خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

کشف 212 میلیارد ریال کالای قاچاق در مرکزی

دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۵۵ ب.ظ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک


کشف 212 میلیارد ریال کالای قاچاق در مرکزی

جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف بیش از 212 میلیارد ریال کالای قاچاق طی ده ماهه اول امسال در این استان خبر داد.

سرهنگ "یوسف سپهوند"جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: مبارزه با قاچاق کالا به عنوان یکی از اولویت هایی است که در طرح های پلیس و با برنامه ریزی های انجام شده با جدیت دنبال می شود.

وی افزود:ماموران انتظامی در استان طی ده ماهه اول امسال موفق به کشف 212 میلیارد و 113 میلیون ریال کالای قاچاق شدند که این میزان کشفیات نسبت به سال گذشته در حدود 10 درصد افزایش داشته است.

این مقام ارشد انتظامی استان مرکزی اضافه کرد:در این عملیات ها 670 نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از توقیف 287 دستگاه وسیله نقلیه نیز در این حوزه خبر داد و گفت: در این بازه زمانی همچنین 622 فقره پرونده تشکیل و برای پیگیری به مراجع قضایی ارسال شده است که 53فقره پرونده در این مدت دارای ارزشی بیش از یک میلیارد ریال داشته است.

وی خاطر نشان کرد: کشفیات کالای قاچاق استان شامل کالاهایی چون لوازم خانگی،کالای دخانی،مواد خوراکی، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، فراورده های نفتی و ... می باشد. 

سرهنگ سپهوند از ادامه برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان کالا و ارز خبر داد و از شهروندان درخواست کرد در افزایش ثبات امنیت اقتصادی و برخورد با سودجویان، شهروندان با ارائه گزارش ها و اطلاعات خود از طریق تلفن110 به مراکز پلیس در افزایش امنیت اقتصادی و امنیت اجتماعی جامعه خود پویا و اثرگذار باشند.

  • ۹۴/۱۱/۰۵
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.