خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

 

برخورد سه دستگاه خودرو در استان مرکزی


ساعت یک و 30 دقیقه بامداد روز گذشته در کیلومتر 7 محور دودهک – دلیجان سه دستگاه خودرو کامیون ایسوزو ،تریلر کشنده و سواری پراید با هم برخورد کردند و در این حادثه راننده کامیون ایسوزو به علت شدت جراحات وارده پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی علت این حادثه را عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده کامیون ایسوزو اعلام کرد.

به هنگام استفاده از گوشی های هوشمند مراقب اطلاعات شخصی خود باشید

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گفت: به هنگام استفاده از گوشی های هوشمند مراقب اطلاعات شخصی خود باشید .

سرگرد" مصطفی نوروزی" گفت:نیاز است که شهروندان در استفاده از گوشی های تلفن همراه هوشمند خصوصاً گوشی های دارای سیستم عامل اندروید مراقب اطلاعات شخصی خود باشید .

وی با اشاره به اینکه در صورت خرید گوشی های کارکرده تنظیمات این گوشی ها را ریست کرده و به حالت کارخانه باز گردانید خاطرنشان کرد: برنامه های کاربردی خود را از سایت های معتبر دریافت کنید.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان داشت: به هنگام نصب برنامه های کاربردی به سطوح دسترسی آنها توجه کرده و نسبت به ارتقاء دانش و مهارت خود در زمینه کار با برنامه های کاربردی و گوشی های تلفن همراه هوشمند اقدام کنید.

سرگرد نوروزی ضمن تاکید بر استفاده از آنتی ویروس های به روز و هوشمند در گوشی های تلفن همراه خاطرنشان کرد:از در اختیار قرار دادن گوشی تلفن همراه خود برای نصب نرم افزاربه افراد ناشناس خودداری کرده تا از سرقت اطلاعات و ورود به حریم خصوصی جلوگیری شود.

زئیس پلیس فتا استان مرکزی در پایان از شهروندان خواست تا با در نظر گرفتن مورد ذکر شده امنیت استفاده از گوشی های هوشمند را بالا برده و ضریب خطر سرقت اطلاعات را کاهش دهند.

توقیف محموله 23 تنی برنج قاچاق در اراک

محموله 23 تنی برنج قاچاق در عملیات ماموران پلیس آگاهی استان مرکزی کشف شد.

سرهنگ "یوسف سپهوند" جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با معضل قاچاق کالا و ارز در استان و به دنبال اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده، ماموران پلیس آگاهی استان از تردد یک دستگاه کامیون حامل برنج قاچاق در یکی از محورهای ورودی اراک مطلع شدند.

وی بیان داشت:با برنامه ریزی عملیاتی پلیس سرانجام خودرو کامیون در یکی از ورودی های شهر اراک شناسایی و متوقف شد .

این مقام ارشد انتظامی استان مرکزی افزود: در تحقیقات اولیه راننده خودروی کامیون اذعان داشت که بار کامیون ذرت است که با بررسی دقیق ماموران پلیس مشخص شد خودرو حامل 23 تن برنج قاچاق به ارزش یک میلیارد و 50 میلیون ریال می باشد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی، با بیان اینکه محموله قاچاق از شهری مرزی به مقصد تهران بارگیری شده بود، اظهار داشت: مدارک ارائه شده از سوی راننده با بار کامیون مطابقت نداشت که راننده دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

توقیف خودروی پژو 405 باخلافی 35 میلیون ریال در کمیجان

یک دستگاه خودروی پژو با خلافی 35 میلیون و 500 هزار ریال در شهرستان کمیجان شناسایی و متوقف شد.

سرهنگ "بهزاد فکوری" فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان گفت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان کمیجان در حین کنترل خودرو های عبوری یک دستگاه خودرو پژو 405 متخلف را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود:پس از استعلام سوابق خودرو مشخص شد که این خودرو دارای 35 میلیون و 500 هزار ریال خلافی پرداخت نشده دارد که خودرو بلافاصله اعمال قانون و به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان خاطر نشان کرد: برابر ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی از تردد خودروهای متخلف با خلافی بیش از ده میلیون ریال جلوگیری خواهد شد.

وی هدف پلیس را ارتقاء ایمنی و فرهنگ ترافیک در جاده ها دانست و گفت: امیدواریم این توقیف ها سبب بازدارندگی رانندگان از انجام تخلفات راهنمایی و رانندگی شود.

  • ۹۴/۱۲/۰۸
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.