خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک


محموله پتوی قاچاق در دلیجان متوقف شد

600 میلیون ریال پتوی قاچاق در عملیات ماموران پلیس آگاهی شهرستان دلیجان کشف شد.

ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان دلیجان روز گذشته در عملیاتی موفق شدند در یکی از محورهای مواصلاتی یک دستگاه کامیون را حامل بار قاچاق شناسایی و متوقف کنند.بنا بر این گزارش در بازرسی از این خودرو تعداد 689 تخته پتوی قاچاق به ارزش تقریبی 600 میلیون ریال کشف شد.

در این عملیات یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به اداره تعزیزات حکومتی شهرستان معرفی شد.


کشف 16 فقره سرقت در اعترافات سارق سابقه دار

سارق سابقه دار بعد از دستگیری در عملیات کارآگاهان پلیس به 16 فقره سرقت در شهرهای اراک و خرم آباد اعتراف کرد.

سرهنگ "یوسف سپهوند" گفت: از مدتی پیش و در پی اعلام گزارش هایی از سرقت منازل شهروندان در شهر اراک تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان تحقیقات خود را برای بررسی موضوع آغاز کردند.

وی اضافه کرد:با بررسی های تخصصی کارآگاهان پلیس، سرانجام فردی سابقه دار که اهل و ساکن یکی از استان های همجوار بود شناسایی شد و دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ سپهوند ادامه داد:‌ با هماهنگی دستگاه قضایی و اعزام تیمی از کارآگاهان و مراقبت های نامحسوس انجام شده مشخص شد، فرد تحت تعقیب، محل سکونت خود را ترک کرده و مدت هاست در آنجا تردد نمی کند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: با پیگیری پرونده و بعد از مدتی مشخص شد فردی با مشخصات تحت تعقیب در ندامتگاه یکی از استان های همجوار به علت نزاع و درگیری دوران محکومیت خود را سپری می کند که با هماهنگی های انجام شده ، ماموران انتظامی به محل اعزام شدند و مشخص شد، متهم زندان، سارق تحت تعقیب می باشد.

وی ادامه داد: با هماهنگی دستگاه قضایی متهم برای تکمیل تحقیقات در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت و علیرغم اینکه در ابتدای منکر هر گونه ارتباط با سرقت شد، سرانجام با مشاهده اسناد و مدارک به جرایم خود اعتراف کرد.

سرهنگ سپهوند خاطر نشان کرد: در تحقیقات تکمیلی متهم به 10 فقره سرقت منزل در اراک و 6 فقره در استان لرستان معترف کرد.

این مقام انتظامی استان مرکزی از ادامه تحقیقات تکمیلی در این پرونده خبر داد و گفت:‌این فرد منازلی را که از لحاظ ایمنی ضعیف بودند برای سرقت انتخاب می کردند که لازم است شهروندان در استفاده از تجهیزان نوین ایمنی بیشتر توجه داشته باشند.

واژگونی پژو پارس یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت

واژگونی یک دستگاه پژو پارس در محورهای مواصلاتی استان ،یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت.

در حادثه ای که در ساعت 15 و 33 دقیقه روز گذشته در اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در محور ساوه- همدان به وقوع پیوست، راننده خودرو مجروح و یکی از سرنشینان خودرو پس از انتقال به بیمارستان توسط نیروهای امدادی،به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.

علت این حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه،عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده خودرو پژو عنوان شد.

سرهنگ" ایرج کهریزی" رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی از تمامی شهروندان خواست با توجه به لغزنده بودن سطح جاده ها به علت بارش نزولات آسمانی،با آرامش بیشتری در محورهای مواصلاتی به رانندگی پرداخته و همیشه ایام،رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را سر لوحه رانندگی خود قرار دهند.

  • ۹۴/۱۱/۰۴
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.