضایی به یگان انتظامی دلالت شدند.

سرهنگ سپهوند در ادامه افزود: در اجرای این طرح 56 فقره سرقت و نزدیک به چهار کیلو انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: همچنین در ارتقاء‌ انضباط ترافیکی و برخورد با تخلفات رانندگی در این طرح 127 دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

این مقام انتظامی در پایان از همراهی و تعامل بسیار خوب شهروندان در اجرای طرح عملیاتی پلیس تقدیر کرد و گفت: پلیس استان به منظور افزایش امنیت اجتماعی شهروندان در کلیه ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمت به مردم عزیز است و شهروندان نیز می توانند از طریق تلفن 110 نسبت به افزایش مشارکت خود در حوزه نظم و امنیت محیط پیرامونی خود با پلیس همراه باشند.

کشف بیش از 84 هزار مواد محترقه در شازند

در عملیات پلیس شازند 84 هزار و 490 مواد محترقه کشف شد.

سرهنگ "احمد رضا چگنی"فرمانده انتظامی شهرستان شازنددر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالاو ارز ، ماموران انتظامی شازند از تردد یک د ستگاه خودروی سواری حامل مواد محترقه در محور توره به شازند مطلع شدند.

وی افزود :ماموران ایست و بازرسی توره در حین کنترل خودروهای عبوری خودرو مذکور را شناسایی و در حالی که راننده قصد فرار را داشت با هوشیاری پلیس متوقف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف 84 هزارو 490 عدد انواع ترقه های انفجاری خاطرنشان کرد: ارزش مواد محترقه مکشوفه 35 میلیون ریال است.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند در پایان ضمن قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس در برقراری نظم و امنیت از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از فعالیت باندهای تهیه و توزیع مواد محترقه مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش دهند تا در کمترین زمان نسبت به دستگیری هنجارشکنان اقدام شود. متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

توقیف محموله 4 میلیاردی چاقوهای آشپزخانه قاچاق در"اراک"

جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف محموله 4 میلیاردی چاقوهای آشپزخانه در عملیات ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در شهر اراک خبر داد.

سرهنگ"یوسف سپهوند" گفت:در تداوم طرح های مبارزه با قاچاق کالا از سوی پلیس استان،ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در تحقیقاتی از جابجایی یک محموله بزرگ قاچاق مطلع شدند و برنامه ریزی لازم برای شناسایی و توقیف این محموله در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد:سرانجام با اقدامات انجام شده روز گذشته ماموران پلیس موفق شدند در یکی از محورهای ورودی به شهر اراک این محموله را شناسایی و متوقف کنند.

سرهنگ سپهوند خاطر نشان کرد:در تحقیقات اولیه،مشخص شد که راننده خودرو،محموله را از یکی از شهرهای جنوبی بارگیری کرده و قصد انتقال آن به تهران را دارد.در این زمینه،مدارک و اسناد گمرکی توسط ماموران مورد بررسی دقیق قرار گرفت که محرز شد اسناد ارائه شده فاقد اعتبار و محموله خودرو قاچاق و فاقد مدارک مثبته گمرکی است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد:در بازرسی از این خودرو،567 هزار چاقوی آشپزخانه به ارزش تقریبی چهار میلیارد ریال کشف شد و متهم دستگیر شده نیز برای برخورد قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

گفتنی است؛در 9 ماهه نخست سال جاری بیش از 16 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان مرکزی کشف شده است. *

مهمترین هدف همایش روسای کلانتری ها و پاسگاه های استان ،توانمند سازی مدیران انتظامی است

- فرمانده انتظامی استان توانمند سازی مدیران انتظامی را مهمترین هدف همایش روسای کلانتری ها و پاسگاه های استان عنوان کرد.

سرهنگ" کیومرث عزیزی" در حاشیه همایش کلانتری ها و پاسگاه های استان مرکزی در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اینکه آموزش به عنوان یکی از اصول تقویت توسعه سازمانی در راستای افزایش توانمندی و کارایی مدیران انتظامی به شمار می رود گفت: این همایش با هدف ایجاد مدیریتی با اقتدار مدرن برگزار شده است.

وی از مردم به عنوان عنصر و سرمایه های عظیم اجتماعی یاد کرد و افزود: پلیس امروز با استفاده از ابزار نرم و فرهنگی به موفقیت های چشمگیری در حوزه های مختلف انتظامی دست یافته است.

این مقام انتظامی بیان داشت: همسویی مردم با پلیس در راستای ارتقاء و رعایت حقوق شهروندی امری مهم در دستیابی به دستاورد های اجتماعی و امنیتی نیروی انتظامی به شمار می رود.

سرهنگ عزیزی با تاکید بر ارزیابی نه ماهه فعالیت های انتظامی بخش های مختلف نیروی انتظامی و اصلاح روندهای احتمالی انتظامی و قضایی در حوزه های مختلف پلیس اضافه کرد: با تحلیل اقدامات تخصصی صورت گرفته به نتیجه ای مطلوب تر در راستای رفع نقایص گام برمی داریم.

فرمانده انتظامی استان در پایان اظهار داشت: استان مرکزی رتبه ششم امنیتی کشور را در سال جاری در بین استان های کشور کسب کرده است که این اقدام با تعامل خوب مردم با پلیس و تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی بدست آمده است.

  • ۹۴/۱۰/۲۴
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.