خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

 

سارق حرفه ای محتویات خودرو دستگیر شد

سارق حرفه ای محتویات داخل خودرو در عملیات پلیس شهرستان ساوه دستگیر و به شش فقره سرقت،در این شهرستان اعتراف کرد.

در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در نقاط مختلف شهرستان ساوه ،موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

با آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس، متهم شناسایی شد و زمانی که در حال سرقت از خودرویی دیگر در یکی از خیابان های خلوت شهر بود، دستگیر شد.

متهم در بازجوئی های پلیس به شش فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی،تحویل دستگاه قضایی شد.

توصیه های پلیسی!

شهروندان گرامی خودروهای خود را به سیستم ایمنی مجهز کرده و از نگهداری اشیاء و اموال قیمتی، وجه نقد،در خودروهای خود خودداری کنید و هر گونه موارد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهید.

دستگیری سارقان نقاب دار مغازه های دلیجان

سارقان نقاب دار مغازه های شهرستان دلیجان پس از دستگیری به شش فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

در پی تماس های مردمی با مرکز 110 و اعلام چند فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان دلیجان ، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

پس از بررسی های اولیه مشخص شد سارقان سه نفر می باشند که با نقاب وارد مغازه ها شده و با شگردی خاص اقدام به سرقت می کرند.

پس از انجام اقدامات اطلاعاتی سارقان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود در یک منزل مجردی دستگیر شدند و پس بازجویی به شش فقره سرقت مغازه اعتراف کردند.

متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی و با قرار صادره روانه زندان شدند.

توصیه های پلیسی!

شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق سامانه تلفنی فوریت های پلیسی 110 به اطلاع پلیس رسانده تا در اسرع وقت نسبت به برخورد با متخلفان اقدام لازم صورت گیرد.

کشف 25 کیلوگرم تریاک در عملیات های پلیس استان مرکزی

درسه عملیات ماموران پلیس در استان ، منجر به دستگیری 25 توزیع کننده مواد مخدر و کشف 25 کیلوگرم تریاک شد.

سرهنگ "احمد رضا چگنی" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی در بیان جزئیات این عملیات های گفت: در مهم ترین این عملیات ها ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در عملیاتی موفق شدند از سرنشینان دو دستگاه خودرو سواری مقدار سه کیلو و200 گرم مخدر تریاک را در که به شکل ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود، کشف کنند.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه عملیات های پلیس و در راستای اجرای طرح پاک سازی و برخورد با خرده فروشان و معتادان سطح شهرستان نیز در حدود 16 کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف شد و 20 نفر نیز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی به عملیاتی دیگر که در شهرستان شازند منجر به کشف شش کیلوگرم ماده مخدر تریاک شد اشاره کرد و بیان داشت: در این عملیات نیز مقدار شش کیلوگرم ماده مخدر تریاک از فردی که در حال جابجایی مواد مخدر بود، کشف شد.

چگنی در پایان از ارجاع پرونده 25 نفر از متهمان دستگیر شده به دستگاه قضایی خبر داد و افزود: طرح های قاطعانه پلیس در مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر، با جدیت و مستمر تداوم خواهد شد و از سویی در کنار اقدامات عملیاتی پلیس و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان لازم است همکاری های مردمی در راستای ارتقاء‌امنیت اجتماعی از طریق ارائه گزارشات و اطلاعات فعالیت افراد سودجو از طریق تلفن 110 به مراکز پلیس گزارش شود.

 

 

 

  • ۹۴/۱۲/۰۱
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.