خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امیداراک

 

بر پایی ایستگاه فرهنگی اجتماعی پلیس،در راهپیمایی22 بهمن

ایستگاه فرهنگی اجتماعی پلیس استان، در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن برگزار شد و مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی،با هدف اطلاع رسانی مطلوب از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی در راستای برقرای نظم و امنیت،در حاشیه مراسم راهپیمایی22 بهمن ماه سال جاری،اقدام به بر پایی ایستگاه فرهنگی اجتماعی کرد.

در این ایستگاه فرهنگی که با استقبال بی نظیر و گسترده شهروندان مواجه شد،بیش از2000 مورد از اقلام فرهنگی اجتماعی با رویکرد پیشگیری اجتماعی، آموزش همگانی و مشاوره و مدد کاری در بین راهپیمایان توزیع شد.

آفرین، بر آگاهی و شعور همیشگی ملت ایران اسلامی/ تامین امنیت راهپیمایی در سایه همکاری نیروهای نظامی و انتظامی

نماینده ولی ‌فقیه در استان و عضو هیات رئیسه خبرگان رهبری ،آگاهی و شعور همیشگی ملت شهید پرور ایران اسلامی را در مراسم راهپیمایی22 بهمن، قابل تقدیر دانست و به آن آفرین گفت.

آیت ‌الله "دری نجف ‌آبادی بیان کرد : با قدردانی از حضور آگاهانه و معنادار مردم شریف استان در راهپیمایی 22 بهمن بیان داشت: مردم با حضور خود، وفاداری به آرمان های بلند نظام، انقلاب و امام راحل (ره) را به دنیا نشان دادند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان داشت: در حقیقت باید به این همه شعور و آگاهی ملت شهید پرور ایران اسلامی، آفرین گفت و همیشه ایام باید از آنان، درس ایثار واز خود گذشتگی آموخت.

وی پیام حضور مردم در یوم الله 22بهمن را همراهی مردم با ولایت فقیه ، آرمان های امام (ره) و شهدا عنوان کرد و افزود: دنیا بداند که امت اسلامی همواره بر سر آرمان های انقلاب و نظام اسلامی استوار است و اجازه نخواهد داد که علی زمان تنها بماند.

امام جمعه شهر اراک در پایان امنیت راهپیمایی را بسیار مطلوب و قابل‌ تقدیر خواند و اضافه کرد: نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و دستگاه‌ های اطلاعاتی همکاری بسیار خوبی در تأمین امنیت راهپیمایی داشته و حضور هوشیارانه مردم نیز که با آگاهی در صحنه حضور دارند تمامی توطئه‌ ها را خنثی خواهد کرد.

راهپمایی 22 بهمن،میثاقی دوباره با اهداف انقلاب اسلامی

استاندار استان،راهپیمایی 22 بهمن را میثاق دوباره ملت شهید پرور ایران اسلامی،با اهداف متعالی انقلاب اسلامی بر شمرد.

"محمود زمانی قمی"استاندار استان مرکزی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن گفت:ایران اسلامی همیشه ایام،با توجه به ناامنی و ناآرامی های موجود در منطقه خاورمیانه،از بالاترین ضریب امنیتی برخوردار بوده و این آمادگی و امنیت مطلوب،در سایه مشارکت و حضور سلحشورانه مردم شهید پرور، شکل گرفته است.

استاندار استان مرکزی بیان داشت:راهپیمایی 22بهمن،میثاق دوباره ملت ایران اسلامی با آرمان ها و اهداف متعالی انقلاب اسلامی است و همه مسولان باید شکرگزار و قدردان این حضور بی نظیر مردم ایران اسلامی باشند.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو در اسفندماه سال جاری،افرود:مردم استان مرکزی در انتخابات اسفندماه نیز با حضور حماسی خود در پای صندوق های رای،بار دیگر درس ایثار و فداکاری را به همه آزادی خواهان جهان اسلام داده و به مانند گذشته، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان استکبار حهانی خواهند کوبید.

حضور حماسی مردم در یوم الله 22 بهمن ، اثباتی بر حمایت از ارزش های انقلاب است

ایجاد امنیت مطلوب در مسیرهای راهپیمایی

فرمانده انتظامی استان حضور حماسی مردم در یوم الله 22 بهمن را اثباتی بر حمایت، پشتیبانی و همراهی مردم با آرمان های امام راحل(ره) و اجرای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برشمرد.

سرهنگ "کیومرث عزیزی" در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن  گفت: با گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، بار دیگر مردم ایران و به ویژه استان مرکزی با حضور خود به جهانیان نشان دادند که همواره در برابر ارزش های انقلاب و اسلام ایستاده اند و زیر بار زورگویی های استکبار جهانی نخواهند رفت.

وی در ادامه با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی نمودی از توانمندی های مردم ایران در برابر غرب می باشد که همین امر موجب ترس دشمنان از اراده قوی این ملت شده است ، اظهار داشت:یاد و خاطره روزهای ایثارگری مردم در مبارزه با طاغوت همیشه در ذهن مردم جهان روشن است و امیدواریم جوانان این مرز و بوم با تمسک به فضایل آن روزها آینده ای روشن را برای کشورمان ترسیم کنند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به حضور خانواده ناجا دوشادوش ملت ایران در مراسم راهپیمایی 22 بهمن افزود: یادآوری یوم‌الله 22 بهمن یعنی، یادآوری رشادت‌ها ، فداکاری‌ها و شهادت‌طلبی‌های ملتی منسجم و خداجوی و پیرو ولایت و رهبری که با ایثار خون خود ثابت کردند که استکبار جهانی در هیچ یک از عرصه‌ها نمی‌تواند در برابر عزم ملتی خداجوی کوچک‌ترین دستاوردی داشته باشد.

سرهنگ عزیزی اظهار داشت: حضور مردم در تمام عرصه ها گنجینه ای عظیم و میراثی گرانبها است که می توان با تعمق در آن ، مسیر حرکت خویش را روشن کرد .

این مقام انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در کنار این حضور انقلابی بایستی در برابر توطئه های دشمنان هوشیار باشیم و از هویت اسلامی و از دستاوردهای انقلاب دفاع کنیم.

سرهنگ عزیزی در ادامه با اشاره به پیشرفت‌های ایران اسلامی در دوران انقلاب اظهار داشت: 22 بهمن به ما آموخت که در مبارزه با دشمنان اسلام، فقط باید بر خدا تکیه داشت و تهدیدات دشمنان در برابر سلاح ایمان یک ملت با رهبری بزرگ مردی فرزانه هیچ‌گونه اثری در برابر ایستادگی و انسجام آنان نخواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان مرکزی به تمهیدات انتظامی و ترافیکی پلیس استان نیز اشاره داشت و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی استان با تمام توان خود در ایجاد امنیت مطلوب، مسیرهای راهپیمایی برنامه ریزی کرده است و خانواده ناجا نیز همراه با مردم استان در خلق این حماسه عظیم حضوری پرشور و برجسته دارند.

  • ۹۴/۱۱/۲۲
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.