خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک


دستگیری فردی با برداشت غیرمجاز 50 میلیون ریال از حساب پدرش

شخصی که با سوء استفاده از بیسوادی پدرش اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب بانکی وی می کرد توسط کارشناسان پلیس فتا استان شناسایی و دستگیر شد.

سرگرد "مصطفی نوروزی" گفت:در پی شکایت یکی از شهروندان ساوجی مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی این شهروند موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان ساوه قرار گرفت.

وی افزود :در این راستا پس از انجام تحقیقات فنی کارشناسان این پلیس مشخص شد که وجوه برداشتی صرف خرید شارژ تلفن همراه شده است.

سرگرد نوروزی بیان داشت :در ادامه روند پیگیری متهم شناسایی و پس از تحقیق در خصوص موضوع پرونده با ارائه دلایل و مستندات به اتهام خود اعتراف کرد واذعان داشت: با سوء استفاده از بیسوادی پدرش و با بدست آوردن اطلاعات حساب وی اقدام به خرید شارژ تلفن همراه کرده است.

وی از شهروندان خواست افراد بیسواد و یا کم سواد حتی المقدور جهت دریافت وجه کارت خود را در دسترس دیگران قرار ندهند و به صورت دوره ای به بانک مراجعه نموده و از موجودی حساب خود مطلع شوند.

متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.


 

دستگیری قاچاقچی سابقه دار با بیش از 32 کیلوگرم تریاک در خمین

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگیری قاچاقچی سابقه دار و کشف 32 کیلو و 970 گرم تریاک در شهرستان خمین خبر داد.

سرهنگ"محمد حسنی" گفت: در پی مبارزه جدی و همه جانبه با معضل مواد مخدر در سطح استان با بکارگیری حداکثر توان اجرایی و امکانات موجود اقدمات ارزنده ای در سال جاری صورت گرفته است.

وی افزود:در همین راستا و به دنبال اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده ماموران انتظامی شهرستان خمین از تردد یک دستگاه وانت نیسان حامل مواد مخدر از محور الیگودرز به طرف خمین مطلع شدند.

حسنی بیان داشت: با اعلام این خبر بلافاصله چند اکیپ از ماموران مبارزه با مواد مخدر خمین در محور مذکور حاضر شدند و پس از چند ساعت کنترل خودروهای عبوری محموله مورد نظر شناسایی و با سرعت عمل پلیس متوقف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خاطر نشان کرد: در این عملیات که با همکاری ماموران انتظامی الیگودرز صورت گرفته یک مواد فروش دستگیر و در بازرسی از خودروی متهم 32 کیلو و 970 گرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مواد مخدر استان در ادامه از کشف یک کیلو و 500 گرم حشیش و یک کیلوگرم هروئین در عملیات دیگری در اراک خبرداد و گفت: در این عملیات یک مواد فروش سابقه دار که اهل و ساکن اراک می باشد نیز دستگیر شد.

وی در پایان اظهار داشت: همه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

اعتراف سارق حرفه ای به 64 فقره سرقت از انباری های مجتمع های مسکونی

سارق حرفه ای بعد از دستگیری در عملیات پلیس به 64 فقره سرقت از انباری های شهرک های اطراف اراک اعتراف کرد.

  در چند ماهه اخیر با اعلام گزارش هایی از سرقت وسایل انباری های شهرک های اطراف شهر اراک و مجتمع ها و آپارتمان های فاقد نگهبان در سطح شهر، بررسی موضوع به تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان ارجاع شد.

با شروع تحقیقات تخصصی از سوی کارآگاهان، سرنخ هایی از این سرقت ها به دست آمد و مشخص شد که سارق با یک دستگاه خودروی پیکان سواری اقدام به این سرقت ها می کند.

سارق حین سرقت در عملیات پلیس دستگیر شد

با برنامه ریزی انجام شده از سوی پلیس و در تکمیل تحقیقات، سرانجام زمانی که سارق در حال سرقت وسایل یک انباری در مجتمع مسکونی بود، شناسایی و در عملیاتی توسط ماموران انتظامی کلانتری 15 شهر اراک دستگیر شد.

با دستگیری سارق، وی برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی استان تحویل شد.

سرهنگ "سید نورالدین حسینی" رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت: با توجه به اموالی که از سارق کشف شد و در بازجویی های تخصصی و با ارائه اسناد و مدارکی که در روند تحقیقات به دست آمد، وی به 64 فقره سرقت از انباری ها شهرک های اطراف و مجمتع های مسکونی شهر اراک اعتراف کرد.

وی اضافه کرد: عدم رعایت نکات ایمنی و دسترسی افراد ناشناس به کلیه بخش های ساختمان و عدم کنترل ورود وخروج افراد به ساختمان ها از مهم ترین عامل های سرقت از مجتمع های مسکونی است که لازم است ساکنان مجتمع های ساختمانی ضمن توجه به ایمن سازی راه های ورودی ساختمان و تجهیز آن به تجهیزاتی مانند دزدگیر و دوربین های مداربسته، مطمئن شوند که افراد ناشناس یا غیرمطمئن به کلیه بخش های ساختمان دسترسی نداشته باشند.

سرهنگ حسینی خاطر نشان کرد: پلیس در کلیه ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمات انتظامی به مردم عزیز است و شهروندان می توانند همیشه ایام از طریق تلفن 110 با مراکز پلیس در تماس باشند.

سارق با استفاده از خودروی پیکان معمولا مجتمع ها و آپارتمان هایی که فاقد نگهبان و دوربین های مدار بسته بوده را انتخاب و با تخریب قفل آویز اقدام به سرقت و در هر مرحله معمولا چندین انباری را همزمان سرقت می کردند.

 

کاهش50 درصدی تصادفات فوتی در خنداب

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب از کاهش 50 درصدی تصافات فوتی برون شهری در 10 ماهه سال 94 در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ"جعفر شمس بیرانوند" گفت: در راستای اجرای طرح انضباط ترافیکی و ارتقاء سطح امنیت در محورها و معابر شهرستان خنداب در سال جاری اقدامات ارزنده ای صورت گرفته است.

وی افزود:در راستای جلب مشارکت مردمی و ارتقاء سطح فرهنگ ترافیک ، از طریق آموزش های همگانی و اعتماد سازی عمومی به عنوان سرمایه ای ارزشمند و همچنین برخورد قاطع با رانندگان متخلف در ده ماهه نخست امسال شاهد کاهش 50 درصدی تصافات فوتی برون شهری ، نسبت به مدت مشابه سال قبل می باشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب با اشاره به اینکه در ده ماهه نخست سال جاری 7 نفر بر اثر حوادث رانندگی فوت کرده اند، خاطر نشان کرد: این تعداد در مدت مشابه سال 93 در تصادفات فوتی 15 نفر بوده است .

این مقام انتظامی در پایان ضمن اشاره به تعامل خوب مردم با پلیس در اجرای طرح انضباط ترافیکی، این کاهش را حاصل همکاری شهروندان با نیروی انتظامی دانست و اظهار داشت: سامانه 110 و 197 به عنوان بسترهایی آسان در تعامل و ارتباط با پلیس می باشد و شهروندان می توانند در کلیه ساعات شبانه روز گزارش های خود را از طریق تلفن 110 اعلام و عملکرد پلیس را نیز از طریق سامانه 197 مورد انتقاد ، پیشنهاد یا تقدیر قرار دهند.

 

 

  • ۹۴/۱۱/۱۱
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.