خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک


سوء استفاده از اعتماد همکار به برداشت غیرمجاز منجر شد

شخصی که با سوء استفاده از اعتماد یکی از همکاران خود اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب بانکی این فرد می کرد توسط کارشناسان پلیس فتا استان در شهرستان خمین شناسایی و دستگیر شد.

سرگرد "مصطفی نوروزی" رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی اش موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان  قرار گرفت.

وی افزود : پس از بررسی های اولیه انجام شده توسط کارشناسان این پلیس مشخص شد برداشتها عمدتاً به صورت خرید شارژ تلفن همراه بوده است.

سرگرد نوروزی افزود: در ادامه روند پیگیری پرونده و با بررسی های فنی و پلیسی متهم شناسایی و از وی تحقیق به عمل آمد و مشخص شد که وی از همکاران شاکی بوده و با سوء استفاده از اعتماد مالباخته اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب شاکی کرده است .

وی بیان داشت: متهم پس از انجام تحقیقات به همراه مستندات موجود برای صدور قرار قانونی به دادسرا معرفی شد.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پایان به شهروندان هشدار داد هنگام خرید با کارت بانکی،‌شخصا‌ً کارت را از دستگاه کارت خوان عبور داده و رمز را وارد کنید.

توقیف وانت نیسان با 14 میلیون ریال خلافی در کمیجان

یک دستگاه خودروی وانت نیسان با 14 میلیون ریال خلافی در شهرستان کمیجان توقیف شد.

ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان کمیجان در حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه خودرو وانت نیسان متخلف برخوردکردند و در استعلام صورت گرفته مشخص شد که این خودرو دارای 14میلیون ریال خلافی پرداخت نشده است .

برابر ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی از تردد خودروهای متخلف با خلافی بیش از ده میلیون ریال جلوگیری خواهد شد و این خودرو ها نیز برای اعمال قانون به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ" بهزاد فکوری" فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان هدف پلیس را ارتقاء ایمنی و فرهنگ ترافیک در جاده ها دانست و گفت: امیدواریم این توقیف ها سبب بازدارندگی رانندگان از انجام تخلفات راهنمایی و رانندگی شود.

کشف 100 کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس

100 کیلوگرم ماده مخدر تریاک در عملیات مشترک پلیس در شهرستان محلات کشف شد.

سرهنگ "فرامرز گودرزی" فرمانده انتظامی شهرستان محلات گفت: روز گذشته گزارشی به مرکز فوریت های پلیس 110 شهرستان در خصوص فرار قاچاقچیان از ‌شهرستان دلیجان به سمت محلات مخابره شد و بلافاصله برنامه ریزی لازم برای متوقف کردن آنان در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: قاچاقچیان که تحت تعقیب پلیس بودند، قصد داشتند با یک دستگاه خودروی سواری از محورهای فرعی شهرستان محلات عبور کنند، با توجه به تمهیدات عملیاتی پلیس و در یک عملیات تعقیب و گریز مجبور به توقف در یکی از جاده هایی روستایی شدند.

سرهنگ گودرزی ادامه داد:‌ سرنشینان خودرو که دو نفر بودند بلافاصله بعد از توقف خودرو اقدام به آتش زدن خودروی شان کردند که بلافاصله دستگیر شدند و حریق خودرو نیز توسط ماموران حاضر در صحنه مهار شد.

وی افزود:‌ در بازرسی از خودرو نزدیک به 100 کیلوگرم ماده مخدر تریاک در بسته بندی هایی 10 کیلوگرمی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان محلات از ادامه تحقیقات تکمیلی در این پرونده خبر داد.

کشف 46 میلیارد و 749میلیون ریال کالای قاچاق در مرکزی

 جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف 46 میلیارد و 749 میلیون ریال کالای قاچاق طی ده ماهه اول امسال در این استان خبر داد.

سرهنگ "یوسف سپهوند"جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: مبارزه با قاچاق کالا به عنوان یکی از اولویت هایی است که در طرح های پلیس و با برنامه ریزی های انجام شده با جدیت دنبال می شود.

وی افزود:ماموران انتظامی در استان طی ده ماهه اول امسال موفق به کشف 46 میلیارد و 749 میلیون و 550 هزار ریال کالای قاچاق شدند .

این مقام ارشد انتظامی استان مرکزی اضافه کرد:در این عملیات ها 607 نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از توقیف 287 دستگاه وسیله نقلیه نیز در این حوزه خبر داد و گفت:622 فقره پرونده تشکیل شده در حوزه قاچاق کالا در این بازه زمانی دارای ارزشی بیش از 10 میلیون ریال می باشند.

سرهنگ سپهوند از ادامه برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان کالا و ارز خبر داد و از شهروندان درخواست کرد در افزایش ثبات امنیت اقتصادی و برخورد با سودجویان، شهروندان با ارائه گزارش ها و اطلاعات خود از طریق تلفن110 به مراکز پلیس در افزایش امنیت اقتصادی و امنیت اجتماعی جامعه خود پویا و اثرگذار باشند.

 
  • ۹۴/۱۱/۰۵
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.