خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک


اعتراف سارقان حرفه ای به 5 سرقت خودرو در ساوه

دو سارق حرفه ای که پنج دستگاه خودروی سواری را در ماه های گذشته در ساوه سرقت کرده بودند،‌ توسط پلیس شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ "علی اصغر طالبی " فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان ساوه موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود:در تحقیقات تخصصی ، پلیس شهرستان به دزدی سابقه د ار مشکوک شد و با ادامه تحقیقات و دستگیری وی، مشخص شد که او با همدستی یکی از دوستانش برنامه ریزی سرقت ها را انجام داده است.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری هر دو سارق خاطر نشان کرد: متهمان پس از تکمیل تحقیقات به پنج فقره سرقت خودرو در شهرستان ساوه اعتراف کردند و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

طالبی در پایان از شهروندان خواست: رانندگان سعی کنند خودروها را ضمن نگهداری در پارکینگ به دستگاه های هشدار دهنده و دزدگیر مجهز کنند.

توقیف محموله 30 میلیاردی لوازم آرایشی قاچاق

محموله 30 میلیاردی رنگ موهای قاچاق در عملیات ماموران پلیس در "دلیجان" توقیف شد.

سرهنگ "یوسف سپهوند" جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: در پی تحقیقاتی گسترده، ماموران انتظامی شهرستان دلیجان از تردد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی مطلع شدند و بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی برای شناسایی و توقیف این محموله آغاز شد.

وی اضافه کرد: با هوشیاری و سرعت عمل پلیس، خودروی مورد نظر در یکی از جاده ها شناسایی و متوقف که پس از بازرسی از خودرو، مقادیر زیادی رنگ موی قاچاق به ارزش تقریبی 30 میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ سپهوند بیان داشت: در بررسی ها مشخص شد که راننده، محموله را در یکی از شهرهای جنوبی کشور به مقصد مرکز کشور بارگیری کرده بود که با توجه به عدم ارائه هرگونه مدارک گمرکی، دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سوء استفاده  از رمز کارت بانکی

شخصی که با سوء استفاده از اعتماد یکی از هم کلاسی های دوران دانشجویی خود اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب بانکی او می کرد، توسط کارشناسان پلیس فتا در ساوه شناسایی ودستگیر شد.

سرگرد "مصطفی نوروزی" رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: چندی پیش در پی شکایت فردی مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی وی، موضوع برای بررسی در دستور کار تیمی از کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه کارشناسان پلیس فتا ، شاکی اعلام داشت که از طریق دریافت چند پیامک از بانک متوجه برداشت غیر مجاز از حساب بانکی خود به مبلغ 800 هزار ریال شده که بلافاصله موضوع را به پلیس اطلاع داده است .

این مقام انتظامی با اشاره به بررسی های تخصصی کارشناسان پلیس در شناسایی و دستگیری متهم پرونده خاطرنشان کرد: در روند تحقیقات تخصصی کارشناسان پلیس فتا، متهم که از هم کلاسی های دوران دانشجویی شاکی بود، دستگیر شد و مشخص شد که او با سوء استفاده از اعتماد هم کلاسی خود و با در دست داشتن اطلاعات حساب او،اقدام به برداشت غیر مجاز از حسابش کرده است.

سرگرد نوروزی اظهار داشت :متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

رئیس پلیس فتا استان مرکزی در پایان اطلاع مستمر از وضعیت حساب بانکی را امکانی مناسب برای پیشگیری از هر گونه سوء استفاده احتمالی از حساب بانکی دانست و از شهروندان خواست که نسبت به فعال سازی سیستم پیامکی بانک اقدام کرده و به محض دریافت پیامک مبنی بر برداشت ،موضوع را بررسی و ضمن تغییر رمز ، موضوع را برای بررسی تخصصی به پلیس گزارش کنند.

 

 

  • ۹۴/۱۲/۰۲
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.