خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک


یک کشته و یک مجروح در سانحه رانندگی در استان مرکزی

برخورد دو دستگاه کامیون در محور ساوه - تهران یک کشته و یک مجروح بر جای گذاشت.

در حادثه ای که در ساعت 23 و 25 دقیقه شب گذشته در اتوبان تهران - ساوه در اثر برخورد دو دستگاه کامیون کاویان و بنز رخ داد، سرنشین خودروی کامیون کاویان به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و راننده خودروی دیگر مجروح و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه به بیمارستان منتقل شدند.

کارشناس تصادفات پلیس راه، علت تصادف مذکور را عدم توجه به جلو،در اثر بی احتیاطی راننده خودرو کامیون کاویان اعلام کرد.

سرکرده باند سرقت خودروهای تویوتا هایلوکس و پیکاپ دستگیر شد

سرکرده باندی سرقت خودروهای تویوتا هایلوکس و پیکاپ بعد از دستگیری در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی استان به شش فقره سرقت در شهرستان محلات اعتراف کردند.

سرهنگ "سیدنورالدین حسینی" رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: از مدتی پیش گزارش هایی از سرقت چندین دستگاه خودروی پیکاپ و تویوتا هایلوکس به پلیس شهرستان اعلام شد و با توجه به اهمیت موضوع پرونده برای بررسی تخصصی در اختیار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با همکاری کارآگاهان پلیس در مرکز استان و پلیس آگاهی شهرستان محلات و در تحقیقاتی سرنخ ها و مدارکی از سارقان به دست آمد و مشخص شد که خودروها بعد از سرقت به استان های غربی کشور انتقال می شوند.سرهنگ حسینی ادامه داد: در اقداماتی تخصصی سارقان که اهل یکی از استان های غربی کشور بودند شناسایی شدند و برنامه ریزی عملیاتی پلیس برای دستگیری آنان آغاز شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: با هماهنگی های صورت گرفته با دستگاه قضایی تیمی از کارآگاهان به استان محل اختفای متهمان اعزام شدند و موفق شدند سرکرده باند را در عملیاتی دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی استان انتقال دهند.

این مقام انتظامی  استان مرکزی خاطر نشان کرد:در اعترافات متهم دستگیر شده و با توجه به اسناد و مدارک موجود مشخص شد که 6 دستگاه خودروی تویوتا هایلوکس و پیکاپ توسط اعضای این باند سرقت و به استان های غربی انتقال شده است.

سرهنگ حسینی از ادامه تحقیقات تکمیلی در این پرونده خبر داد و گفت: برنامه ریزی لازم برای دستگیری دیگر اعضای این باند در حال پیگیری می باشد.

کشف 22 هزار لیتر سوخت قاچاق در دلیجان

22 هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات ماموران پلیس در شهرستان دلیجان کشف شد.

در ادامه روند مبارزه با قاچاق سوخت ماموران انتظامی شهرستان دلیجان از تردد یک دستگاه کامیون حامل سوخت قاچاق در 15کیلومتری محور شرقی این شهرستان مطلع شدند.

با اعلام این خبر بلافاصله یک اکیپ انتظامی برای بررسی دقیق موضوع در محل مورد نظر حاضر شدند و پس از چند ساعت گشت زنی کامیون مورد نظر را شناسایی شد.

خودرو توقیف و پس از بازرسی از آن 22 هزار لیتر نفت کوره قاچاق به ارزش 200میلون ریال کشف شد.

راننده کامیون در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در خنداب

محموله 290 میلیونی لوازم خانگی قاچاق در شهرستان خنداب توقیف شد.

در راستای مبارزه همه جانبه با معضل قاچاق کالا و ارز به عنوان یکی از مهمترین اولویت های استان مرکزی و در پی اقدامات اطلاعاتی گسترده ماموران انتظامی خنداب از تردد یک دستگاه نیسان وانت حامل کالای قاچاق در محور ملایر به طرف خنداب مطلع شدند.

با اعلام این خبر بلافاصله یک اکیپ گشت انتظامی برای بررسی موضوع در محور مذکور حاضر شدند و پس از چند ساعت کنترل محور خودروی مورد نظر شناسایی شد.

نیسان وانت با هوشیاری و سرعت عمل پلیس متوقف و پس از بازرسی از آن تعدادی لوازم برقی از قبیل، چای ساز، ساندویچ ساز، اتوبرقی، اتوبخار، همزن برقی، سشوار، ریش تراش، اتومو، به ارزش 290 میلیون ریال کشف شد.

در این رابطه 3 نفر سرنشینان خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

 


 

 

  • ۹۴/۱۰/۲۸
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.