خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک


در دی ماه ساعت 18 تا 20 بیشترین بازه زمانی تصادفاتی فوتی در استان مرکزی

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با اعلام کاهش 42 درصدی کشته شدگان سوانح رانندگی در حوزه برون شهری این استان گفت:‌بیشترین بازه زمانی در تصادفات فوتی مربوط به ساعت 18 تا 20 بوده است.

سرهنگ "ایرج کهریزی" رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت :در دی ماه امسال 14 فقره تصادف فوتی در جاده های استان رخ داد که متاسفانه 18 نفر در این سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند.

وی اضافه کرد: 50 درصد سوانح رانندگی منجر به فوت مربوط به برخود وسیله نقلیه با یکدیگر، 29 درصد مربوط به واژگونی وسایل نقلیه ، 14 درصد مربوط به برخورد وسیله نقلیه با موتورسیکلت می باشد.

سرهنگ کهریزی ادامه داد: 57 درصد تصادفات فوتی در دی ماه امسال به علت عدم توجه به جلو، 14 درصد انحراف و تجاوز به چپ، 14 درصد تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.

وی افزود:50 درصد تصادفات فوتی استان در روز و 50 درصد دیگر در شب به وقوع پیوسته است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: در تحلیل ساعات وقوع تصادفات فوتی بیشترین زمان در ساعات18 تا 20 رخ داده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی توجه به قوانین و مقررات راهنمایی را مورد تاکید قرار داد و از کلیه رانندگان خواست در افزایش ضریب ایمنی ترافیکی همکاری خود با ماموران پلیس را مورد توجه قرار دهند.

2 کشته در تصادفات روز گذشته استان مرکزی

حوادث رانندگی روز گذشته استان 2 کشته و 2 مجروح در پی داشت.

درحادثه ای که در ساعت 2 بامداد روز گذشته در محور اراک – قم در اثر برخورد یک دستگاه کامیون ایسوزو با کامیون اسکانیا رخ داد،راننده کامیون ایسوزو به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت کرد و یکی ازسرنشینان کامیون ایسوزو و همچنین یکی از سرنشینان کامیون اسکانیا مجروح و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه به بیمارستان منتقل شدند.

کارشناس تصادفات پلیس راه،علت تصادف مذکور را عدم توجه به جلوی راننده کامیون ایسوزو،ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام کرد.

در حادثه دیگری نیز که در ساعت 10و 58 دقیقه روز گذشته،در بلوار شهید فهمیده فراهان،در اثر برخورد یک دستگاه خودروی پژو 206 با عابر پیاده به وقوع پیوست،عابر پیاده به علت شدت جراحات وارده،پس از انتقال به بیمارستان فوت شد.

علت این تصادف نیز از سوی کارشناس تصادفات پلیس راهور،عدم توجه به جلوی راننده خودروی مذکور، ناشی از بی احتیاطی عنوان شد.

کشف کالای قاچاق میلیونی در شازند

ماموران انتظامی شهرستان شازند،در سه عملیات جداگانه 685 میلیون ریال کالای قاچاق را در این شهرستان کشف کردند.

روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان شازند حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی ایسوزو مشکوک شدند و پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن مقدار 2 هزار و 346عدد کمپوت آناناس ،432 لیتر روغن زیتون ،582کیلوگرم زیتون سیاه و 480پاکت نوشابه خارجی قاچاق،کشف شد.

همچنین در همین روز مأموران در محل ایست و بازرسی شهرستان شازند یک دستگاه اتوبوس  را نیز مورد بازرسی قرار داده و موفق به کشف 300 کیلوگرم پوشاک مردانه خارجی قاچاق از آن شدند.

روز گذشته درسومین عملیات نیز،مأموران انتظامی شهرستان شازند هنگام گشت زنی به یک دستگاه دستگاه خودروی ایسوزو مشکوک و پس از متوقف کردن در بازرسی از آن، 2 هزار و 860عدد کمپوت آناناس، 2 هزار و 784عدد نوشیدنی خارجی ، 90قوطی روغن زیتون ، 130 عدد قوطی زیتون سیاه و 2 هزار و 400 شیشه نوشابه خارجی قاچاق کشف شد.

در سه عملیات صورت گرفته در مجموع ارزش کالاهای قاچاق کشف شده 685میلیون ریال  برآورد شده است .

در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد هیچ یک از رانندگان  دارای مدارک گمرکی معتبر نبوده و  و هر سه راننده  پس از تشکیل پرونده قضایی به مقام قضایی معرفی شدند.

  • ۹۴/۱۱/۱۰
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.