خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

 

جمع آوری 20 معتاد متجاهر درشازند

در راستای اجرای طرح پاکسازی در سطح شهرستان شازند 20 معتاد متهاجر دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

در راستای پاکسازی شهرستان شازند از معتادان پرخطر و کاهش آسیب های اجتماعی این فرماندهی طرح شناسایی معتادانی که از سوی خانواده های خود طرد و در معرض انواع آسیب های اجتماعی قرار دارند در دستور کار پلیس قرار گرفت.

با انجام هماهنگی و اخذ مجوزهای لازم از مسئولان شهرستان و مقامات قضایی 20نفر از معتادان پرخطر که بیشترین خطرات را برای خود و اطرافیان خود داشتند به همراه پاتوق های آنان شناسایی و در یک عملیات ضربتی و با همکاری و تعامل خوب کلیه پلیس های تخصصی سطح شهرستان دستگیر و به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان تحویل شدند.

 با هماهنگی به عمل آمده این افراد ، به کمپ بازپروی اعزام خواهند شد .

توصیه های پلیسی:

شهروندان عزیز ،با حمایت های عاطفی و ارائه مشاوره های درست و کنترل صحیح فرزندان خود از ورود آنان به منجلاب اعتیاد جلوگیری کنید.

کشف انبار لوازم بهداشتی قاچاق در اراک

یک انبار لوازم بهداشتی قاچاق در اراک شناسایی و 7 هزار و631 عدد لوازم بهداشتی قاچاق به ارزش 180 میلیون ریال از آن کشف شد.

در راستای مبارزه همه جانبه با معضل قاچاق کالا و ارز در سطح استان در سال جاری اقدامات ارزند ه ای صورت  گرفته است.

در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت عمومی استان مرکزی از فعالیت فردی در زمینه خرید و فروش لوازم بهداشتی قاچاق باخبر شدند.

در تحقیقات تکمیلی پلیس انبار نگهداری اجناس قاچاق شناسایی و در عملیاتی هوشمندانه از این محل باردید و 7 هزار و 631 عدد لوازم بهداشتی قاچاق به ارزش 180 میلیون ریال کشف شد.

رد رشوه 3 میلیون ریالی مأموران وظیفه شناس تفرشی

4 مأمور وظیفه شناس تفرشی درحین مأموریت، رشوه 3 میلیون ریالی متّهم را رد کردند.

سرهنگ" مجید مهرانفر" رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: ستوانیکم" سعید سپهر نژاد"، ستواندوم حسن داودی، استواردوم" مرتضی صالحی، گروهبانیکم" علی اکبر گازرانی" چهار مأمور فرماندهی انتظامی تفرش برای انجام مأموریت در اطراف این شهرستان حاضر شدند.

وی افزود: این ماموران در اطراف شهرستان تفرش به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک که پس از بازرسی از آن یک دستگاه فلز یاب کشف کردند.

سرهنگ مهرانفر  با اشاره به دستگیری 3 نفر سرنشین خودرو بیان داشت: یکی از متمهان اقدام به پرداخت3 میلیون رشوه برای رهایی از اعمال قانون کرد که این 4 مأ مور وظیفه شناس ضمن رد رشوه و صورت جلسه موضوع رشوه هر سه متهّم را به یگان انتظامی تفرش منتقل کردند.

 

 

  • ۹۴/۱۱/۱۴
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.