خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

 

کشف 4 ونیم میلیارد ریال باطری قاچاق در دلیجان

جانشین فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و توقیف محموله 4 نیم  میلیارد ریالی باطری قاچاق با تلاش ماموران انتظامی دلیجان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "یوسف سپهوند" گفت : در پی تحقیقات فنی و اطلاعاتی گسترده ماموران انتظامی از تردد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان دلیجان مطلع شد.

وی افزود: با اعلام این خبر بلافاصله ماموران برای بررسی دقیق موضوع در محل حاضر شدند و اقدام به کنترل نامحسوس خودرو های عبوری کردند.

این مقام انتظامی استان مرکزی با اشاره به شناسایی تریلر مورد نظر خاطرنشان کرد: با هوشیاری و سرعت عمل پلیس، تریلر متوقف و پس از بازرسی از آن تعداد یک هزار و 684 عدد باطری خودرو به ارزش  4 میلیارد و 500میلیون تومان کشف شد.

سرهنگ "سپهوند" بیان داشت: در بررسی ها مشخص شد که راننده محموله را در یکی از شهرهای جنوبی کشور بارگیری و به مرکز کشور در حرکت بوده که با توجه به عدم ارائه ی هرگونه مدارک گمرکی، دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد.

کشف 15 تن برنج قاچاق در زرندیه

15 تن برنج قاچاق در عملیات ماموران انتظامی شهرستان زرندیه کشف شد.

سرهنگ"داود کاظمی" فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه گفت:در ادامه روند مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز ، ماموران پلیس آگاهی شهرستان از تردد سه دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق از محورهای اطراف شهرستان زرندیه مطلع شدند.

وی افزود: با اعلام این خبر بلافاصله ماموران انتظامی کنترل نامحسوس محور مورد نظر را آغاز کردند.

سرهنگ کاظمی با اشاره به شناسایی خودروهای مذکور خاطرنشان کرد: با سرعت عمل پلیس هر سه خودرو متوقف و پس از بازرسی از آنها، 15 تن برنج قاچاق کشف شد.

وی ارزش برنج های مکشوفه را 600 میلیون ریال اعلام کرد و بیان داشت :خودروهای توقیفی فاقد بارنامه بودند که برای ادامه تحقیقات به یگان انتظامی انتقال شدند.

فرمانده انتظامی زرندیه در پایان اظهار داشت:هر سه راننده نیز در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف 281 کیلوگرم تریاک در عملیات های پلیس استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان از کشف 281کیلوگرم ماده مخدر تریاک در عملیات های اخیر پلیس در این استان خبر داد.

سرهنگ "کیومرث عزیزی" گفت:‌ در مهم ترین این عملیات ها، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان که در روند تحقیقاتی از انتقال یک محموله مواد مخدر از محورهای مواصلاتی استان مطلع شده بودند، برنامه ریزی عملیاتی خود را برای شناسایی و متوقف کردن این محموله آغاز کردند.

وی اضافه کرد:‌ سرانجام روز چهارشنبه در عملیاتی مشترک که در شهرستان ساوه اجرایی شد، ماموران انتظامی، یک دستگاه خودروی سواری را در شهر ساوه شناسایی و در بازرسی از آن، 148 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان مرکزی در ادامه گفت: ‌در عملیاتی دیگر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در روند تحقیقاتی مطلع شدند که فردی به صورت گسترده در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهر اراک فعالیت می کند که با ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد، این فرد قصد ورود مقادیری مواد افیونی از استانی دیگر به شهر اراک را دارد.

سرهنگ عزیزی اظهار داشت: با برنامه ریزی انجام شده در یکی از محورهای مواصلاتی شهر اراک، ماموران انتظامی، خودرو سواری مورد نظر را شناسایی کردند و پس از بازرسی از داخل خودرو، 80 کیلو گرم تریاک از داخل خودرو کشف و راننده آن نیز دستگیر شد.

سرهنگ عزیزی به دیگر عملیات پلیس اشاره داشت و افزود: ‌در عملیاتی دیگر ماموران انتظامی در شهرستان شازند موفق شدند از یک دستگاه خودروی سواری پژو، 15 کیلوگرم تریاک را کشف و راننده آن را دستگیر کنند.

وی اضافه کرد: در عملیات دیگری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان نیز از یک توزیع کننده مواد مخدر که از پوشش خانوادگی برای جابجایی مواد استفاده می کرد، نزدیک به دو کیلوگرم تریاک از داخل خودرو سواری وی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان داشت: طی هفته گذشته در چند عملیات دیگر نیز، 36 کیلوگرم تریاک در سطح استان کشف شد و 4 نفر نیز در این خصوص شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در پایان افزود: در این عملیات ها در مجموع 11 نفر دستگیر شدند و 9 دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

بی احتیاطی جان راکب موتور سیکلت راگرفت

بی احتیاطی راکب موتور سیکلت در محور ساوه – تهران حادثه آفرید.

در حادثه رانندکی ساعت 13و 33 دقیقه دیروز که بر اثر برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با دو خودروی سواری در محور ساوه- تهران اتفاق افتاد راکب موتورسیکلت کشته و ترک نشین آن مجروح شد.

بنابر اعلام کارشناسان پلیس راه استان مرکزی علت این حاثه عدم رعایت حق تقدم فرعی به اصلی ازجانب راکب موتور سیکلت است.

خواستگاری نافرجام بهانه ای برای هتک حیثیت در فضای مجازی

شخصی که به علت خواستگاری نافرجام و به قصد انتقام جویی از طریق یکی از شبکه های اجتماعی اقدام به تهدید و انتشار تصاویر شخصی یکی از شهروندان می کرد توسط کارشناسان پلیس فتا استان شناسایی و دستگیر شد.

سرگرد "مصطفی نوروزی" رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت:در پی شکایت یکی از شهروندان اراکی مبنی بر انتشار تصاویر شخصی این شهروند توسط فردی ناشناس در فضای مجازی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در پی اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی عنوان داشت:متهم که از خواستگاران شاکی بوده است در بازجویی های پلیس علت این اقدام مجرمانه را به دلیل شنیدن جواب رد از سوی این شهروند شاکی دانسته است.

سرگرد نوروزی خاطرنشان کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات به همراه پرونده و مستندات به مراجع قضایی معرفی شد.

وی در پایان به مجرمان حوزه فضای مجازی هشدار داد ،پلیس فتا با همکاری دستگاه قضایی کشور در سریعترین زمان ممکن متهمان را شناسایی و نسبت به دستگیری آنان اقدام می کند و شهروندان می توانند موارد مشکوک را از طریق سایت اینترنتی www.cyberpolice.irبا کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند.

 

 

کشف 172 هزار مواد محترقه در عملیات های پلیس

فرمانده انتظامی استان  از کشف 172هزار و 552 عدد انواع مواد محترقه در ماموریت های اخیر پلیس در استان خبر داد.

،سرهنگ"کیومرث عزیزی" گفت: پلیس استان با بهره مندی از تجربیات سال های گذشته و با برنامه ریزی های پیشگیرانه، اقدامات قاطعانه ای را برای برخورد با تولید و توزیع کنندگان  انواع مواد محترقه و آتش زای غیر استاندارد آغاز کرده است.

وی  با اشاره به نزدیکی چهارشنبه آخر سال افزود: با توجه به آمار  هر ساله شاهد قربانی شدن کودکان و نوجوانانی هستیم که بدون اطلاع از عواقب و صدمات جبران ناپذیر بازی و استفاده از مواد محترقه غیراستاندار ، سلامتی خود را به خطر می اندازند.

 

 این مقام انتظامی با اشاره به آمادگی کامل نیروی انتظامی استان در برخورد با تولید کنندگان و توزیع کنندگان مواد محترقه اضافه کرد: در عملیات های انتظامی صورت گرفته از اول اسفند ماه تا کنون  در سراسر استان ، 172  هزار و 552  عدد انواع مواد محترقه  و 74.5کیلو گرم الکیل و سرنج جهت ساخت  مواد محترقه کشف شده که نشبت به سال گذشته 16 درصد افزایش داشته است .

 

سرهنگ عزیزی  اظهار داشت : در  این خصوص  68  نفر دستگیر  که در مقایسه با سال گذشته 39 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی  در پایان از خانواده ها خواست ضمن کنترل و نظارت بر فرزندان خود، آنها را از خطرات استفاده از مواد محترقه  و آتش زا آگاه کرده و آنان را از استفاده چنین موادی بر حذر دارند و جوانان نیز به عواقب تلخ استفاده از مواد محترقه خطر ناک  فکر کرده و سلامتی خود را فدای شادی یک لحظه نکنند.

  • ۹۴/۱۲/۲۲
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.