خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

 

کشف 39 دستگاه خودرو در ادامه اعتراف باند سرقت خودرو

سارقانی که در چهار استان کشور، خودروهای سواری را سرقت می کردند در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس شهرستان "ساوه" به 39 فقره سرقت خودرو اعتراف کردند.

سرهنگ "یوسف سپهوند" جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: چندی پیش کارآگاهان پلیس در تحقیقاتی از فعالیت مشکوک فردی مکانیک در امر خرید و فروش خودروهای مسروقه مطلع شدند و با دستگیری وی مشخص شد که با همدستی دو نفر از دوستانش با تغییر اصالت ، ‌اقدام به فروش خودرو های سواری سرقتی می کند.

وی افزود:‌ در تحقیقات مقدماتی، فرد دستگیر شده به 20 فقره سرقت خودرو در استان های تهران،‌ البرز، فارس و خوزستان اعتراف کرد و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر همدستان وی آغاز شد.

سرهنگ سپهوند اضافه کرد:‌ با ادامه تحقیقات، دو همدست دیگر وی نیز در عملیات هایی جداگانه دستگیر شدند و رسیدگی به پرونده با جدیت دنبال شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی در ادامه به دیگر اعترافات سارقان اشاره کرد و گفت: با ادامه بازجویی های تخصصی کارآگاهان از متهمان پرونده، آنان به 39 فقره سرقت خودرو اعتراف کردند.

سرهنگ طالبی خاطر نشان کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و سپس روانه زندان شدند.

کشفیات جدید قاچاق کالا

محموله ای حامل هزار و 77 ادکلن قاچاق به ارزش 200 میلیون ریال در شهرستان زرندیه توقیف شد.

در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با معضل قاچاق کالا و ارز و به دنبال اقدامات فنی و اطلاعاتی، مأموران انتظامی شهرستان زرندیه از تردد یک دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق در سطح این شهرستان مطلع شدند.

 

بلافاصله برنامه ریزی لازم برای توقیف خودرو در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت .

با کنترل نامحسوس محورهای مواصلاتی شهرستان، سرانجام خودرو شناسایی و توقیف شد و در بازرسی از آن هزار و 77 ادکلن قاچاق به ارزش 200 میلیون ریال کشف شد.

راننده خودرو که فاقد هرگونه مدارک گمرکی بود دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

دو کشته در حادثه رانندگی در استان مرکزی

در حادثه برخورد سه دستگاه خودرو در محور قدیم ساوه- سلفچگان دو نفر کشته شدند.

در سانحه رانندگی ساعت 11 و 24 دقیقه دیروز که به دلیل برخورد دو دستگاه وانت پیکان و یک دستگاه کامیون در محور قدیم ساوه -سلفچگان اتفاق افتاد راننده و سرنشین یکی از وانت ها جان خودر را از دست دادند.

بنابر اعلام کارشناس پلیس راه استان مرکزی عدم توجه به جلوی راننده یکی از خودروهای وانت و همچنین انحراف ناگهانی به چپ همین خودرو نسبت به کامیون علت این حادثه دلخراش است.

کشف 20 فقره سرقت منزل در اعترافات سارق حرفه ای

سارق حرفه ای لحظاتی بعد از آخرین سرقت خود دستگیر و به 20 فقره سرقت منزل در ساوه اعتراف کرد.

در ساعت 20 روز پنج شنبه 22 بهمن ماه سال جاری شخصی سراسیمه با مرکز فوریت های پلیس 110 شهرستان ساوه تماس گرفت و اعلام داشت دقایقی پیش دزدی را در منزلش مشاهده کرده است. 

با اعلام این خبر، بلافاصله تیم گشت انتظامی کلانتری 11 شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شد و صاحبخانه با مراجعه به ماموران انتظامی گفت: چند ساعتی بود که اعضای خانواده در منزل حضور نداشتند و زمانی که درب را باز کردم ، دیدم که فردی از بالکن منزل در حال فرار می باشد که بعد از بررسی متوجه شدم تعدادی از وسایل منزل سرقت شده است و بلافاصله موضوع را به پلیس گزارش دادم.

دستگیری سارق با کیسه ای بزرگ پر از اموال سرقتی در خیابان

با اعلام این خبر، بلافاصله مشخصات فرد تعقیب به کلیه واحدهای گشت پلیس اعلام شد و بعد از گذشت مدت زمانی کوتاه، فرد سارق در حال حمل کیسه ای بزرگ در یکی از خیابان های شهر مشاهده و دستگیر شد.

سرهنگ علی اصغر طالبی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در بیان جزئیات این خبر گفت: در بررسی کیسه ای که همراه سارق بود، اموالی که او لحظاتی قبل سرقت کرده بود کشف شد و وی برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی انتقال شد.

وی اضافه کرد: با آغاز تحقیقات، متهم که فردی سابقه دار بود، به 20 فقره سرقت منزل در سطح شهرستان اعتراف کرد.

سارق حرفه ای در اعترافات خود اذعان داشت:‌در ساعات اولیه شب بعد از این که مطمئن می شدم اهالی منزل حضور ندارند، وارد منزل می شدم و اجناس قیمتی را سرقت می کردم.

سرهنگ طالبی از ارجاع پرونده متهم دستگیر شده به دستگاه قضایی خبر داد و با تاکید بر ضرورت توجه خانواده ها به توصیه ها و هشدارهای پلیس از آنان خواست ضمن رعایت هشدارهای پلیسی، منزل خود را به سیستم های ایمنی مجهز کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، قبل از هر اقدامی بلافاصله با مرکز فوری تهای پلیسی 110 تماس بگیرند .

 

 

  • ۹۴/۱۲/۰۳
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.