خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک


دستگیری عامل انتشار تصاویر غیراخلاقی در کمیجان

عامل انتشار تصاویر غیراخلاقی در شهرستان کمیجان شناسایی و دستگیر شد.

در پی اعلام کارشناسان پلیس فتا استان مرکزی مبنی بر فعالیت انتشار تصاویر غیر اخلاقی و مستهجن در فضای مجازی و شبکه اجتماعی تلگرام، موضوع در دستور کار پلس امنیت شهرستان کمیجان قرار گرفت.

بلافاصله در این خصوص پرونده ای تشکیل و با تحقیقات گسترده و اقدامات فنی پلیسی فرد مورد نظر شناسایی با هماهنگی مقام قضایی متهم دستگیرشد.

متهم در ابتدا منکر اتهامات خود شد اما به هنگام مواجه با مدارک پلیس به اقدامات مجرمانه خود اعتراف کرد.

وی دلیل خود را از این اقدام سرگرمی و ایجاد گروه اعلام کرد که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

توصیه های پلیسی!

شهروندان عزیز از ایجاد پروفایل های غیر اخلاقی و انتشار مطالب ناشایست در شبکه های اجتماعی خودداری کنند و در صورت رصد و شناسایی با افراد متخلف به صورت قانونی برخورد خواهد شد.

 

دستگیری 4 قاچاقچی  سابقه دار در شهرستان فراهان

فرمانده انتظامی شهرستان فراهان  استان مرکزی از دستگیری 4 نفر قاچاقچی سابقه دار و کشف 1 کیلو و 470 گرم تریاک دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ"صفر علی روشنایی"گفت: در پی مبارزه جدی و همه جانبه با معضل مواد مخدر در سطح شهرستان با بکارگیری حداکثر توان اجرایی و امکانات موجود رده های اجرایی اقدمات ارزنده ای در سال جاری  در این شهرستان صورت گرفته است.

وی افزود:در همین راستا و به دنبال اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده ماموران انتظامی شهرستان فراهان از خرید و فروش  مواد مخدر توسط 4 نفر قاچاقچی در سطح این شهرستان مطلع شدند.

این مقام انتظامی  بیان داشت: با اعلام این خبر بلافاصله طرح پاکسازی توسط چند اکیپ از ماموران مبارزه با مواد مخدر  کلانتری مرکز و پاسگاه فشک و سایر واحد های انتظامی به صورت مشترک اجرا ضمن کنترل تردد محور های مواصلاتی پس از چند ساعت و هماهنگی با مرجع قضایی با رعایت اصل غافلگیری نسبت به بازرسی منزل و خودرو قاچاقچیان اقدام در نهایت موفق به کشف مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فراهان خاطر نشان کرد: در این عملیات ها که با همکاری ماموران انتظامی شهرستان صورت گرفته4 مواد فروش دستگیر و در بازرسی از خودروی و منزل متهمین 1 کیلو و 470 گرم تریاک و 2 دستگاه خودرو  کشف و همه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

 وی در پایان بر عزم جدی مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ و خشکاندن ریشه اعتیاد تاکید و از شهروندان خواست تا هر گونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر را به مرکز 110 اطلاع رسانی کنند.

  • ۹۴/۱۱/۱۸
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.