خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک


توقیف خودروی سمند با خلافی 44 میلیون ریال در اراک

 

خودروی سمند با 44 میلیون ریال خلافی در محور اراک- توره توقیف شد.

سرهنگ " ایرج کهریزی" رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: دیروز ماموران پلیس راه استان مرکزی به هنگام کنترل وضعیت تردد در محور اراک- توره یک دستگاه خودروی سمند مشکوک شدند.

وی افزود: پس از استعلام شماره پلاک خودرو مشخص شد مبلغ خلافی این خودرو 44 میلیون ریال است.

سرهنگ کهریزی اظهار داشت: خودرو توسط عوامل پلیس راه توقیف و روانه پارکینگ شد.

دستگیری 3 نفر کلاهبردار با چک پول های تقلبی در کمیجان

3 نفر کلاهبردار در کمیجان دستگیر و 8 فقره چک پول تقلبی 500 هزار ریالی از آنان کشف شد.

سرهنگ " بهزاد فکوری" فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده ماموران انتظامی کمیجان از فعالیت فردی در زمینه خرید کالا و ارائه چک پول های تقلبی در بین مغازه داران موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه تحقیقات پلیس فرد کلاهبردار را شناسایی و در حین خرید با چک پول های تقلبی دستگیر شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازجویی های صورت گرفته اذعان داشت: که 3 نفر چک پول های تقلبی 500 هزار ریالی را جمعا به مبلغ 75 هزار تومان از فرد دیگری خریداری کرده است.

سرهنگ فکوری با اشاره به دستگیر متهم دوم در عملیاتی غافلگیرانه خاطر نشان کرد: متهم دوم نیز در بازجویی های خود اظهار کرد که چک پول های را از فرد سومی تهیه کرده است.

فرمانده انتظامی کمیجان از دستگیری متهم سوم خبر داد و عنوان داشت: 8 فقره چک پول تقلبی 500 هزار ریالی در این رابطه کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضای معرفی شدند.


آدم ربایی با دستگیری آدم ربا پایان یافت

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری آدم ربا و رهایی فرد ربوده شده در عملیات موفق این پلیس خبر داد.

سرهنگ "سیدنورالدین حسینی" رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: 23 دی ماه سال جاری گزارشی در خصوص ربایش فردی در یکی از محله های شهر اراک به پلیس گزارش شد و بلافاصله تیمی مجرب از کاراگاهان پلیس بررسی موضوع را به صورت ویژه آغاز کردند.

وی افزود: با بررسی های تخصصی انجام شده از سوی پلیس، مشخص شد که فرد ربوده شده که 46 ساله است و به یکی از استان های جنوبی کشور انتقال داده شده است.

سرهنگ حسینی اضافه کرد: با هماهنگی های انجام شده با دستگاه قضائی بلافاصله تیمی از کارآگاهان به شهر محل اختفای فرد ربوده شده اعزام که در تحقیقات نامحسوس پلیس مشخص شد که وی در منطقه ای کوهستانی و صعب العبور نگهداری می شود.

این مقام انتظامی افزود: در برنامه ریزی عملیاتی کارآگاهان سرانجام فرد ربوده شده،‌ رها و در اختیار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از تحویل فرد ربوده شده به خانواده اش خبر داد و گفت: برنامه ریزی پلیس برای دستگیری عامل اصلی آدم ربایی ادامه یافت تا سرانجام وی روز گذشته در عملیاتی دستگیر و به اراک منتقل شد.

سرهنگ حسینی با اشاره به سیر مراحل قضائی این پرونده خاطر نشان کرد: در تحقیقات مقدماتی، آدم ربا اذعان داشت که با شاکی پرونده اختلافاتی داشته که برای تلافی اقدام به این عمل مجرمانه کرده است.

  • ۹۴/۱۰/۳۰
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.