خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

اعتراف سارق حرفه ای کیف به 4 فقره سرقت

"سرهنگ مصطفی ویسمه ای" فرمانده انتظامی شهرستان اراک در تشریح این خبر گفت:در پی چند فقره سرقت و وقوع کیف قاپی در سطح شهرستان اراک و شکایت تعدادی از شهروندان از طریق تماس با مرکز فوریت های 110، تیمی ویژه ازماموران مجرّب تشکیل و تحقیقات برای شناسایی سارق یا سارقان آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک اظهار داشت:سرانجام مأموران این فرماندهی با بررسی سرقت های انجام شده و دوربین های مداربسته محدوده سرقت ها؛دو نفر ازسارقان را شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

ویسمه ای تصریح کرد:سارقان در بازجویی های علمی پلیسی و مواجهه با مستندات دیجیتالی کشف شده به 4 فقره کیف قاپی اعتراف کردند.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مقام قضایی از شهروندان خواست هنگام عبور از پیاده روها و خیابان ها مراقب افراد ناشناس که به بهانه پرسیدن آدرس یا هر سئوال دیگری به آنان نزدیک می شوند بوده و از تردد در مکان های خلوت همراه با وجوه نقد فراوان یا اموال با ارزش،خودداری کنند.

یک کشته و 4 مجروح در حادثه رانندگی

در حادثه ای که در ساعت 18 و 28 دقیقه روز گذشته در اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو در محور مزرعه نو شهرستان آشتیان به وقوع پیوست،یکی از سرنشینان خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و 4 سرنشین دیگر آن نیز مجروح و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه به بیمارستان منتقل شدند.

علت حادثه مذکور از سوی کارشناس تصادفات حاضر در صحنه" عدم توجه به جلو ناشی از خستگی وخواب آلودگی" عنوان شد.

سرهنگ" ایرج کهریزی" رئیس پلیس راه استان مرکزی اظهار داشت: رانندگان همواره می بایست با هوشیاری کامل و پس از استراحت مفید و بدور از هرگونه خستگی به رانندگی پرداخته و به این نکته کلیدی همواره توجه داشته باشند که دیر رسیدن،بهتر از هرگز نرسیدن است.

  • ۹۵/۰۱/۰۶
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.