خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

کاهش 50 درصدی سرقت در شهرستان محلات

 فرمانده انتظامی شهرستان محلات از کاهش 50 درصدی سرقت ها در تعطیلات نوروزی 95 نسبت به سال گذشته دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ" فرامرز گودرزی" گفت: با شروع سال جدید و در تداوم رویکرد پیشگیرانه پلیس که با جذب همکاری و مشارکت عمومی شهروندان در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت، طی ارزیابی های انجام شده، امنیت و رضایت مندی مطلوبی از عملکرد پلیس حاصل شد.

وی برخورد با سارقان و پیشگیری از سرقت را یکی از مهم ترین اولویت هایی اجرایی فرماندهی انتظامی شهرستان محلات خواند و افزود: با تلاش ماموران انتظامی و مشارکت مردم عزیز در تعطیلات امسال با طرح های پیشگیرانه نسبت به سال گذشته، میزان سرقت نسبت به سال گذشته در حدود 50 درصد کاهش داشته است.

سرهنگ گودرزی افزود: در اجرای طرح برخورد با سارقان نیز در مدت تعطیلات نوروز، 10 نفر سارق دستگیر و به دستگاه قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان محلات با تاکید بر این مطلب که نیروی انتظامی برای گسترش امنیت در جامعه نیاز به همکاری آحاد مختلف مردم درهمه جنبه های انتظامی و اجتماعی دارد گفت: امنیت پدیده اجتماعی است که تحقق آن بستگی به میزان هماهنگی و همکاری و مشارکت مردم با پلیس دارد که در برنامه های جامعه محور پلیس نیز این مهم با جدیت دنبال خواهد شد.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با افرادی که قصد ایجاد اخلال در نظم شهر را دارند بیان داشت: در سال جدید نیز طرح های امنیت اجتماعی پلیس با جدیت تداوم خواهد یافت و پلیس به صورت شبانه روزی و با عزمی راسخ با افرادی که قصد برهم زدن نظم عمومی و آسایش شهروندان را د اشته باشد به صورت قاطع برخورد خواهد کرد.

مصالحه 65 درصدی پرونده های ارجاعی به مرکز مشاوره ناجا در محلات

فرمانده انتظامی شهرستان محلات از مصالحه و سازش 65 درصدی پرونده های ارجاعی به واحد مشاوره و مددکاری انتظامی این شهرستان در سال 94 خبر داد .

سرهنگ "فرامرز گودرزی" در تشریح این خبر عنوان داشت: در سال 94 تعداد 400 فقره پرونده به واحد مشاوره و مددکاری مستقر در کلانتری مرکز شهرستان ارجاع شد.

وی ادامه داد: از مجموع پرونده هایی که در واحد مشاوره و مددکاری کلانتری مرکز شهرستان مورد بررسی قرار گرفت، بیش از 65 درصد از پرونده ها منجر به مصالحه و سازش شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان محلات خاطر نشان کرد : مشکلات خانوادگی ، حقوقی و همچنین نزاع و درگیری به ترتیب بیشترین پرونده های ارجاعی به واحد مشاوره مستقر در این کلانتری را تشکیل می دهند .

سرهنگ گودرزی گفت: از مهم ترین اثرات فعالیت کارشناسان مجرب در دوایر مددکاری کلانتری کاهش بار انتظامی و قضایی در مقر های انتظامی و دادسراها و پیشگیری از جرم بوده است.

وی همچنین به نقش مراکز مشاوره در نیروی انتظامی اشاره کرده و بیان داشت مراکز مشاوره و مددکاری اجتماعی ضمن ارتقاء سطح اگاهی و شناخت عمومی ،در جهت پیشگیری و کاهش مشکلات و معضلات فردی ،اجتماعی و افزایش سطح امنیت روانی در جامعه گام های موثر و مثبتی برداشته و خدمات ارزنده ای را به مردم عزیز ارائه می دهند.

مرکز مشاوره فرماندهی انتظامی شهرستان محلات واقع در کلانتری 11 به آدرس خیابان جمهوری روبروی بیمارستان امام خمینی ، با شماره تماس 43220999 آماده ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه های خانوادگی و انتظامی به همشهریان به صورت تلفنی و حضوری می باشد.

  • ۹۵/۰۱/۱۵
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.