خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

یک کشته و 5 مجروح در سانحه رانندگی استان مرکزی

در حادثه برخورد یک دستگاه سمند و کامیون در آزاد راه کربلا یک تفر کشته و 5 نفر دیگر مجروح شدند.

در حادثه ساعت 18 و 5 دقیقه روز گذشته  آزاد راه کربلا که بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون سواری سمند اتفاق افتاد، یکی از سرنشینان سمند در دم فوت کرد و 5 نفر دیگر همگی مجروح و راهی بیمارستان شدند .

بنابراعلام کارشناسان پلیس راه استان مرکزی علت این حادثه دلخراش  عدم توجه به جلو راننده سواری سمند اعلام شد .

17 تن بادام زمینی قاچاق در ساوه کشف شد

محموله 17 تنی بادام زمینی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 700 میلیون ریال در عملیات پلیس شهرستان ساوه کشف شد.

  سرهنگ "علی اصغر طالبی" فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت:‌ ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان در تحقیقاتی مطلع شدند که محموله ای قاچاق از محورهای مواصلاتی شهرستان عبور خواهد کرد.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی انجام شده، سرانجام محموله قاچاق که توسط یک دستگاه خودروی کمپرسی در حال انتقال بود، در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان شناسایی و متوقف شد.

سرهنگ طالبی ادامه داد: راننده خودرو در اظهاراتش بیان داشت که در حال جابجایی یک محموله ذرت می باشد که در بررسی خودرو مشخص شد این خودرو حامل  17 تن بادام زمینی قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و 700 میلیون ریال است.

وی خاطر نشان کرد:‌ در این خصوص پرونده تشکیل و فرد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد


 

6 واحد صنفی متخلف در کمیجان پلمب شد

6 واحد صنفی متخلف در طرح نظارتی پلیس در شهرستان کمیجان پلمب شد.

در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب، طرح نظارت و کنترل بر اصناف در شهرستان کمیجان توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان اجرا شد.

در این زمینه از 50 واحد صنفی بازدید و نسبت به توجیه ، ارشاد و آگاه سازی متصدیان واحدها در محل اقدام شد.

در این طرح نظارتی پنج واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه و یک قهوه خانوه که باعث نارضایتی شهروندان شده بود پلمب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان با اعلام تداوم و تشدید برنامه ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس در ارتقا امنیت اجتماعی و پاسخگویی مناسب به درخواست های مردمی، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به اطلاع پلیس برسانند




 

  • ۹۴/۱۰/۲۷
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.