خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

 

سوانح رانندگی در استان مرکزی 3 کشته بر جای گذاشت

در سوانح رانندگی روز گذشته در استان سه نفر جان خود را از دست دادند.

در سانحه ای که در دقایقی بعد از ساعت 21 شب گذشته در آزاد راه کربلا در دو کیلومتری غرق آباد به سمت همدان از توابع شهرستان ساوه رخ داد چهار وسیله نقلیه؛ ایسوزو، پراید ، وانت و یک دستگاه ولوو با یکدیگر برخورد کردند که در این سانحه، راننده و سرنشین خودروی سواری پراید جان خود را از دست دادند و سه سرنشین دیگر آن نیز مجروح و به وسیله واحدهای امدادی به بیمارستان انتقال شدند.

بنا بر ا علام مرکز کنترل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان علت این سانحه در حال بررسی می باشد.

در سانحه ای دیگر که در ساعت یک و 40 دقیقه بامداد روز گذشته در اتوبان تهران – ساوه به وقوع پیوست، راننده یک دستگاه خودروی وانت پیکان به علت برخورد وسیله نقلیه با موانع کنار جاده مصدوم می شود که بعد از انتقال به بیمارستان فوت می کند.

علت این سانحه از سوی کارشناس پلیس راه عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده اعلام شد.

توقیف محموله های میلیاردی ظروف آشپزخانه قاچاق

 

فرمانده انتظامی استان از توقیف دو محموله ظروف آشپزخانه قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال در عملیات پلیس استان در اراک خبر داد.

سرهنگ "کیومرث عزیزی" فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت:‌ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در روند تحقیقاتی مطلع شدند که قاچاقچیان کالا قصد دارد محموله هایی از کالاهای قاچاق را از محورهای مواصلاتی استان به تهران انتقال دهند.

وی اضافه کرد: با تمهیدات عملیاتی پلیس استان، سرانجام روز گذشته دو دستگاه خودروکانتینردار در این خصوص شناسایی و در ورودی شهر اراک متوقف شدند.

سرهنگ عزیزی خاطر نشان کرد: در بازرسی از این خودرو کالاهایی به ارزش پنج میلیارد ریال که با مدارک ارائه شده از سوی راننده مطابقت نداشت، کشف و توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: محموله این خودروها، یک هزار و 407 کارتن کالای قاچاق شامل کارد آشپزخانه، انواع ظروف سرامیکی، دستمال حوله ای، ماهی تابه، ترازوی آشپزخانه، چراغ تزئینی و ... بود که با تشکیل پرونده به گمرک استان تحویل شد.

وی خاطر نشان کرد: در این عملیات ها دو  فرد قاچاقچی دستگیر و برای برخورد قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

 

 

  • ۹۴/۱۲/۲۹
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.