خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک


عدم رعایت حق تقدّم عبور،یک کشته برجای گذاشت

حادثه رانند گی در محور های مواصلاتی استان،یک کشته برجای گذاشت.

در حادثه ای که در ساعت 18 و40 دقیقه روز گذشته،در اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با پژو 405 در محور قدیم ساوه-تهران به وقوع پیوست،یکی از سرنشینان خودروی پراید به علت شدت جراحات وارده،در صحنه تصادف فوت کرد.

علت این حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه عدم رعایت حق تقدّم عبور،از سوی راننده خودروی پراید عنوان شد.

سرهنگ" ایرج کهریزی"رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت:عدم هوشیاری رانندگان یکی از عوامل اصلی حوادث جاده های برون شهری می باشد که می طلبد رانندگان در هنگام رانندگی با دقّت بیشتری به رانندگی پرداخته و در صورت بروز حستگی،از ادامه رانندگی خودداری نمایند.

توقیف محموله 500 میلیونی ریالی کالای قاچاق در ساوه

یک دستگاه تریلر حامل کالای قاچاق به ارزش 500 میلیون ریال در شهرستان ساوه متوقف شد.

در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده مأموران پلیس آگاهی شهرستان ساوه از تردد یک دستگاه تریلر حامل قاچاق در اطراف این شهرستان مطلع و  بلافاصله یک اکیپ انتظامی برای بررسی دقیق در محل حاضر شدند.

پس از چند ساعت گشت زنی ماموران انتظامی محموله مذکور شناسایی و با هوشیاری پلیس متوقف شد.

 ماموران انتظامی شهرستان  در بازرسی از تریلر توقیفی، 5 هزار و 160 دست لیوان خارجی به ارزش 500 میلیون ریال را کشف کردند.

راننده خودرو  به علت عدم ارائه مدارک گمرکی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

 توصیه های پلیس :

شهروندان گرامی در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز از جمله قاچاق و توزیع کالاهای ممنوعه توسط افراد فرصت طلب و سود جو، موضوع را از طریق سامانه تلفنی فوریت های پلیسی 110 به اطلاع پلیس رسانده تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی مناسب صورت پذیرد.

 

کشف 12 میلیارد ریال کالای قاچاق در طرح عملیاتی پلیس استان مرکزی

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از کشف بیش از 12 میلیارد ریال کالای قاچاق و دستگیری 33 نفر قاچاقچی کالا در طرح عملیاتی سه روزه پلیس در این استان خبر داد.

سرهنگ "سید نورالدین حسینی" گفت: در تداوم برنامه های مبارزه با قاچاق کالا در برنامه ریزی انجام شده ، طرحی در این خصوص به مدت سه روز در استان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی اضافه کرد:‌ در این طرح بیش از 12 میلیارد و 400 میلیون ریال انواع کالای قاچاق کشف شد

سرهنگ حسینی ادامه داد:‌ در این عملیات ها، 33 نفر دستگیر و 13 دستگاه خودرو نیز از آنان توقیف شد که متهمان برای برخورد قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی در پایان افزود:قاچاق کالا و ارز یک پدیده ناهنجار اجتماعی است که برخی افراد در جهت بدست آوردن منافع شخصی و غیر قانونی ضربات سنگینی را به اقتصاد یک کشور و جامعه وارد می کنند و در کشور ما نیروی انتظامی بر حسب وظیفه ذاتی اش با همکاری سایر دستگاه های ذیربط با افرادی که بخواهند در این راه قدم بردارند برابر قانون به شدت برخورد می کند .

کشف 5 تن و 203 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان مرکزی

5 تن و 203 کیلو گرم انواع مواد مخدر طی 10 ماهه اول سال 94 در استان کشف شد.

سرهنگ" محمد حسنی" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در تشریح این خبر گفت: در راستای تداوم مبارزه با معضل مواد مخدر در استان مرکزی اقدامات ارزنده ای در سال جاری در استان مرکزی صورت گرفته است.

وی افزود: با استفاده از حداکثر توان اجرایی و امکانات موجود ماموران انتظامی استان مرکزی در ده ماهه امسال موفق به کشف 5 تن و 203 کیلو و 503 گرم انواع مواد مخدر تریاک، هروئین، شیشه و حشیش شده اند.

سرهنگ حسنی با اشاره به اینکه در ده ماهه سال کذشته میزان کشفیات مواد مخدر 3 تن و 91 کیلوگرم بوه است بیان داشت: افزایش این کشفیات افزایش 68 درصدی مواد افیونی را در پی دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی در ادامه از دستگیری 9 هزار و 372 معتاد و 467 قاچاقچی در عملیات های مختلف مبارزه با مواد مخدر در سطح استان خبر داد و تصریح کرد:24 باند تهیه و توزیع مواد افیونی نیز امسال در این استان منهدم شده است.

سرهنگ حسنی در پایان با تاکید برتداوم عملیات های مختلف انتظامی در مبارزه با معضل تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان مرکزی اظهار داشت : معتادان پس از دستگیری به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

 

  • ۹۴/۱۱/۰۷
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.