خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

 

محموله میلیاردی سرقتی،در باغی روستایی کشف شد

محموله میلیاردی که ماه گذشته در استان قم مورد سرقت مسلحانه قرار گرفته بود ، در عملیات پلیس شهرستان زرندیه در محوطه باغی روستایی کشف شد.

در یکی از روزهای پایانی بهمن ماه سال جاری ماموران پلیس در شهرستان زرندیه در جریان تحقیقاتی از خرید و فروش مشکوک مقادیر زیادی دارو در یک معامله مطلع شدند و بررسی موضوع به صورت تخصصی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

با حضور تیمی از کارآگاهان پلیس در محل و در بررسی تخصصی داروها ،مشخص شد که داروها متعلق به محموله ای است که در نیمه نخست بهمن ماه سال جاری از استان قم به صورت مسلحانه سرقت شده است.

فروشنده داروها یکی از اعضای اصلی باند سرقت مسلحانه بود

سرهنگ" یوسف سپهوند" جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: با آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس شهرستان زرندیه، فروشنده داروهای سرقتی که اهل یکی از روستاهای شهرستان بود شناسایی و تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: سرانجام با ادامه تحقیقات، محل اختفای وی و دیگر همدستش در یکی از باغ های روستایی شهرستان شناسایی شد.

کشف کالاهای سرقتی در مخفیگاه سارقان

سرهنگ سپهوند با اشاره به عملیات دستگیری دو سارق مسلح گفت:‌ با برنامه ریزی انجام شده،‌ هر دو سارق در محل اختفای خود دستگیر شدند و در بازرسی از محل اختفای آنان مقدار زیادی کالاهای سرقت شده از قبیل دارو ، پوشاک و لاستیک خودرو به ارزش 10 میلیارد ریال کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: سارقان دستگیر شده در بازجویی های مقدماتی معترف شدند که مدتی پیش، اموال کشف شده را به صورت مسلحانه و تحت پوشش ماموران پلیس در یکی از جاده های استان قم سرقت کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: با ادامه تحقیقات، خودرو تریلر که توسط سارقان مورد سرقت قرار گرفته بود نیز در بیابان های اطراف شهرستان زرندیه کشف شد.

بنابراین گزارش پرونده متهمان با هماهنگی دستگاه قضایی برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی قم تحویل داده شد.

 

قاچاق مواد مخدر در پوشش مسافرت خانوادگی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ، از دستگیری افرادی که قصد داشتند در پوشش مسافرت خانوادگی بیش از 12 کیلو گرم تریاک را وارد شهرستان اراک نمایند،خبر داد.

سرهنگ "احمدرضا چگنی" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی با اعلام این خبر اظهار داشت:این فرد با همدستی همسر و دو فرزند خردسالش،با استفاده از خودروی شخصی قصد داشت که مقادیری مواد مخدر را وارد شهرستان اراک کند.

وی افزود:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی،سرانجام پس از انجام تحقیقات فنی هدفمند،در هنگام کنترل خودرو های عبوری در محور تهران به اراک،موفق شدند خودروی مورد نظر را که یک دستگاه پژو بود،شناسایی و متوقف کنند.

چگنی خاطر نشان کرد:در بازرسی از خودروی مذکور مقدار 12 کیلو و 970 گرم تریاک کشف و متهمان با تشکیل پرونده تحویل محاکم قضایی شدند.

کشف 39 فقره سرقت در اعتراف سارقان

در عملیات دستگیری 20 سارق طی 48 ساعت گذشته در استان، 39 فقره انواع سرقت کشف شد.

سرهنگ "سیامک قاسمی" معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: طی 48 ساعت گذشته در ادامه طرح های مبارزه با سرقت پلیس استان در عملیات هایی جداگانه 20 سارق دستگیر شد.

وی اضافه کرد: در مراحل مقدماتی تحقیقات از این افراد 39 فقره انواع سرقت کشف شد.

سرهنگ قاسمی بیان داشت: در این عملیات، چندین فقره سرقت منزل، محتویات خودرو، موبایل، کابل های برق، موتور سیکلت و .. کشف و اموال کشف شده به مالباختگان تحویل شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی، توجه به هشدارهای مراقبتی پلیس را مورد تاکید قرار داد و از شهروندان خواست با ارائه گزارش ها و اطلاعات خود در حوزه نظم و امنیت اجتماعی از طریق تلفن 110 ، بستر ارتقاء هر چه مطلوب تر امنیت اجتماعی با مشارکت شهروندان به بهترین شکل تحقق یابد.

 

توقیف محموله پتوهای قاچاق در ساوه

محموله 70 میلیون ریالی پتوی قاچاق با تلاش ماموران انتظامی شهرستان ساوه کشف شد.

به دنبال اقدامات اطلاعاتی گسترده ،ماموران انتظامی شهرستان ساوه از تردد یک دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق در یکی از محورهای اطراف ساوه مطلع شدند.

با اعلام این خبر برنامه ریزی لازم برای شناسایی و توقیف محموله قاچاق آغاز شد و سرانجام با تمهیدات اجرایی ، خودروی مورد نظر در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان شناسایی و متوقف شد.

در بازرسی از خودرو تعداد 88 تخته پتوی خارجی قاچاق به ارزش تقریبی 70 میلیون ریال کشف شد.

راننده خودرو به خاطر عدم ارائه مدارک گمرکی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

توصیه های پلیسی!

شهروندان عزیز در صورت اطلاع از حمل و جابه جایی و نگهداری کالای قاچاق طی تماس تلفنی با مرکز 110 ماموران انتظامی را مطلع نمایند.

 

  • ۹۴/۱۲/۰۴
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.