خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

توقیف کالای قاچاق/سانحه رانندگی دراستان

پنجشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۲۲ ب.ظ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

 

توقیف دو میلیاردو 260 میلیون ریال کالای قاچاق در عملیات پلیس

روز گذشته در عملیات شناسایی و توقیف هفت دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق پلیس در شهرستان شازند، در حدود دو میلیارد و 260 میلیون ریال کالای قاچاق کشف شد.

سرهنگ "یوسف سپهوند" جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت:‌ پلیس شهرستان شازند در تحقیقاتی جامع از انتقال محموله هایی قاچاق توسط چندین دستگاه خودرو از محورهای مواصلاتی شهرستان مطلع شدند و برنامه ریزی عملیاتی برای شناسایی و توقیف این محموله ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد:‌ با آغاز اقدامات تخصصی ، ماموران انتظامی موفق شدند هفت دستگاه خودرو را در این خصوص شناسایی و متوقف کنند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در بازرسی از این خودروها شش هزار عینک دودی، بیش از پنج هزار عدد کمپوت، نزدیک به شش هزار عدد نوشابه خارجی، 300 کیلوگرم پوشاک مردانه، چندین دستگاه لوازم خانگی، بیش از 900 قوطی زیتون و روغن زیتون و ... به ارزش تقریبی دو میلیارد و 260 میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ سپهوند خاطر نشان کرد:‌ در این عملیات ها هفت نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

یک نفر در سانحه رانندگی جان باخت

یک نفر در سانحه رانندگی در محور تهران –ساوه جان خود را از دست داد.

در بامداد روز گذشته در محور تهران- ساوه یک دستگاه سواری پژو با یک دستگاه کامیون برخورد کرد و در این حادثه دلخراش راننده خودروی پژو به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.

پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی علت این حادثه را عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده کامیون اعلام کرد.


  • ۹۴/۱۲/۰۶
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.