خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

کشف 80 فقره سرقت در عملیات پلیس

شنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۴۱ ب.ظ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

کشف 80 فقره سرقت در عملیات پلیس

سرهنگ "یوسف سپهوند" جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: از جمله اولویت های پلیس در بسترسازی امنیت پایدار در طول تعطیلات ایام نوروز، پیشگیری از سرقت و برخورد با سارقان است.

وی اضافه کرد: طرح های انتظامی در طول تعطیلات نوروزی با بهره گیری از توان و تجهیزات پلیس با قوت تداوم خواهد داشت و شهروندان و مسافران نوروزی می توانند به راحتی از طریق تلفن 110 با مراکز پلیس در تماس باشند.

سرهنگ سپهوند به اقدامات پلیس در دستگیری سارقان طی دو روز گذشته اشاره داشت و گفت: طی 48 ساعت گذشته در عملیات های پلیس استان، 51 سارق دستگیر شدند که در اعترافاتشان 80 فقره انواع سرقت کشف شد.

وی اضافه کرد: کشف 10 فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی، دستگیری سارقان احشام، و ... بخشی از دستاوردهای پلیس در اجرای طرح مبارزه با سرقت بود .

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پایان التزام به قانون و همراهی با پلیس را لازمه نشاط اجتماعی برشمرد و از شهروندان خواست در حوزه های ترافیکی و انتظامی با پلیس بیش از پیش همکاری داشته باشند.

 

 

  • ۹۵/۰۱/۰۷
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.