خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

 

مسافرت خانوادگی پوششی برای قاچاق مواد مخدر بود

اعضای یک خانواده که در پوشش مسافرت خانوادگی قصد جابجایی 45 کیلوگرم ماده مخدر تریاک را داشتند، در عملیات پلیس شهرستان دلیجان دستگیر شدند.

سرهنگ "علی هاشمی" فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در یکی از محور های مواصلاتی به یک دستگاه تریلر کشنده با بار لوله مشکوک شده و کامیون مورد نظر را برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی دلالت دادند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه، راننده کامیون بیان داشت ضمن جابجایی بار لوله، قصد مسافرت به همراه افراد خانواده خود را دارد.

سرهنگ هاشمی ادامه داد: با دقت ماموران پلیس شهرستان، در بازرسی از خودرو، 45 کیلوگرم ماده مخدر تریاک که به شکل ماهرانه ای در زیر لوله ها جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی دلیجان بیان داشت : در طی این عملیات چهار نفر اعضای این خانواده دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

این مقام انتظامی در ادامه به دیگر عملیات ماموران پلیس شهرستان در این حوزه اشاره داشت و گفت: در دیگر عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مقدار تقریبی هشت کیلوگرم تریاک از یک زوج جوان ، کشف و یک دستگاه خودروی سواری آنان نیز توقیف شد.

"سرهنگ هاشمی" در پایان گفت: شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق سامانه تلفنی فوریت های پلیسی 110 به مراکز پلیس اطلاع رسانی کنند.

یک کشته و 6 مجروح در سوانح رانندگی روز گذشته در استان مرکزی

روز گذشته بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در محور دلیجان- اصفهان، یکی از سرنشینان جان خود را از دست داد و شش سرنشین دیگر مجروح شدند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان در حدود ساعت 22 شب گذشته گزارش یک فقره واژگونی در محور دلیجان به اصفهان در نزدیکی روستای رباط ترک به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام شد.

با حضور تیم های امدادی و انتظامی در محل مشخص شد که یک دستگاه خودروی پراید با هفت نفر سرنشین واژگون شده است که در این سانحه یکی از سرنشینان خودروی پراید جان خود را  از دست می دهد.

دیگر سرنشینان خودروی پراید نیز مجروح و به مراکز درمانی انتقال شدند.

علت این سانحه از سوی کارشناس پلیس راه، عدم توجه به جلو از سوی راننده و قصور اداره راه و شهرسازی به علت ایمن سازی سطح راه و اختلاف سطح فاحش اعلام شد.

 

  • ۹۵/۰۱/۰۱
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.