خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگارخبرگزاری امید اراک


دستگیری کلاهبردار حرفه ای با چک پول های تقلبی در زرندیه

یک کلاهبردار در شهرستان زرندیه دستگیر و مبلغ دو میلیون و300 هزار تومان چک پول تقلبی،از وی کشف شد.

در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده ماموران انتظامی زرندیه از فعالیت فردی در زمینه خرید کالا و ارائه چک پول های تقلبی در بین مغازه داران ،موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

در ادامه تحقیقات پلیس فرد کلاهبردار شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه به هنگام خرید با چک پول های تقلبی دستگیر شد.

در این عملیات مبلغ دو میلیون و 300 هزار تومان چک پول تقلبی از کلاهبردار مذکور کشف شد.

متهم پس از تشکیل پرونده،به مراجع قضای معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

عامل زمین خواری 38 هکتاری دستگیر شد

فردی که در حوالی منطقه ای روستایی در شهر اراک در حدود 38 هکتار اراضی ملی را به صورت غیرمجاز تصرف و تغییر کاربری داده بود، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ "سید نورالدین حسینی" رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت:‌ ماموران پلیس آگاهی استان در تحقیقاتی مطلع شدند که فردی در حوالی شهر اراک مقدار زیادی از اراضی ملی را تصرف و به صورت غیرمجاز اقدام به تغییر کاربری این اراضی کرده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت موضوع، پرونده برای بررسی تخصصی در اختیار تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی قرار گرفت که در تحقیقات مقدماتی مشخص شد که این فرد ضمن مسطح کردن این زمین ها اقدام به شخم زمین ها و فنس کشی آنان کرده و در حال ساخت مرغداری و ساختمان مسکونی در این زمین ها می باشد.

سرهنگ حسینی افزود: در تکمیل تحقیقات مشخص شد این فرد بخشی از اراضی کشاورزی را در حدود یک سال قبل از کشاورزان خریداری و سپس زمین های مجاور را نیز به صورت غیرمجاز تصرف کرده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد:‌ با مکاتبه با اداره منابع طبیعی استان، زمین خواری این فرد مورد تایید قرار گرفت.

وی ادامه داد:‌با احضار متهم وی مدعی شد که تصرفات وی در اراضی ملی نبوده و او فقط قصد آبادانی منطقه را داشته است که با هماهنگی دستگاه قضایی، نظریه کارشناس دادگستری نیز اخذ شد و در نهایت مشخص شد این فرد 38 هکتار از اراضی ملی و حریم رودخانه را به صورت غیرمجاز تصرف کرده است.

سرهنگ حسینی خاطر نشان کرد: پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی ارجاع شد.

 

 

  • ۹۴/۱۱/۰۶
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.