خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگارخبرگزاری امید اراک



سرهنگ محسن گلشن زاده معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: انقلاب اسلامی در حیات 37 ساله خود به عنوان یکی از حکومت های مقتدر اسلامی در جهان درخشیده و چشم امید بسیاری از ملت محروم جهان به این انقلاب است

سرهنگ گلشن‌زاده اظهار کرد: بعد از پشت سر گذاشتن دوران سخت قبل از انقلاب، زیرساخت انقلاب توسط امام خمینی (ره) فراهم شد و بعد از انقلاب نیز توطئه‌های دشمنان بر سر این نظام فرود آمد که مردم با غیرت و روحیه انقلابی توانستند این توطئه‌ها را سرکوب کنند.

وی گفت: 30 ویژه برنامه ایام الله فجر توسط نیروهای مسلح و 700 برنامه نیز توسط نواحی و پایگاه های بسیج مقاومت اجرا می شود.

وی بیان کرد: برنامه های تدارک شده بسیج و نیروهای مسلح استان در قالب برنامه های زیرکمیته های 23 گانه استانداری تدوین شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی، گلباران قبور شهدا ، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در یگان پدافند هوایی با حضور آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان، دیدار فرماندهان یگان های نیروهای مسلح از خانواده های شهدا، اجرای مسابقات ورزشی، نورافشانی در دو نقطه از شهر اراک، سرکشی به پرستاران در مراکز درمانی نیروهای مسلح، آئین ضیافت انس و الفت و حضور نیروهای مسلح در نمازهای عبادی سیاسی جمعه را از جمله برنامه های شاخص این دهه دانست.

وی خاطرنشان کرد: با اشاره به گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر با برگزاری برنامه‌های مهم و ارزشمند غیور مردان ایران اسلامی با پیروی از آموزه‌های اسلام و قرآن و همچنین پیروی از فرامین بنیان گذار جمهوری اسلامی به مبارزه با ظلم و ستمکاران پرداخته و در این راه جان را نثار انقلاب کرده اند.

سرهنگ گلشن زاده درپایان بیان کرد: برگزاری اردوی باغ موزه دفاع مقدس، افتتاح پنج سالن ورزشی 9 دی برای انجام ورزش های توپی هرکدام به وسعت یک هزار و 890 مترمربع، برنامه خاطره گویی یک مدرسه یک فرمانده، برپایی نمایشگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی، جشنواره سرودهای انقلابی، همایش خادمان شهدا، برگزاری تورهای ایست و بازرسی، اعزام گروه های پزشکی به مناطق محروم، همایش خانواده ازدواج و سبک زندگی اسلامی، یادواره های شهدا و برگزاری آئین های جشن انقلاب، نشست حلقه های صالحین، دیدار فرهنگیان با مراجع و اکران فیلم محمد رسول الله (ص) برخی دیگر از ویژه برنامه های شاخص در دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی در استان مرکزی است.

  • ۹۴/۱۱/۰۷
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.