خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

 

دستگیری 23 سارق با 27 فقره سرقت در استان مرکزی

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان از کشف 27 فقره انواع سرقت با دستگیری 23 سارق در استان خبر داد .

سرهنگ "سیامک قاسمی " گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران انتظامی استان طی دو روز گذشته 23 سارق سابقه دار در شهرهای مختلف استان شناسایی شدند.

وی افزود: هر 23 سارق شناسایی شده در چند عملیات جداگانه در شهرهای اراک ، ساوه ، خنداب و شازند دستگیر شدند.

 معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های پلیسی به 27 فقره سرقت  در  سطح استان اعتراف کردند افزود : در بازرسی از مخفیگاه متهمان نیز مقداری از اموال مسروقه از قبیل لوازم خانگی و صوتی و تصویری و غیره کشف شد.

سرهنگ "قاسمی" با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست توصیه های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعا با شماره تلفن 110 به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.

کشف13 هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در عملیات پلیس

13 هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در عملیات پلیس استان طی دو روز گذشته کشف شد.

سرهنگ "سیامک قاسمی" معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در تداوم طرح های ارتقاء‌ امنیت اجتماعی و به منظور ایجاد امنیت مناسب در روزهای پایانی سال و به ویژه پیشگیری از بروز حوادث ناگوار در استفاده ناصحیح از مواد محترقه، طرح برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه غیر مجاز از سوی پلیس استان با جدیت دنبال می شود.

وی افزود:در دو روز گذشته در ادامه این طرح ها، ماموران انتظامی در استان موفق شدند 13هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز را کشف کنند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به برخورد قاطع پلیس با سودجویان و توزیع کنندگان مواد محترقه بیان داشت: به استناد قانون مجازات اسلامی هر گونه قاچاق ، خرید و فروش مواد منفجره و محترقه به طور غیر مجاز جرم محسوب شده و مرتکب آن به مجازات مندرج در قانون محکوم می شود.

سرهنگ قاسمی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی و موارد مشکوک مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.

توقیف دو محموله کالای قاچاق در شازند

دو محموله کالای قاچاق در عملیات پلیس در شهرستان شازند کشف شد.

سرهنگ "بیژن جنتی" گفت:‌ پلیس شهرستان در تحقیقاتی جامع از انتقال محموله هایی قاچاق توسط دو دستگاه خودرو از محورهای مواصلاتی شهرستان مطلع شدند و برنامه ریزی عملیاتی برای شناسایی و توقیف این محموله ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد:‌ با آغاز اقدامات انجام شده، ماموران انتظامی موفق شدند دو دستگاه خودرو را در این خصوص شناسایی و متوقف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند  ادامه داد: در بازرسی از این خودروها 35 کیلوگرم پوشاک زنانه ،248شلوار مردانه ، 720 عدد شکلات،هزار و 566 بسته آدامس و سه دستگاه یخچال ، لباسشویی ، آب سردکن و چهار حلقه لاستیک به ارزش 260 میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ جنتی خاطر نشان کرد:‌ در این عملیات ها سه نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شدند.

  • ۹۴/۱۲/۲۴
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.