خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

 

برخورد پژو با عابر پیاده قربانی گرفت

مردی 39 ساله ای شب گذشته در حادثه برخورد سواری پژو در اراک جان خود را از دست داد.

در حادثه ساعت 25 دقیقه بامداد شب گذشته که بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پژو پارس با یک نفر عابر پیاده در بلوار کربلا اراک اتفاق افتاد ،عابر در دم جان خود را از دست داد.

بنابر اعلام کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی عدم توجه به جلو راننده پژو علت این حادثه دلخراش است.

رد رشوه پنج میلیون ریالی پلیس خنداب

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان،از رد رشوه پنج میلیون ریالی،توسط ماموران انتظامی شهرستان خنداب، خبر داد.

سرهنگ "مجید مهرانفر " رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت:ماموران انتظامی شهرستان خنداب در هنگام گشت زنی،به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک شده و این خودرو را بازرسی کردند.

سرهنگ " مهرانفر" با اشاره به اینکه ماموران انتظامی درهنگام بازرسی از خودروی مذکور  موفق به کشف تعدادی لوازم خانگی قاچاق فاقد مدارک معتبر گمرکی،می شوند،افزود:متهم برای رهایی و فرار از اعمال قانون،مبلغ پنج میلیون ریال به عنوان رشوه  به ستوانیکم" محمد پارسا" و سرباز وظیفه"رسول غریبی"پیشنهاد می کند،که ماموران وظیفه شناس با صحت عمل بهنگام،موضوع را صورتجلسه و ضمیمه پرونده می کنند.

وی افزود: این مامور وظیفه شناس ضمن رد رشوه مراتب را صورت جلسه و با تشکیل پرونده به یگان انتظامی تحویل داد.

کشف 45 فقره سرقت با دستگیری 16 سارق در استان مرکزی

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف 45 فقره انواع سرقت با دستگیری 16 سارق سابقه دار در این استان خبر داد.

سرهنگ "سیامک قاسمی" گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح استان مرکزی ماموران انتظامی از فعالیت تعدادی سارق سابقه دار در سطح چند شهرستان استان مطلع شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس محل اخفای متهمان شناسایی و در چند عملیات مختلف طی دو روز گذشته 16 سارق سابقه دار دستگیر شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهمان پس از دستگیری به 45 فقره سرقت خودرو، محتویات خودرو، دوچرخه، موتور سیکلت و منزل در شهرهای اراک، ساوه، کمیجان و شازند اعتراف کردند.

سرهنگ قاسمی در پایان اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی استان معرفی شدند.

 

فرمانده جدید انتظامی شهرستان شازند معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید انتظامی شهرستان "شازند" با حضور سرهنگ "کیومرث عزیزی" فرمانده انتظامی این استان و مسئولان شهرستان برگزار شد.

مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید انتظامی شهرستان شازند با حضور فرمانده انتظامی استان مرکزی ، مسئولان انتظامی استان ،امام جمعه شهر آستانه ، فرماندار و اعضای شورای شهرستان برگزار شد.

در این مراسم، سرهنگ "کیومرث عزیزی "فرمانده انتظامی استان مرکزی ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ "احمد رضا چگنی " و آرزوی موفقیت برای وی، سرهنگ "بیژن جنتی" را به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان شازند معرفی کرد

  • ۹۴/۱۱/۱۹
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.