خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک


600محصولات ضدفرهنگی از آرایشگاه ها جمع آوری شد

فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان از جمع آوری 600 قلم محصول ضد فرهنگی در نظارت بر آرایشگاه های زنانه و مردانه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "بهزاد فکوری" گفت:‌در ارزیابی و بررسی های صورت گرفته از تماس های شهروندان با سامانه های 197 و 110 پلیس در شهرستان در خصوص تشدید نظارت بر آرایشگاه های زنانه این موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد:در این راستا طرح نظارت بر آرایشگاه های مردانه و زنانه در شهرستان اجرایی شد که در این طرح 600 محصول ضدفرهنگی جمع آوری شد و تذکرات و برخورد قانونی با افراد متخلف نیز انجام پذیرفت.

وی با اشاره به تداوم طرح های نظارتی پلیس افزود:‌یکی از مهم ترین اهدافی که دشمنان اسلام در حوزه جنگ نرم به دنبال تحقق آن هستند،‌گرایش جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان به سمت فرهنگ غرب و تخریب ارزش های اسلامی است که لازم است خانواده ها نسبت به این موضوع دقت نظر بیشتری را مورد توجه قرار دهند.

 

توقیف سواری پژو 206،با 23 میلیون ریال خلافی،در زرندیه

روز گذشته خودروی سواری پژو 206 با بیش از 23 میلیون ریال خلافی توسط ماموران پلیس راهور زرندیه توقیف شد.

روز گذشته ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان زرندیه به هنگام کنترل مدارک خودروها،یک دستگاه خودرو پژو 206 را متوقف کردند.

بنا بر این گزارش در بررسی های صورت گرفته و استعلام خلافی خودرو مشخص شد این خودرو دارای 23 میلیون و 450 هزار ریال خلافی است. خودرو متوقف شده برای سیر مراحل قانونی به پارکینگ انتقال داده شد

دستگیری سارق قطعات خودرو در ساوه

روز گذشته با تیز بینی پلیس،سارق قطعات خودرو،در شهرستان ساوه،شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در تشریح این خبر گفت:در پی سرقت محتویات و لوازم خودرو درساوه،ماموران انتظامی این شهرستان،تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.

سرهنگ"علی اصغر طالبی"افزود:تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه ماموران کلانتری 12 این شهرستان در هنگام گشت زنی در سطح شهر فردی سابقه دار را در هنگام سرقت،در اقدامی غافلگیرانه،دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه،سارق مذکور،پس از بررسی خودروی بی سرنشین واطمینان حاصل کردن از خالی بودن خودروها،از آنها سرقت می کرد،بیان داشت:متهم در روند بررسی های فنی پلیس،به 3 فقره سرقت محتویات داخل خودرو،اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از شهروندان خواست:تا از ­پارک کردن خودرو در محیط‌ های خلوت و تاریک و یا در یک نقطه به ­مدت طولانی،که ­زمینه را برای ارتکاب عمل مجرمانه توسط سارق یا سارقان،از طریق بازکردن قفل‌ها،بریدن زنجیر،قطع دزدگیر و خنثی کردن سایر تجهیزات ایمنی فراهم می‌کند،خودداری نمایند.

کشف 2 میلیارد ریال کالای قاچاق در دلیجان

محموله های کالای قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال کالای قاچاق روز گذشته در عملیات پلیس در شهرستان دلیجان کشف شد.

سرهنگ" علی هاشمی" فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت: روزگذشته با برنامه ریزی های انجام شده ماموران انتظامی شهرستان طی دو عملیات جداگانه موفق شدند دو محموله کالای قاچاق را در محورهای مواصلاتی شهرستان شناسایی و متوقف کنند.وی اضافه کرد:‌ در یکی از این عملیات ها، ماموران انتظامی شهرستان موفق شدند در یکی از محورهای مواصلاتی خودرویی کامیونی را با مقادیری قابل توجه از کالای قاچاق متوقف کنند.

فرمانده انتظامی دلیجان اظهار داشت:پس از بازرسی از کامیون بیش از هفت هزار و 400البسه، 1158 عدد طناب،33عدد توپ بزرگ ایروبیک، 264 عدد زیر انداز ورزشی،400 عدد کش ورزشی،23کارتن لوستر و14کارتن بلبرینگ قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ" هاشمی" ادامه داد:در دومین عملیات نیز ماموران انتظامی درهنگام گشت زنی در محور مواصلاتی به یک دستگاه نیسان مظنون شده و خودرو را متوقف ودر بازرسی ازآن موفق به کشف 63کارتن ویتامین c، سه هزار و 409 بطری مواد ضد عفونی کننده،216 بسته دستمال ضدعفونی کننده،13 هزار و 680 عدد شکلات قاچاق،کشف شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت:در دو عملیات صورت گرفته در مجموع ارزش کالا های قاچاق کشف شده 2 میلیارد ریال می باشد.

وی افزود:در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد هیچ یک از رانندگان دو خودرو دارای مدارک گمرکی معتبر نبوده و متهمان پس از تشکیل پرونده قضایی به مقام محترم قضایی معرفی شدند.

 


  • ۹۴/۱۱/۰۸
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.