خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

کشف کالای قاچاق 2 میلیاردی در ساوه

سرهنگ"علی اصغر طالبی "در تشریح این خبر گفت:روزگذشته ماموران انتظامی این شهرستان در سطح محورهای مواصلاتی،به یک دستگاه کامیون مشکوک و پس از متوقف کردن و بازرسی از آن موفق به کشف تعداد 860 کارتن انواع لوازم خانگی که همگی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکی بودند،شدند.

وی اظهار داشت:متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد:درپایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز از جمله قاچاق و توزیع کالاهای ممنوعه توسط افراد فرصت طلب و سود جو، موضوع را از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا پلیس در اسرع وقت با هنجارشکنان برخورد قاطع وقانونی را داشته باشد.

2 کشته در پی انحراف به چپ راکب موتور سیکلت

روز گذشته در محور قدیم "ساوه –تهران" بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو و یک دستگاه موتور سیکلت رخ داد، راکب و سرنشین موتور سیکلت به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت شدند.

کارشناس تصادفات پلیس راه، علت تصادف مذکور را انحراف به چپ موتور سیکلت نسبت به سواری پژو اعلام کرد.

سرهنگ" ایرج کهریزی" رئیس پلیس راه استان مرکزی از تمامی راکبان موتورسیکلت خواست که در هنگام رانندگی از کلاه ایمنی استفاده کرده و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را سر لوحه رانندگی خود قرار دهند.

 

 

  • ۹۵/۰۱/۰۹
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.